ה-PlayStation 4 תתמוך ביכולות ה-PhysX של NVIDIA

3 תגובות
NVIDIA מודיעה בשמחה כי הפלייסטיישן 4 העתיד לבוא מבית יתמוך במנגנון ה-PhysX אותו רכשה לפני מספר שנים
 
יצא לנו לסקר בהרחבה את טכנולוגיית ה-PhysX עוד כשהושקה והייתה בבעלות AGEIA, טרם נקנתה על ידי NVIDIA והוכרז כי סדרת ה-GeForce 8000 ומעלה תתמוך במנוע והתרשמנו מאוד מהאפקטים שנראים מציאותיים יותר בזכות מנגנון הפיזיקה היעודי. כעת מכריזים ב-NVIDIA שהפלייסטיישן 4 יתמוך ב-PhysX וב-APEX.
 
"טכנולוגיית פיזיקה אדירה היא חיונית על מינת להעביר בצורה משכנעת חוויית משחק טובה יותר ותמיכה במספר רב של פלטפורמות הוא קריטי עבור המפתחים. עם התמיכה של הפלייסטיישן 4 ב-PhysX ו-APEX, הלקוחות יכולים לצפות למשחקים טובים יותר" אמר מייק סקולונס, מנהל מוצר PhysX ב-NVIDIA.
כעת קרוב מתמיד לאור הזרקורים
ההכרזה של NVIDIA וסוני משאירה סימני שאלה רבים באוויר. מכיוון שהפלייסטיישן 4 מכיל מכף רגל ועד ראש חומרה מבית AMD, האם זה אומר שהטכנולוגיה עליה עמלה NVIDIA כבר שנים רבות תוכל פשוט לרוץ על המעבדים מבית AMD? מנסיוננו עם הרצת PhysX על גבי מעבד המערכת, זה עובד אבל איטי ולא יעיל. האם זה אומר ש-NVIDIA תאפשר הרצת הקוד על כרטיס המסך של AMD בכדי שלא לפגום בחוויית המשחק?
החומרה של המפלצת – תריץ PhysX למרות הבעייתיות?
עוד סימן שאלה הוא מה יקרה עם המחשב האישי וה-XBOX 720? במידה ואך ורק ה-PS4 יתמוך ב-PhysX, לא ישתלם למפתחי משחקים לפתח קודם כל אליו ורק אז למחשב האישי ול-XBOX 720, שכן לאחר מכן ההמרה לפלטפורמות האחרות תהיה קשה ומסובכת יותר. אנחנו מקווים שב-NVIDIA יצליחו להגיע להסדר גם עם יצרני הקונסולות שהם לא .