עדכון: Ubisoft הוציאה הכרזה רשמית על כך שהבטא הפתוחה לכלל השחקנים עבור המשחק המסקרן תהיה זמין בסוף השבוע הבא, בין יום חמישי ה-23 בפברואר ליום שני, ה-27 בפברואר, ותאפשר לשחקנים גישה לשני איזורי משחק פתוחים (שמכונים במקרה זה 'פרובינציות') מתוך 21 שירכיבו את המשחק המלא – על מנת לתת את האינדיקציה הטובה ביותר בנוגע לכדאיות הרכישה של הכותר לכל מי ששוקל זאת, וגם לאלו שלא.
לשמחתנו, במפיצה הצרפתית סיפקו גם דרישות חומרתיות מורחבות, אשר מתקנות חלק מהתלונות שהיו לנו במסגרת אלו שפורסמו לפני מספר ימים. כעת אנחנו יודעים שדרישות המינימום מכוונות למשחק ברזולוציה מינימלית של 720p ובהגדרות גראפיות נמוכות (כנראה גם בקצב ריצה של כ-30 פריימים בשנייה, אם כי זה לא נכתב באופן מפורש), וכרטיסי המסך הנדרשים להשגת רמה זו כוללים את דגמי ה-GTX 660, GTX 750 Ti, GTX 950 ו-GTX 1050 של NVIDIA – או את דגמי ה-Radeon HD 7870, R9 270X, R9 370 וה-RX 460 של AMD, שמצטרפים רשמית לפירוט לשמחתנו.
הדרישות המומלצות, שעכשיו אנו יודעים שהן מיועדות למשחק ברזולוציית 1080p, בהגדרות גראפיות גבוהות (לא ברור אם בקצב 30 פריימים בשנייה או בקצב 60 פריימים בשנייה), ידרשו דגמי מעבדים וכמות זכרון דינאמי זהים למה שראינו בדרישות המקוריות – וגם כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970 או GTX 1060 לפחות מבית NVIDIA, או מדגם Radeon R9 290X, R9 390, או Radeon RX 480 מבית AMD.
העדכון הזה מבהיר, אנחנו מקווים, ש-Wildlands דווקא כאן עבור ליטוש ספציפי ומקיף עבור המחשבים האישיים, ועבור כל סוגי החומרה העדכנית שזמינים בהם – אם כי זה משהו שנוכל לגלות באופן ממשי רק בבטא הפתוחה, או אולי אפילו בהשקה הרשמית בתחילת החודש הבא. מתרגשים?
הכותר שינסה להמציא מחדש את סדרת הפעולה הטקטית הוותיקה מוכן למבחני הבטא הפתוחים שלו, בדרך להשקה הרשמית החגיגית בעוד פחות מחודש
הרבעון הראשון של שנת 2017 יהיה עמוס ושאפתני עבור חברת יוביסופט (Ubisoft), עם ההשקה של For Honor שנמצאת ממש מעבר לפינה – וגם ההשקה של Ghost Recon: Wildlands, שינסה להפוך ללהיט עולם פתוח חדש של המפיצה הצרפתית.
אם במקרה פספסתם את כל העדכונים על הכותר המעניין הזה עד כה, נזכיר לכם ש-Ghost Recon: Wildlands מבטיח להיות אחד ממשחקי העולם הפתוח הגדולים ביותר שיצרה החברה ששמה הפך למילה נרדפת לעולמות שכאלה, עם איזורים טרופיים שכוללים ג'ונגלים, הרים מושלגים ומדבריות שמבוססים על בוליביה שבדרום אמריקה. השחקנים יכנסו לנעליהם של חיילי יחידת עילית טקטית אמריקאית המכונה The Ghosts, אשר נשלחת לחקור ולפגוע בקרטל סמים בשם Santa Blanca לאחר ביצוע פיגוע חטיפה בשגרירות האמריקאית במדינה – מכאן והלאה אמור להיות הרבה חופש בחירה ופעולה עבור המשתמשים, עם מגוון תתי משימות עבור גופים וכוחות שונים שפועלים בשטח ויכולת לגשת לכל מהלך בגישה חשאית או בגישה אלימה וישירה לבחירתם.
Wildlands ישוחק מגוף שלישי ויתאים למשחק עצמי או למשחק רשתי מקוון עם חברים, ונראה כאילו הוא שואב חלק מההשראה שלו מ-The Division שהושק בשנה שעברה, כאשר לשחקנים מצפים אלמנטים שונים של נקודות נסיון ושיפור יכולות שנלקחו מתחום משחקי התפקידים, מגוון דמויות NPC איתן אפשר לתקשר ולעבוד – ואפילו רכבים שונים אותם ניתן 'לשאול' ולנצל על מנת לנווט בעולם הגדול בזריזות.
אז מה נדרש על מנת שתוכלו לעשות את כל זה? ההכרזה הנוכחית של יוביסופט מספקת לנו שני סטים של דרישות חומרתיות שאמורות להבהיר את הנקודה הזו, אם כי באמצעות פירוט טכני מינימלי לצערנו.
הדרישות החומרתיות המינימליות של Ghost Recon: Wildlands מורכבות ממעבד מרובע ליבות מדגם Core i5-2400S של אינטל או מעבד מרובע ליבות מדגם FX-4320 של AMD, זכרון RAM בנפח של 6GB לפחות, 50GB פנויים לאחסון בכונני המערכת, כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 660 או טוב יותר (אין פירוט עבור כרטיסיה של AMD, אך מוגדרת דרישת סף לזכרון גראפי של 2GB לפחות בכרטיס המסך) וגם מערכת הפעלה מסוג חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10 – כולן בגירסאות 64 ביט בלבד.
הדרישות החומרתיות המומלצות, שככל הנראה יוכלו לספק קצב ריצה של 60 פריימים בשנייה בהגדרות גראפיות בינוניות או גבוהות (לפי הערכה אישית שלנו בלבד), כוללות זכרון RAM של 8GB או יותר, מעבד מרובע ליבות, עם שמונה ליבות לוגיות, מדגם Core i7-3770 של אינטל או מעבד מתומן ליבות מדגם FX-8350 של AMD, וכרטיסי מסך מדגם GeForce GTX 970 או GeForce GTX 1060, עם 4GB של זכרון גראפי.
אנחנו כבר יודעים שהכותר החדש הזה מפתח בסיוע ובשיתוף פעולה עם חברת NVIDIA, אך העובדה שהדרישות הרשמיות מתעלמות לגמרי מנתח כרטיסי המסך הבלתי מבוטל של AMD היא בכל זאת בעייתית ומאכזבת – ועשויה להעיד על כך שהוא עבר התאמה מינימלית, אם בכלל, לעבודה בהתבסס עליהם. בנוסף, הדרישות אינן מפרטות את ההגדרות הגראפיות או קצב התצוגה שאליו הן מיועדות, ומקשות עלינו להעריך מהי מידת הליטוש לה זכתה גירסת המחשבים האישיים.
לקינוח, הדרישות הרשמיות הללו זהות לגמרי לדרישות שהוצגו עבור משתתפי הבטא הסגורה של הכותר, שקיבלו חלון הזדמנויות לבחון אותו בשבוע החולף – והציגו לא מעט תלונות על ביצועים שאינם יציבים ואינם מרשימים במיוחד, אשר כנראה לא שינו את דעתה של החברה בנוגע למה שהיא מגדירה בתור המינימום הנדרש לחוויית משחק טובה.
הסיפתח זה לא נראה מבטיח במיוחד על הנייר, אך אנחנו נשתדל להעניק למפיצה הזדמנות להנות מהספק לעת עתה – ונקווה שהיא תדע לנצל את השבועות הקרובים על מנת לוודא שלא רק תוכן המשחק הוא ראוי ואיכותי מספיק, אלא גם רמת הביצועים הטכנית שלו, ועבור כל סוגי החומרה שקיימים בשוק.
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands מיועד להיות מושק עבור פלטפורמת ה-uPlay במחשבים האישיים ועבור קונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4 ב-7 במרץ, כלומר בעוד קצת פחות מחודש. כיצד אתם מעריכים את הסיכויים שלו להצליח בקריצה לקהל חדש ורחב, מבלי לאכזב את חובבי המותג הוותיקים? ספרו לנו בתגובות.
עדיין לא בטוחים בתשובה? אתם מוזמנים לצפות בסרטון המשחקיות הזה, בן יותר משעה, מתוך מבחני הבטא הסגורים של הכותר.
משחקים שמפותחים עם NVIDIA זה פשוט הסרטן של עולם הגיימינג.
תמיד הם יוצאים עם באגים ובעיות תאימות מטורפות. מעניין כמה לעזעזל NVIDIA משלמת לחברות האלה כדי שימשיכו לפתח משחקים בשיתוף איתם ועם הGAMEWORKS המעפן שלהם.
מתה על GHOST RECON!
אהבתי במיוחד את GHOST RECON 2
ואת ADVANCED WAREFIGHTER 2
במשחקים החדשים שמו דגש על גראפיקה ולא ממש על משחקיות….
נקווה שWILDLANDS יהיה יותר טוב.