Relic, מפתחת המשחק, רוצה שהשחקנים יוציאו יותר מ-Company of Heroes 2, ע"י הפיכתו לטקטי יותר משאר משחקי האסטרטגיה בזמן אמת האחרים בשוק
Company of Heroes 2 הוכרז במאי השנה ועלילתו תתרכז בצד המזרחי של מלחמת העולם השנייה. ראינו גם, ש-Company of Heroes 2 מתהדר במנוע גראפי חדש, שיכלול אקלים דינאמי, שישפיע גם על המשחקיות. אבל מה באמת Relic מתכננת בגזרת המשחקיות?
קווין דאפי, מעצב המשחק, אומר בראיון לאתר Joystiq, שהמשחק הוא לא כמו שאר משחקי האסטרטגיה בזמן אמת (RTS) והוא יתגמל שחקנים שמשחקים חכם ומוציאים את המקסימום מהיחידות שלהם. " אנחנו רוצים לתגמל שחקנים חכמים. זה לא עוד משחק Actions per minute (סגנון משחק בז'אנר ה-RTS)." הוא אומר.
"כדי לשחק Company of Heroes 2, השחקנים יצטרכו לשחק חכם ולהיות אגרסיבים בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. אנחנו רוצים ששחקנים חכמים יוכלו להוציא את המקסימום מהיחידות שלהם. כששחקן משחק חכם עם ההגנה, החיפוי והתנועה, אתה רוצה שהוא ינצח את השחקן היריב אפילו אם יש לו שלושה בסיסים."
![]() |
אחד המשחקים היותר טובים שהיו אי פעם! ללא ספק