הצ'יטים החדשים ללהיט ההתגנבות משנים את החוויה. לטובה?
כאשר טענתי את המשחק בפעם הראשונה, נהניתי מכל רגע. הרחובות החשוכים של דאנוול משכו אותי לחקור ולמצוא את הסודות האפלים של העיר מוכת המגיפה. ו-Dishonored הוא משחק התגנבות לפני הכול. בפעם הראשונה ששיחקתי עירבתי אלימות עם התגנבות, וראיתי את הסוף היותר אפל של המשחק. בפעם השנייה השתמשתי בהתגנבות והצלחתי לסיים את המשחק כמעט ללא הריגה של אויבים (חוץ מהמטרות של המשימה, וגם מאלה לפעמים נמנעתי).
אבל.. לפעמים רוצים קצת להשתגע עם משחק כזה.
כאן נכנסים הצ'יטים (או טריינרים במקרה הזה) החדשים למשחק. הם מאפשרים מהירות-על, טלפורטציה סדרתית כמעט ללא מנוחה, והריגה ביריה או מכה אחת (בין השאר). זה יכול ליצור מצבים משעשעים וכיפיים למדי, כמו שאפשר לראות בסרטון הבא:
Dishonored הוא משחק התגנבות מגוף ראשון אשר יצא לפני כשבועיים מבית Arkane Studios. המשחק קצר תשבוחות מקיר לקיר וציונים הנעים בין 9 ל-9.5 ברוב אתרי הביקורות ברשת. המשחק מתאר את קורותיו של קורבו, שומר הראש הקיסרי שמופלל ברצח הקיסרית של דאנוול, ואיך הוא משנה את גורלו באמצעות מסכת גולגולת מפחידה, גאדג'טים, יכולות על-טבעיות ולא מעט אקרובטיקה.
אחלה משחק
חבל שקצר- רק9 משימות
ל-1
כשחושבים על זה, המשחק לא קצר בכלל, יש כמה דרכים לסיים כל משימה והדרך שאתה בוחר משפיעה על המשך המשחק (לא רק על סופו), אז זה נכון שזה לעשות עוד פעם את אותן משימות, אבל התצורה של המשימות משתנה ולכן זה לא באמת 9 משימות בלבד.