זה בטח לא ימגר את התופעה וכנראה גם לא יסייע להמעטתה, אך לא מעט מפתחות משחקים בכל זאת נוהגות לכלול בכותריהן "מלכודות" חביבות ומקוריות עבור אותם שחקנים שהורידו את הכותר באופן בלתי חוקי.
הדוגמה הנוכחית מגיעה מהכותר The Talos Principle של Croteam, שנותן לפיראטים לשחק זמן מסויים במשחק בצורה תקינה לכאורה, עד אשר הוא 'כולא' אותם במעלית ולא נותן להם להתקדם הלאה – ואף מוסיף איזכור ל-SKIDROW, הצוות שאחראי על פריצתו והפצתו של הכותר בצורה בלתי חוקית.
משנתגלתה, "המלכודת" המדוברת כנראה תתוקן על ידי פורצי המשחקים ותאפשר לפיראטים גישה תקינה לכלל המשחק, אבל היי – אם אתה לא יכול לנצח אותם, לפחות תציק להם קצת.
מדובר בצעד קוריוזי חביב מצידה של Croteam, אך אנחנו חושבים שה"מלכודת" הקודמת של המפתחת לפיראטים, במסגרת המשחק Serious Sam 3 (בו הופגשו השחקנים עם עקרב ורוד ומהיר במיוחד שלא ניתן לחסל), הייתה מוצלחת יותר.
מה שמסקרן אותי זה איך המשחק מזהה שהוא פרוץ? אני יכול לחשוב על כמה דרכים אבל אני תוהה…
אוליי הוא עושה HASING לכל הקוד של המשחק ובודק כנגדו?