עסקים ישראלים באמאזון שלכם, החל מחודש ספטמבר • HWzone
טכנולוגיהצרכנות

עסקים ישראלים באמאזון שלכם, החל מחודש ספטמבר

מידע חדש מספר לנו על תוכנית של חברת הענק להתחיל במיזם פרסום מקומי בחודש הבא – ולפתוח את שערי האתר האמריקאי שלה לעסקים מישראל מיד לאחר מכן

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


התחלת הפעילות הרשמית של חברת אמאזון בשוק הישראלי נראית קרובה במיוחד עכשיו, כאשר דיווח באתר Ynet מצביע על חודש ספטמבר 2019 בתור המועד בו מוכרים מקומיים יוכלו להתחיל ולשווק את מוצריהם לגולשים דרך הפלטפורמה המקוונת הענקית – כאשר האחריות על האספקה והשילוח היא שלהם בלבד.

שיטת העבודה של אמאזון בשלב הראשון תתבסס, כך נראה, על האתר האמריקאי הפופולרי והמוכר של החנות בכתובת עם סיומת com, כאשר גולשים מישראל יחלו לראות יותר מוצרים שמוצעים ונשלחים מתוך ארץ הקודש בממשק שלהם, לצד ההיצע הבינלאומי הקיים כבר היום כמובן.

עתידה למקד השקעה בפרסום המיזם המקומי החדש שלה – במטרה לשכנע יותר ויותר מוכרים ועסקים להשתמש בשירותיה ובמטרה לדרבן את הרוכשים הישראלים להעדיף את ההצעות המקומיות על פני אלו מחות לארץ

חברות ובעלי עסקים שיחליטו לשתף פעולה עם בכדי להקפיץ את קהל היעד הפוטנציאלי שלהם יהיו חייבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של החברה לזמני משלוח (עד הבית בתוך חמישה ימים לכל היותר) ולנורמות שירות, כל זאת תוך התבססות על מחסני צד ג׳ שאינם בבעלות – ונראה כי לצד ההתעניינות המתבקשת של אנשי עסקים מקומיים במכירת המוצרים עצמם מתפתחת לה התעניינות משנית באספקת שירותי , קטלוג ושילוח מתקדמים עבור אלו המעוניינים למכור.

היצע מקומי מוגדל דרך יוכל אמנם להגדיל את התחרות בשוק, אך נראה כי הבשורה המשמעותית ביותר בשלב הראשון של האימפריה מבית ג'ף בזוס בישראל תהיה דווקא בכל הנוגע לשירותיות, ולא למחירים – בייחוד כשזה נוגע לרכישות הפופולריות בסכומים קטנים יחסית (עד 75 דולר), שבהם הצרכנים אינם נדרשים לשלם תוספת מע"מ בעת רכישה מקוונת מחו"ל אך כן יידרשו לשלם אותו כבר מהשקל הראשון בעת רכישה מגורמים מקומיים.

עדיין לא בטוח שנראה מערך מחסנים של עצמה בישראל – אך מספר חברות מקומיות כבר הכריזו על הקמת מחסנים חכמים וממוחשבים שיתממשקו אל ענקית הקמעונאות, ויוכלו להוות תחליף אפקטיבי לדבר האמיתי

מתי יגיע היום שבו נוכל להיכנס אל אתר עברי למהדרין דרך כתובת בסיומת co.il, עם מגוון מוצרים שזמינים דרך מחסנים ייעודיים שמפעילה עצמה בארץ ושירותי משלוח שהיא אחראית עליהם מקצה לקצה? עדיין לא ברור, ויתכן מאוד שהתשובה תלויה רבות במידת ההצלחה של אותו שלב ראשוני שנמצא ממש מעבר לפינה. דבר אחד בטוח – לצרכן הישראלי כנראה לא יהיה משעמם בזמן הקרוב.


תגיות

3 תגובות

  1. אם זה לא יוריד את העליות לרמה שנראת בחול לפני משלוח…. אמזון לא עשתה ללקוחות שלה שום דבר….אני מקווה שלא יעשו פה קומבינה והמחירים פה יהיו יקרים יותר מחול והחנות מחול תנעל בפנינו…לא בא לי לפתוח חשבון אחר

    1. צודק לגמרי.

      ואני אוסיף עוד ממני:
      עד שלא יוולדו בארץ המושגים החשובים כגון – "מתן שירות כראוי" ו-"הלקוח תמיד צודק", לא יהיה שום דבר שכזה שיעבוד ויתקתק במיוחד בשיתוף עם מדינה כגון ארה"ב, לא שהבעיה היא באמריקאים, ההיפך – הבעיה היא בנו, ששם יודעים מה היא האחריות והחשיבות בלתת שירות ראוי ללקוח אפילו אם הלקוח אינו צודק, כי האמריקאים אוהבים סדר, אוהבים ללכת לפי חוקים כתובים ולא "לחתוך פינות", מה שאצלינו בארץ בדיוק ההיפך, כל המדינה בנויה על קומבינות, האחד מכיר את השני, בכל מקום חותכים פינות!

      אני רוצה להאמין שאני טועה, ושהעניין יצא לפועל ובאמת יעבוד, אך דיי קשה לי להאמין בזה בגלל…….

  2. גלובס – כבר לא ידידותית: אמזון חוסמת לקוחות שעושים לה כאב ראש – 23/05/2018

    ציטוט

    ענקית המסחר האלקטרוני חוסמת לצמיתות חשבונות של לקוחות שמחזירים יותר מדי פריטים, ובהם ישראלים רבים, בלי אזהרות או הסברים • לקוחה ישראלית: "אילו ידעתי, לא הייתי קונה בגדים באמזון" • דובר החברה: "יש מקרים נדירים שבהם מישהו מנצל לרעה את השירות שלנו לאורך פרק זמן ממושך"

    מעניין את מי יחסמו קודם בספטמבר את העסקים או הלקוחות🤔

    כתיבת תגובה

Back to top button
Close
Close