גוגל שינתה את מדיניות הפרטיות שלה - ואף אחד לא שם לב • HWzone
מחשביםטכנולוגיהכתבות נבחרות

גוגל שינתה את מדיניות הפרטיות שלה – ואף אחד לא שם לב

גוגל שינתה את המדיניות המקוונת שלה במטרה ליצור פרסומות מותאמות שעוקבות אחריכם בכל מקום ברשת – ויש לכם את היכולת לבטל זאת

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


אתר ProPublica חשף בשבוע שעבר כי ענקית התוכנה שינתה את מדיניות הפרטיות שלה כבר בחודש יוני האחרון, וכי אף אחד לא שם לב לשינוי מאז.

משתמשים לא שמו לב לשינוי במדיניות הפרטיות
משתמשים לא שמו לב לשינוי במדיניות הפרטיות

ענקית התוכנה רכשה את הפרסומות הדיגיטליות DoubleClick לפני כעשור, והבטיחה בזמנו כי המשתמשים תעמוד בראש מעייניה. לאורך העשור, המדיניות שלה אכן שיקפה כי היא מקפידה להפריד בין מסד הנתונים של DoubleClick ובין המידע האישי שגוגל אספה על המשתמשים בשירותיה.

בחודש יוני, כך נחשף, החברה עדכנה את המדיניות והסירה את ההתייחסות להפרדה בין מסדי הנתונים. לפי ההסכם החדש, הרגלי הגלישה של המשתמשים עשויים להיות מוצלבים עם הנתונים שאספה. חשבונות חדשים נדרשים לקבל על עצמם את המדיניות החדשה. חשבונות קיימים קיבלו התראה עליה וניתנה להם האפשרות להחליט האם להסכים לה.

עמוד Activity Controls בחשבון הגוגל
עמוד Activity Controls בחשבון הגוגל

דוברת מטעם הצהירה כי מערכת הפרסומות של החברה פותחה לפני עידן הטלפונים החכמים, והשינוי במדיניות נועד לשמור על רלוונטיות. חשוב לציין כי משתמשים שבחרו להצטרף לתכנית הפרסומות החדשה יכולים לחזור בהם מהחלטתם. אם ברצונכם לעשות כן, גשו ל-Activity Controls בהגדרות החשבון שלכם והסירו את הסימון מהאפשרות " Include Chrome browsing history and activity from websites and apps that use services".


תגיות

2 תגובות

  1. זכור לי שקפצה הודעה על משהו בסגנון במכשיר, פשוט התעלמתי מיזה

כתיבת תגובה

Back to top button
Close
Close