הכתבה המקורית: סרטון השקה עדכני ותמונות מרשימות מקבלים את פנינו לקראת נחיתת הכותר המפורסם בחנויות בהמשך השבוע
חודש מאז ההכרזה הרשמית המעודדת חלף לו במהירות הבזק – והנה אנחנו נמצאים יומיים בלבד לפני מה שעשויה להיות השקת הגיימינג הגדולה ביותר של שנת 2019 עבור המחשבים האישיים: Red Dead Redemption 2 מגיע ביום שלישי (ה-5 בנובמבר), ונראה מלוטש ובשל לעמוד בציפיות הגדולות.
בחברת Rockstar סיפקו לנו סרטון השקה רשמי עבור גרסת ה-PC, הסרטון הרשמי השני מהגרסה הזו – קצר ואפקטיבי, באורך של 59 שניות בלבד.
נופים פראיים ומרשימים מאוד ממתינים לכם בפנים
בנוסף לסרטון יש לנו תמונות טריות באיכות גבוהה מתוך הגרסה המשודרגת, אשר תציע לא רק תמיכה ברזולוציות של 4K ויותר ותמיכה בתקני תצוגת HDR שונים, אלא גם רזולוציות גבוהות יותר מגרסאות הקונסולה עבור צללים והשתקפויות, אפקטים משופרים של הארה וטסלציה וגם מרחקי תצוגה גדולים יותר באופן כללי, אשר יאפשרו לגיימרים לראות את האופק וגם לרכב אליו.
מאפיין יוקרתי אחד של עולם ה-PC שלא נתמך ב-RDR2, כעת עם אימות רשמי, הוא כל הנוגע לעקיבת קרניים – בטוויטר רשמי של חברת NVIDIA אישרו כי המשחק לא תומך בטכנולוגיות ה-RTX שלהם, שנגזרות בתורן מטכנולוגיות ה-DXR של מיקרוסופט ב-DirectX 12. כרגע לא נראה שיש רמיזות כלשהן על כך שהמצב הזה ישתנה בעתיד, כך שנראה כי לבעליהם של כרטיסים ממשפחת ה-GeForce RTX תהיה סיבה אחת פחות להתגאות ביכולות של החומרה שלהם – אך ספק אם זה משהו שיפריע יתר על המידה לכותר שנחשב לאחד מהמוצלחים והמצליחים ביותר בעשור הנוכחי, וימנע ממנו את ההמשכיות המתבקשת על גג עולם הגיימינג.
נקווה שיפעל כראוי על מגוון גדול ככל האפשר של מערכות מחשב – בייחוד כשאין במשוואה טכנולוגיות עקיבת קרניים שבדרך כלל הופכות את המשימה הזו לקשה הרבה יותר
רכשתם כבר, מתכננים לרכוש או פשוט מתעלמים מהכותר באלגנטיות? בואו לשתף עם כולם בתגובות.
עדכון: ההשקה הרשמית מגיעה בעוד מספר שעות בלבד – ובינתיים NVIDIA מפרסמת את ההמלצות החומרתיות שלה עבור המשחק, לאלו שאינם מעוניינים להתספק בבינוני אלא רוצים ללכת עד לקצה עם ההגדרות המירביות ורזולוציות גבוהות במיוחד. מסתבר כי RDR2 לא יוכל לפעול בקצב יציב של מעל ל-60 פריימים בשנייה ברזולוציית 4K ועם הגדרות גראפיות מיטביות, גם כאשר יריץ אותו דגם ה-GeForce RTX 2080 Ti האימתני, וגם כשלוקחים בחשבון כי אין כאן אפקטים וחישובים מתקדמים של עקיבת קרניים בפעולה.