מפתח האינדי שהביא לנו את המשחק המשובח Thomas Was Alone חושף את הפרוייקט השאפתני הבא שלו
מייק ביט'ל (Mike Bithell), יוצרו של משחק האינדי המבריק Thomas Was Alone, חשף סוף סוף את הפרוייקט החדש שלו – Volume, משחק שיציע התגנבות ואקשן אבל בצורה שונה ממה שמוכר לנו, בהשראת Metal Gear Solid אך בגישה שונה לחלוטין.
מייק מספר: "אני אוהב משחקים שנותנים לי לפתור את הדברים בדרך שלי, אבל אני מתגעגע למשחקי ההתגנבות שיותר ממוקדים בהתגנבות, ואין את האפשרות הפשוטה להשתמש באלימות במידה ונתפסים. זה מסוג המשחקים שבהם הדמות היחידה שיכולה למות, זה השחקן עצמו, מה שעושה את זה לסוג אחר של משחק התגנבות".
הרעיון פשוט מאוד – להתגנב בלי שישימו לב אלייך ולעבור את הפלטפורמות, אבל Volume מנסה לתת לשחקן מספר אופציות לבצע את זה, אחת מהן היא לשנות את השלב.
"כל שחקן יכול לשנות שלב או להכין אחד לבד, ולהפיץ אותם לכל מי שרוצה גם, אני מחכה בקוצר רוח ליום הראשון של המשחק ולמה שהשחקנים יכינו ואני מחכה לקמפיינים שיכינו קבוצות של מודרים. אני רוצה לראות את המשחק גודל, צומח ומשתנה עם הזמן, אני נרגש מאוד מהאופציות שיש בהכנות השלבים ומאמין שזה יהיה מעולה".
משיכת תשומת הלב של האוייבים עם שריקות ואמצעים נוספים הינה דבר מקובל במשחק התגנבות, אך ב-Volume אלו היכולות הכי חשובות בארסנל של גיבור המשחק. בנוסף לכך יש לגיבור את ה-Bugle, מפיץ רעש שיעזור לכם למשוך את תשומת הלב של השומרים בדרך מכוונת יותר.
נכון לעכשיו, ביט'ל עדיין לא דיבר על הסיפור או על שם הגיבור, מה שבטוח זה שזה לא יהיה סיפור בסגנון Thomas Was Alone על חברות, שנאה וקנאה, אלה יותר על הצמיחה של הגיבור:
"זה סיפור על גיבור, שילוב מוזר של מסורת ו..קוביות, שמרתי את הקוביות, הן גורמות לי להרגיש יותר בנוח".
Volume יגיע למחשב ב-2014, תאריך יציאה מדויק עדיין לא ידוע.
ב-GamePro תוכלו להתעדכן בחדשות גיימינג יומיומיות.
אם יש קודם לאלפה – זה המשחק הזה.
הוא כל כך בחיתולים, ש"חיתולים"
זאת מחמאה בשבילו.
רואים שיש המון זמן של משיכה כשמביאים את הכיתוב של המילים בין המשחקיות עצמה?
זה בגלל שאין להם מה ממש להראות.
זה קורה לכל המשחקים הנכשלים.
לכל המצליחים יש גם לא מעט משחקיות שהם משתפים וגם כמובן לא מעט מילים.
הכל יחסי.