וידאו רשמי חדש ל-Prey מצליח להרשים את הגולשים, ולהשכיח במעט את החזון 'המקורי' מתחילת העשור
אחת מגולות הכותרת המרכזיות שקיבלנו בעקבות טקס ה-Game Awards השנתי הוא פרטים חדשים על כותר הפעולה השאפתני Prey המאותחל – הפרוייקט הגדול של המפיצה Bethesda Softworks לשנה הקרובה, לצד ההחייאה של המותג Quake ופרק פוטנציאלי חדש בסדרת Wolfenstein.
לצד טריילר מקוצר חדש עם מספר קטעי משחקיות קצרים שהוצג במהלך הטקס עצמו, קיבלנו מתנה נוספת לאחר סיומו בדמות סרטון משחקיות מסודר ומפורט שרץ ברזולוציית 1080p ובקצב 60 פריימים בשנייה (לשמחתנו) – והוא הארוך ביותר שהזדמן לנו לראות מהכותר עד כה.
סרטון המשחקיות משלב הסברים של אחד מאנשי המפתחת הצרפתית, שרק לאחרונה השיקה את Dishonored 2 לקול שבחים מצד המבקרים (וקצת פחות שבחים מצד אנשי ה-PC שנתקלו בכמה בעיות טכניות בימים הראשונים), וחושף בפנינו את היותו של Prey בעל אלמנטים בלתי מבוטלים מעולם משחקי התפקידים – ממש כמו System Shock ו-System Shock 2, אשר מוגדרים באופן די מובהק בתור מקור ההשראה המרכזי של הכותר העתידי.
התרומה המרכזית של תצוגת התכלית הטרייה הזו היא עבור כל הספקנים למיניהם, כך נראה – אלו שלא ממש התרשמו מכל החלקים הקצרים שהודגמו עד עתה, והפגינו כעס ואכזבה מכיוון שונה משמעותית מזה של Prey 2, הכותר שפותח בידי מפתחת המשחק המקורי והוצג בשנת 2011 בתור משחק עולם פתוח ביקום חייזרי בו השחקנים יגלמו צייד ראשים.
Prey החדש, שנחשף בשנה שעברה, מציג כיוון שונה משמעותית כפי שניתן לראות, אשר על פניו אין לו שום קשר למשחק משנת 2006 שנשא את אותו השם, ובכל זאת – זה מסתמן בתור אחד מכותרי הפעולה הכי מסקרנים בסביבה, בעיקר תודות לקונספט של כוח חייזרי שמסוגל לשנות את צורתו לכל חפץ ועצם, אשר יהיה חלק מרכזי מארסנל היכולות של השחקנים.
מסכימים איתנו, או בכל זאת מתגעגעים לגירסה שבוטלה בתחילת העשור? ספרו לנו בתגובות.
אהבתי את מנגנון ה MIMIC פשוט מגניב _ (היה מתאים יותר ל DISHONORED)