הטירוף נמשך: גם להוט מובייל יש חבילת הכל כלול ב-49 שקל

16 תגובות
הוט מובייל מגיבה לגולן טלקום המציעה חבילת ב-49 שקל במבצע דומה. זוהי חבילת "הכל כלול + חו"ל" למשך 6 חודשים

הוט מובייל משיקה היום בתגובה למבצע של גולן טלקום תוכנית "הכל כלול + חו"ל" בתשלום חודשי של 49 שקל לחודש במשך 6 חודשים, לאחר מכן יעבור הלקוח לתוכנית שתעלה 99 שקל בחודש.

המבצע מיועד ללקוחות פרטיים מכל החברות, אשר יתניידו להוט מובייל, והם יקבלו שיחות, MMS ,SMS, גלישה סלולרית בנפח של עד 3GB (אחריו תואט המהירות באופן משמעותי אך לא תהיה תוספת תשלום) ושיחות ל-31 יעדים נייחים בחו"ל, ללא הגבלה.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


הוט מובייל מנסה למצוא דרך להאיץ את קצב הגיוס הנחלש ולהתמודד עם המבצע של שבו הציעה מחיר של 49 שקל לשישה חודשים עבור חבילת "הכל כלול" דומה עד מאוד.

התחרות בשוק הסלולר מתלהטת בשנית, והצרכנים נהנים מכל רגע
חברות הסלולר הגדולות לא הגיבו במבצע משלהן, מתוך הנחה שהמבצע לא יצליח לפגוע יותר מדי במספר המנויים הוותיקים שלהם, ולאור קצב גיוס המנויים הנחלש בקרב המתחרות החדשות לאחר תקופת ההשקה הראשונית.
אבל, בעקבות התפשטות המבצע לשתי חברות, ייתכן והדבר יגרום לחברות הסלולר הותיקות לשקול את צעדיהן מחדש ולנסות תוכניות בתמחורים חדשים, בעיקר לאחר שהן נקטו צעדי קיצוצים כדי להתמודד עם הירידה שחוו במספר המנויים שלהן.

מנכ"ל מובייל יעקב נדבורני הדגיש "הוט מובייל ממשיכה להוביל את התחרות בשוק הסלולר עם כ-400 אלף לקוחות שכבר הצטרפו לרשת החדשה. לקוחות שיצטרפו למבצע הנוכחי, יכולים להיות שקטים ובטוחים שבהוט מובייל לא יצוצו אותיות קטנות, העלאות מחירים בלתי צפויות, או חיובים מפתיעים בגין גלישה סלולרית".

אמנם אין להם אותיות קטנות, אבל האותיות הגדולות בהחלט מראות על מגבלת זמן שחלה על המבצע הזה בדיוק כמו בגולן. לאחר חצי שנה, המחיר יקפוץ חזרה ל-99 ש"ח. זה עדיין מחיר טוב, אך זה מצביע על כך כי המבצע הזה הוא רק סוכריה זמנית ותו לא.

כמו כן, ראוי לציין שהמבצע בתוקף רק עבור לקוחות אשר יפעילו את כרטיס הסים החדש שיקבלו מהוט מובייל על ה-31.12.2012 – מי שיתנייד לחברה אך יפעיל את הכרטיס שלו לאחר תאריך זה לא יהיה זכאי למחיר המבצע המדובר.


האם זה מה שידרבן את חברות הסלולר הוותיקות לצאת מההתעלמות שלהן מהמבצעים החדשים לכיוון של מלחמת מחירים שתטיב עם הצרכנים? או שאולי הם ימשיכו לטמון את ראשן בחול ולקוות שסופת המחאה החברתית והשינויים בעולם הצרכני הסלולרי נעצרו? ספרו לנו מה דעתכם בתגובות!