הגיימרים שוב כועסים על יוביסופט: במסגרת הנסיונות של המפיצה הצרפתית לתקן בעיות, לתמוך בצורה טובה ולשפר את חוויית המשחק בשני הכותרים החדשים והמדוברים שלה, Far Cry 4 ו-Assassin's Creed: Unity, נראה כי החברה ביטלה מאפיינים גראפיים מסויימים בגירסאות ה-PlayStation 4.
במקרה של Far Cry 4 מדובר בשינוי מינורי יחסית אשר מבטל את אפקט "קרני האלוהים" (קרני שמש שמבצבצות ומסנוורות בצורה משכנעת בעת הסתכלות מבעד לעצים ואלמנטים דומים). לא ברור האם לאפקט הזה הייתה השפעה כלשהי על הביצועים, והעובדה כי הוא היה קיים במקור בגירסת ה-PS4 של המשחק אך לא בגירסת ה-Xbox One מעלה חשד לכך שהביטול נועד לבצע 'השוואה ויזואלית' בין הקונסולות (אולי בשל דרישה ממיקרוסופט עצמה) ולא באמת על מנת לשפר את הביצועים.
במקרה של Assassin's Creed Unity נראה כי השינוי משמעותי הרבה יותר, ומתבטא לכאורה בטקסטורות ברזולוציה נמוכה יותר ואלמנטים מופחתים של תאורה והארה. במקרה זה ניתן להעריך כי השינמוך בא לתת ביצועים טובים ויציבים יותר למשחק, אך מדובר בדברים שהיו צריכים להיבדק ולהיעשות בטרם המשחק הגיע אל החנויות ולא כמעט חודש אחרי ההשקה. באופן די מתבקש, ביטול האלמנטים לאחר שהשחקנים כבר ראו אותם ו"התרגלו" אליהם הוא הרבה יותר נורא לעומת מצב בו הם לא היו קיימים בגירסה הסופית של הכותר מלכתחילה.
סרטון שמתעד שיפור מזערי של כ-2 אחוזים בלבד בביצועי Assassin's Creed Unity על קונסולת ה-PlayStation 4, עם ובלי הטלאי העדכני המדובר
נדמה כי למרות המאמצים הכנים שיוביסופט משקיעה בתקופה זו, היחסים בינה לבין הגיימרים ימשיכו להיות עכורים – נותר רק לקוות שבשנה הבאה, כש-Assassin's Creed יגיע ללונדון הויקטוריאנית, בחברה יצליחו ליצור רושם ראשוני (ושניוני) טוב יותר.
PS4 יצא ב 11/2013.
בתום תקופה של קצת יותר מחצי שנה הוא הופך לא רלוונטי? זהו??
"Next Gen"??
כנראה התכוונו ל- "Next!"
לא נורא – סך הכל 400$.
מקווה שנהנתם. קנו PC פעם הבאה.