TrackVia מוצאת כי המשתמשים לא מרוצים מהמחשבים שלהם. אז מה עוד חדש?
למרות שחברות התוכנה מנסות כל הזמן להפוך את ממשק המשתמש של היצירה שלהם לידידותי ומזמין יותר והופכות את התוכנה לפשוטה, יעילה ונוחה יותר לשימוש, למשתמשים זה אף פעם לא מספיק. הרי זה ידוע שבכל פעם שמהנדס ממציא ממשק משתמש פשוט יותר, הטבע ממציא משתמש טיפש יותר.
חברת TrackVia המספקת ללקוחות עסקיים לבנות יישומים ותוכנות משלהם בשרתי ענן, ערכה סקר שסיקר 350 עובדים ברחבי ארצות הברית בתחילת החודש הנוכחי. בסקר נשאלו העובדים שאלות כלליות על התוכנה בה הם משתמשים במשרד והתשובות לא מפתיעות אף אחד. טוב, אולי פרט לתשובה האחרונה.
מבין המגיבים, 5 אחוזים טענו כי הם מבזבזים מעל 10 שעות בחודש בגלל בעיות או פגמים בתוכנה, 22 אחוזים ציינו כי הם מבזבזים בין 4-10 שעות ו-29 אחוזים טענו כי הם מבזבזים רק בין שעה לשלוש שעות. מעניין מה היו תוצאות הסקר אילו היה נערך בין עובדי משרדי הממשלה השונים בישראל.
כ-20 אחוזים מכלל הנשאלים טענו כי אנשי ה-IT בחברתם האמונים על תמיכה טכנית למשתמשים לא בקיאים במיוחד במה שהם אמורים לעשות ו-61 אחוזים טענו כי היו יכולים לעשות תוכנה טובה יותר, לו רק היו להם הכישורים לכתוב קוד. היהירות בשמיים.
בין התוכנות השנואות ביותר על המשתמשים היית, אגב, תכנת האקסל של מיקרוסופט.
18 אחוזים אף ציינו כי שקלו להתפטר מעבודתם בגלל שהיו מתוסכלים מהתוכנה אותה סיפק המעסיק. 60 אחוזים הודו כי את התסכול שלהם על התוכנה הם מוציאים בצעקות על המסך. ללא ספק הפתרון הטכני הטוב ביותר לכל בעיית תכנה או חומרה.