כמעט כל התותחים הכי כבדים של חברת EA Games מגוייסים על מנת להפוך את משחק הפעולה החדש להצלחת ענק
אנחנו כבר יודעים שסדרת מלחמת הכוכבים מהווה להיט קולנועי ענק מאז מצאה לעצמה בית חדש בחיקה של חברת דיסני – ובמצב כזה אין זה מפתיע במיוחד לראות שגם חברת EA Games, הזכאית ליצירת כותרי משחק שמבוסבים על המותג האהוב, מגייסת את כל מה שיש לה בתקווה לספק סיפור הצלחה דומה וגדול לא פחות בתחומי העיסוק שלה.
זה הצליח לגמרי לא רע עם Star Wars Battlefront בסוף שנת 2015, וזה אמור להמשיך ולהתפתח עם כותר ההמשך הרשמי, Star Wars Battlefront 2.
במסגרת עדכון למשקיעיה שהגיע אחרי חשיפת הדוחות הרבעוניים לסוף שנת 2016 (עם צמיחה של 7 אחוז בהכנסות הכוללות והפסד כספי נקי זעיר של כמיליון דולר), בכיריה של המפיצה האמריקאית אישרו את מה ששמענו בעבר במסגרת שמועות עלומות – Battlefront 2 יושק לקראת עונת החגים של שנת 2017, סמוך להגעתו לאקרנים של הפרק הקולנועי השמיני במותג, ויתמקד בלספק יותר עומק וגיוון עבור השחקנים, כשזה אומר גם מצב משחק עלילתי מלא לשחקן יחיד בתוספת למצבי המשחק המקוונים שיהיו גם הם רבים יותר ועם מגוון רחב יותר של דמויות מוכרות.
ב-EA Games הצהירו כי הכותר החדש ישאב השראה ממספר סרטים וטרילוגיות שונות בציר הזמן של מלחמת הכוכבים, וגם אישרו כי לא פחות משלוש מפתחות שונות משתפות פעולה ביצירת המשחק – סטודיו DICE השבדי המפורסם מוביל את המאמצים כמובן, ולצידו סטודיו Criterion Games הבריטי המפורסם שיצר את סדרת Burnout וסטודיו Motive הקנדי, אשר נוסד בשנת 2015 בידי ג'ייד ריימונד, הבכירה של יוביסופט (Ubisoft) ש"ערקה" לשורות המתחרה הגדולה.
מדובר בהרבה כח אדם מוכשר, ובחברת האם ללא ספק מצפים לכך שהכותר החדש יוכל להפוך ללהיט גדול אפילו יותר מ-Battlefront המקורי, שהיה גם הוא הצלחה גדולה עם מכירות כוללות של יותר מ-14 מיליון יחידות.
אם לשפוט לפי ההצלחה הקולנועית של Rogue One, נראה כי Star Wars הוא מותג שכמעט ואינו סובל מ'עייפות' בקרב המעריצים – האם ההנחה הזו תוכח כנכונה גם בשוק המשחקים? בעוד קצת יותר מחצי שנה נגלה את התשובה. עד אז, אתם מוזמנים לתאר לנו כיצד ייראה וירגיש כותר ה-Battlefront האולטימטיבי, מבחינתכם.