משחק הפעולה המקוון החדש של EA מקבל דרישות חומרתיות מעודכנות לאחר סיום בדיקות האלפא, והן לא קלות בכלל
ממתינים בקוצר רוח להזדמנות להילחם בלוק סקייווקר בתור דארת' ויידר, או לחטוף ספינת חלל של האימפריה ולחסל את המשובטים שלה במסגרת הפרק השלישי החדש בסדרת Battlefront? כדאי שתכינו מערכת מחשב מודרנית עם הרבה זכרון RAM לשם כך.
במפיצה EA חשפו את דרישות המערכת העדכניות והרשמיות עבור גירסת ה-PC של הכותר, ונראה כי שלב מבחני האלפא הסגורה שהתקיים לו במהלך החודשים האחרונים גרם להם להבין שהדרישות המקוריות היו נמוכות מדי – וכך, עתה כדי להפעיל את Star Wars Battlefront ברמה המינימלית (לכאורה) תזדקקו למעבד כפול ליבה מדגם Core i3-6300T או דומה לו, לפחות 40GB של נפח אחסון פנוי, לא פחות מ-8GB של זכרון RAM, מערכת הפעלה של 64 ביט מגירסת חלונות 7 והלאה וכרטיס מסך מדגם Radeon HD 7850 בעל זכרון גראפי של 2GB, או מדגם GeForce GTX 660 בעל זכרון גראפי של 2GB.
דרישות אלה סבירות יחסית, ואמורות לאפשר לכל מעבד כפול ליבה שולחני של אינטל מארבעת או חמשת השנים האחרונות להפעיל את הכותר, במידה וישולב עם כרטיסי המסך שפורטו למעלה או עדיפים מהם. עם זאת, זכרון RAM של 8GB מהווה דרישת מינימום מחמירה למדי, וכמו כן גם היעדר האלטרנטיבה למעבדים מבית AMD, משהו שאנחנו רואים ולא בפעם הראשונה בתחום, צורם בחסרונו.
הנוק-אאוט האמיתי מגיע בדרישות המומלצות – שם תמצאו דרישה למעבד Core i5-6600 מרובע ליבות או מקביל אליו, זכרון RAM בנפח 16GB (!) לפחות וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 970 עם 4GB (או 3.5GB ועוד 0.5GB, כפי שנהוג להציגו לאחר התפוצצות פרשת הזכרון האיטי שנוגעת לדגם זה) של זכרון גראפי, או לחילופין כרטיס מסך מדגם Radeon R9 290 בעל זכרון גראפי של 4GB.
דרישות המערכת הקשוחות הללו באות בניגוד מסויים לסרטוני המשחקיות המודלפים מתוך האלפא שבהם יצא לנו לצפות בתקופה האחרונה, ובהם ראינו לרוב ביצועים יציבים וטובים מאוד כמעט בכל מצב, גם על חומרה משוכללת פחות, על פניו. יתכן שהדרישות הנ"ל לוקחות בחשבון שיפורים גראפיים נוספים שמתוכננים להיות חלק מן המוצר המוגמר אך לא הופיעו באלפא המוקדמת, ואולי גם את העובדה שמספר גדול יותר של שחקנים בו זמנית בכל משחק ועל גבי מערך השרתים באופן כללי עלולים להשפיע לרעה על הביצועים המתקבלים. בכל אופן, אנחנו נחזיק אצבעות לכך שהדרישות של EA הן מחמירות קצת יותר מדי – ושלאחר ההשקה נגלה כי הכותר המדובר יודע לפעול בצורה סבירה גם על מחשבים קצת יותר וותיקים וצנועים.
עד שזה יקרה – נשמח לשמוע את דעתכם על הדרישות. סבירות בהחלט למשחק מוביל עדכני או מוגזמות ומגוחכות? ספרו לנו בתגובות.
קישורים נוספים
קטן עלי !!!
יפה שקטן עליך.
כמו תמיד, דרישות מופרזות הנובעות
מהיעדר השקעה באופטימיזציה.
העיקר שמוציאים כותר מפתיץ חדש,
ולקונים "המכורים" השקעה בחומרה
עבור כותר חדש קטנה עליהם.
אז קדימה… קניה מרוכזת למחשב חדש…
נו HuGeMouTh, תראה מה זה, בלי GameWorks ובכל זאת משחק דורש 8GB ואף לא מזכיר מעבדים של AMD (והם ספונסרים), אז את מי תאשים הפעם ? 😛
די כבר עם ההתבכינות הזו על דרישות חומרה של משחקים מודרנים. אתה רוצה שהוא יראה טוב או שירוץ גם על פנטיום 2?
המנוע המדובר Frostbite 3 מעולה ונראה מדהים, תראה גרסאות קודמות שלו בBattlefield 3 & 4, גם במשחקים אלו דרישות המערכת היו גבוהות אבל התמורה בהתאם (בניגוד לבאטמן שהיה פורט גרוע).
הייתי ציני, אם אתה פונה אלי אז אתה טועה בבנאדם, אני בעד דרישות גבוהות ברוב המקרים. מחכה ליום שמשחק ינצל את ה-16GB שלי (או מה שנשאר מהם).
בכל מקרה BF4 דרש מינימום 4GB. אני די בטוח ש Battlefronts לא נראה פי 2 טוב ממנו :rolleyes:
דווקא פניתי לאלכס שפירו שכתב את החדשה וגם לחיים שהגיב פה 🙂
Battlefront משתמש באותו מנוע כמו BF4, אני מניח שבתוספת שיפורים ו עידכונים.
הייתי יכול אם הדרישות המוטרפות היו נותנות תוצאות
שלעומתן המשחק במערכות אחרות כגון קונסולות משחק
היה נראה כצל חיוור של המשחק ב PC.
אני לא יודע אם יש דרישות מינימום ודרישות מומלצות
לאותם המשחקים עבור הקונסולות.
איכשהו אותו משחק חדיש בקונסולה ותיקה
נראה זהה או כמעט זהה לחלוטין ב PC
ששדרוגו עומד על עלות של קונסולה שלמה.
כמעט זהה? בסדר
עדיין אבל הדרישות של המשחק מוגזמות מאוד גם אם זה שדרוג של frostbite3. תסתכלו על DA:I גם מבוסס FB3 משודרג וגם גרפיקה מעולה ועדיין דרישות לא כאלה מוגזמות.
הסיבה לתצרוכות הזיכרון הגבוהות, הן בכרטיס המסך והן במחשב הן כמות אדירה של טקסטורות ברזולוציה גבוהה.
סתכלו על הסלעים והנופים במשחק ותבינו על מה מדובר.
אין מה לדאוג ליאור ?
עוד שנה, שנתיים יצאו כרטיסים חזקים יותר עם כמות זיכרון כפולה שוב
ואז יימאו משחקים שיידרשו את הכרטיסים החדשים שוב,
אז מה, נשדרג שוב ?
אף אחד לא מכריח אף אחד לשדרג. אפשר להשתמש גם היום ב-5850 שיצא לפני 5 שנים ודברים יראו כמו שהם נראו בסטנדרט של 2010.
מי שרוצה יותר פרטים שישדרג
ל GTA 4 קניתי כרטיס מסך חדש (אפילו שזה היה פורט גרוע) ושמחתי שעשיתי זאת.
המשחק הזה נראה מצויין, אם אני אהב את המשחקיות שלו והכרטיס לא יספק אותי אני אשדרג בהחלט..
ככל הנראה שמנוע הפרוסטבייט סוף סוף הולך להיות מנוצל במלואו ויש לכך מחיר. אני מאוד מקווה שהם לכל הפחות פתרו את בעיית ה Z-Fighting שזיהמה את באטלפילד 4. על סמך הדמואים ששוחררו עד כה, עושה רושם שיעשה שימוש בטקסטורות באיכות גבוהה בהרבה מזו שהיתה בבאטלפילד 4.
I just hope we are gonna get dedicated servers despite the rumors and claims… i have the game in pre-order but will not go for matchmaking BS, much rather wait for a new battlefield and pass my time with a different game if that is indeed the case.
גם הייתי שמח אם ה- dedicated server יהיו נגישים לכולם ולא רק ל- 4-5 חברות בארה"ב ועוד 2-3 בשאר העולם שEA החליטה ששילמו להם מספיק כדי לספק שרתים למשחק.
מצדי שימכרו את תוכנת השרת ב- 200$ אנשים יהיו מוכנים לשלם בשביל שרת קרוב לבית.
url]https://www.youtube.com/watch?v
אם מתייחסים לדרישות המינימום של החברה המפתחת, אזי אין לי מה לחפש עם ה 6850 שלי.
אז אתה אומר שבעצם אין להתייחס לדרישות המינימום ?
מי יערוב לי שהמשחק אכן ירוץ ?
אני יכול לבדוק על הדמו, אך זה לא בהכרח ישליך על הגרסה הסופית…
The comparison video is very interesting rroonnii, it seems that PS4 presents about same graphics as the PC on ultra, only the PC has slightly more detailed tessellation at distance and much less blurry DOF, which is good because DOF and motion blur are nauseating… other than that, even textures look on par in level of their detail, impressive…
מתי יהיה ניתן להתחיל לשחק בבטא? מחר בשעה 17:00 שלנו?
מתי היא אמורה להסתיים?
החל ממחר ב 17:00. הבטא מסתיימת ב 12 לאוקטובר. :silly:
הביצועים ממש כמו BF4 . וה290X עובר משמעותית את ה970 .
מקווה שהביצועים ישתפרו בצד הירוק עם עוד עדכון GAME READY של אנוידיה לדרייברים. אולי לא.
אין סיבה שלא ישתפר. הצוות באנוידיה בדרך כלל כן יודע מה הוא עושה.
יש לי הרגשה שהתוצאות היו נראות קצת אחרת עם MSAA… יותר בכיוון של BF4 מבחינת הפרשי ביצועים.
הבעיה היא שהמשחק (לפחות כרגע) לא תומך ב-MSAA :s07: הבדיקות של Guru3D משתמשות ב-FXAA מכורח הנסיבות.
יכול להיות שהגיעו ימות המשיח וניראה פורט שלישי ברצף (MAD MAX, MGS) "תקין" לPC? :cheesy:
RIGHT][COLOR=#333333]MSA
זה בלי
מרצדת
Yes i was aware of the resolution differences between the 1080p on PC and 900p on the PS4, granted the PC has superior hardware as we all know so we can expect higher frame rates as long as its a decent port.
Though i have to be honest when it comes to image quality even though claimed that the PS4 equals PC on High settings, aside from overuse of DOF and lower tessellation over distance, i do not see any real difference in image quality, still image that is, that's just me though.
Regardless the PC version looks much more to my taste with the less intensive DOF any day.
Now all we need is to hope for dedicated servers? if i encounter matchmaking shenanigans i will just have to cancel the pre-order sadly.
ATTACH=CONFIG]9709[/ATTACH]
אנוידיה שיחררה היום בצהריים עידכון שתומך בבטא של באטלפרונט
סליחה על הבורות.. זה משחק fps טיפוסי עם קרבות של ספינות חלל?
רצינו המשך ל2142 BF . קיבלנו את זה
ATTACH=CONFIG]9711[/ATTACH]
ובכן… המשחק נפתח להרצה באוריג'ין, אממה –
עכשיו נכנס
עדיין חסום כאן. השמועות מספרות שבוצעה דחיה לשמונה בערב.
אני משחק . רץ מעולה
בינתיים כשאני מנסה לשחק הוא לא מוצא סרברים…. רק הסינגל עובד (ועובד מעולה) – כל השאר כצפוי מEA, עקום.
נכנס, משעמם.
מה שכן – נראה טוב, רץ טוב. הכל על אולטרע, סקיילינג של 135 אחוזים. לא מדגדג.
ה FXAA הופחת ל LOW בשל אפקט הטשטוש (בייחוד באופק).
באמת משעמם . הגרפיקה לא מרשימה, לכן אני מצליח להריץ אחלה . אשכרה BF4 נראה יותר טוב . חווית מלחמה יותר טובה . בקיצר לבנתיים לא שייך לקנות
תנסה כמה פעמיים .זה מצליח
אחד המשחקים היפים שראיתי!
מרגיש כל כך SW…אני מאוד אהבתי :yelclap:
בסופו של דבר אכן הצלחתי לשחק ואפילו הלך לא רע (ברגע שמתרגלים).
אני די מופתע מהביצועים החלקים של המשחק בהתחשב שזה שלב הבטא…
שאין שינוי במנוע הגרפי.. יש פחות תקלות
"בטא"… למען הסר ספק – זה המוצר הסופי. אני די בטוח שתיקוני באגים יהיה רק לבאגים שלא מאפשרים ל3/4 מהעולם לשחק ואני מאוד בספק שבאגים אחרים מעבר לזה יתוקנו
מישהו מוכן להסביר לי מה הולך שם במולטיפלייר?
לדוגמא במפה של השלג, אני לא מבין מה הולך שם.
מה זה כל הסימנים באמצע המסך למעלה? הרובטים הגדולים האלו שאי אפשר להרוג?
קצת לא ברור לי כל הסיפור שם.
כמו כל המשחקים האלה. שמתרגלים זה מתחיל להרגיש טוב יותר
לרגע שמחתי שיש TAA… אבל אני לא רואה שום הבדל בינו לבין FXAA לבין OFF. לא באיכות ולא בביצועים. כאילו ההגדרה שבורה או משהו.
אז פתחתי את קובץ ההגדרות DocumentsSTAR WARS Battlefront BetasettingsProfileOptions_profile.. וערכתי מספר בדיקות
GstRender.AntiAliasingDeferred 2 (זה כביכול ה-MSAA מ-BF4, אך לא נראה שיש לו כל השפעה)
GstRender.AntiAliasingPost 4 (זו הגדרת ה-FXAA/TAA מהתפריט, גם פה כאמור לא ראיתי הבדל)
GstRender.Antialiasing 3 (הפתעה! – נראה כי זוהי ההגדרה החשובה, 3 בברירת מחדל. רק 0 מכבה AA לגמרי. אבל הכי מעניין כששמים אותה על 4
4 נותן Temporal AA 'אמיתי'. אמנם מטשטש עוד את התמונה, בדומה ל-TXAA, אבל איכות החלקת השינונים מצויינת ! )
https://youtu.be/02cWHp4C8Ic
הנה סירטון קצר שצילמתי מהמשחק (1440P 60FPS).
עזוב לא נכנס לזה. זה גם מובא דרך מה שאני ראיתי (לא בדיקה מקצועית) שהיה לי 7970 ועכשיוו עם 790 .
אבל BF4 סובל מAA לא איכותי וצללית לא איכותית (שכול ההגדרות פועלות כולל בדרייבר) . ידוע לך אם אפשר לסדר את זה על ידי עריכה קובץ וכדו' ?
תשיב פה http://hwzone.co.il/community/threads/536103-Battlefield-4-%D7%AA%D7%A8%D7%93-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/page60
ProfileOptions_profile.. וערכתי מספר בדיקות
GstRender.AntiAliasingDeferred (זה כביכול ה-MSAA מ-BF4, אך לא נראה שיש לו כל השפעה)
GstRender.AntiAliasingPost (זו הגדרת ה-FXAA/TAA מהתפריט, גם פה כאמור לא ראיתי הבדל)
אבל גולת הכותרת –
GstRender.Antialiasing
נראה כי זוהי ההגדרה החשובה, והיא לא מופיעה בתפריט המשחק. 3 בברירת מחדל. רק 0 מכבה AA לגמרי. אבל הכי מעניין כששמים אותה
על 4 היא מספקת Temporal AA 'אמיתי'. אמנם מטשטש עוד את התמונה, בדומה ל-TXAA, אבל איכות החלקת השינונים פשוט מעולה !
יש לי הרגשה שהם בלבלו בין AntiAliasingPost ל-AntiAliasing, מאחר והתפריט משנה את AntiAliasingPost ללא השפעה אבל דווקא הערכים של AntiAliasing מסתדרים עם סוגי ה-AA המוצגים בתפריט. בנוסף 'AntiAliasing' לא היתה קיימת ב-BF4.
אין לי מושג על מה אתה מדבר ומאיפה הבאת את זה (?)
שיניתי את GstRender.Antialiasing מ3 ל4 ואכן התמונה חלקה יותר אבל מטושטשת יותר. בנוסף, איבדתי 25FPS בערך 🙂
זה מסדר את הAA באופן מדהים .
i5 4670+16gb+gtx 770 2gb
מריץ על ultra txaa על 58-66 fps
Im playing on 1440p with a single 980, so at the lowest i seen 62 fps but average is 75-80 all on Ultra, though i am not sure with which AA to go, if at all, currently i am on TAA, FXAA was never to my liking in any game, and resolution scale seems to take a massive toll on performance considering it scales from 1440p rather then 1080p… not too many options in this resolution sadly.
כשאני לוחץ באוריג'ין play now זה לא מגיב.. אבל כן מוריד משחקים אחרים מהספרייה.. יש מצב שזה בגלל עומס בשרתים שלהם?
You can't just "press" the play now button… there has to be an initial click before the THE click.
Introduce yourself, compliment the button for its balanced choice of colors, let it know its all about the button and not the satisfaction that comes after clicking it.
Make that button feel secure, talk about how its coding is slim but not too slim that it lacks features, say how much it is just the right amount of coding for you… and then, after a few glasses of wine and teasing gentle caresses around the button, try to give it a click, im sure it will excited to be clicked like that and will give into your clicking magic…
In other words yes the servers seem busy 😀
נראה נחמד, אני רץ על מדיום ללא MB ו-FXAA OFF FOV90, די חלק.. הרבה יותר חלק מהבטא של BF4.
מה שכן כבד יותר מ-BF4 לא בהרבה אבל מורגש.
אני עוד לא מבין כ"כ מה עושים מבחינת האובייקטים אז אני סתם רץ עם כולם ויורה, אותי מעניין איך מפות עם עציםצמחייה או יותר עמוסות ירוצו כי שם כנראה הביצועים יהיו יותר נמוכים.
צריך כרטיס חזק יותר..
אז אתה בטח משחק על רזולציה יותר מFHD המשחק לא כבד באופן משמעותי מBF4 . בטוח שבמפה עם צמחייה המצב יהיה כבד יותר.
מישהו יודע איזה הגדרה שולטת ב- bloom? אני מוכן להשבע שמפתחות משחקים רוצות להפוך אותי לעיוור בזמן האחרון
אכן, 4K.
ב-BF4 תחת אותן הגדרות פחות או יותר רץ עם FPS מעט גבוה יותר, וה-FPS הנמוך ביותר גבוה מהנמוך ביותר פה באיזה 10FPS.
אילן, מה זה BLOOM?
ראה את הקומיקס שצירפתי בהודעה הקודמת.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bloom_(shader_effect)
לאחר כל התכתובת, התקנתי את הבטא המערכת שלי
Core i7 860 עם 12GB זיכרון – כרטיס מסך HD6850 בנפח 1GB
ובכן… המשחק עולה, נתקע ויז לסגור אותו בכוח.
אכן.
אם זה בשביל החלקת aliasing אז יש בהגדרות resolution scaling או שתכנס ל- nvidia control panel ותפעיל DSR. ה- DSR יאפשר לך לבחור רזולוציה גבוהה יותר.
RIGHT][COLOR=#333333]nvidia control panel
היכן
אני לא מוצא DSR בתוך ה-
זה גורם למשחק לרנדר ברזולוציה גבוהה יותר מה שגורם לכך שזה מחליק את ה- aliasing בלי להשתמש ב- AA.
זה פחות כבד מ- MSAA אבל בגלל שהרזולוציה גבוהה יותר זה יכול לגרום ל- input lag אם המשחק לא קורא את המידע מהעכבר ב- RAW
http://www.geforce.com/hardware/technology/dsr/technology
משחק בבטא.
משחק מדהים!
מישהו מצליח לשחק עכשיו?
הוא לא מתחבר לי ל- EA ONLINE ולא נותן לי לשחק בגלל זה
נכון לעכשיו, נראה שהכל בסדר.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bloom_(shader_effect)
הבנתי, זה באמת מסנוור מדי לפעמים..
FONT=verdana]GstInput.Deadzone 0.00
ביטול mouse acceleration:
מסכים איתך אילן אני מקבל חלחלה מהטיסה במשחק הזה משהו שם מרגיש לא בסדר לגבי השאר זה אוקיי.
חבל, למשחק יש המון פוטנציאל ואחרי הבטא אני חושב לקנות אותו אבל אחכה.
ATTACH=CONFIG]9745[/ATTACH]
הירידה הקטנה זה מתי שיצאתי לצלם את המסך..
מה אתם אומרים? ניצול בסדר או שיש בעיה?
איך המחשבים שלכם מתמודדים עם המשחק? מבחינת ניצול חומרה ולא ביצועים.
הביצועים שלי טובים מאוד אבל ניראה לי שהמשחק טוחן מאוד את הכרטיס מסך-ראו תמונה
הירידה הקטנה זה מתי שיצאתי לצלם את המסך..
מה אתם אומרים? ניצול בסדר או שיש בעיה?
לא רואים את התמונה אבל טחינה (אחוזי שימוש גבוהים) של כרטיס מסך זה מעולה. אתה רוצה את זה כי זה אומר שהמשחק משתמש בכל כוח העיבוד שיש לכרטיס להציע
ב-MSI afterburner ניצול של סביבות ה-99 אחוז של הכרטיס (מפרט בצד)
הסתכלות על ניצול של כ.מסך שונה מהסתכלות על ניצול מעבד.
מעבד אמור לעשות הרבה דברים במקביל אז אתה רוצה אותו לא ב-100% כמעט תמיד, לעומת זאת כ.מסך אמור להתמקד בד"כ ביישום אחד (משחקתוכנה ספציפית) אז אתה רוצה שהוא ייתן את כל מה שיש לו.
זה בגדול.. (כי יש הרבה מה שלדבר על העניין הזה).
URL
כאמור זה נורמלי לגמרי. אם זה היה פחות ניצול אז הייתי דואג נכון לעכשיו זה המצב שאמור להיות.
אחלה, תודה רבה!
אצלי הניצול של הכרטיס מסך על 100% קבוע (שזה מעולה).
הניצול של המעבד 40%, בקיצור מבחינת ניצול מערכת, אני נותן ציון 10 🙂
איך הורגים את הנודניק הנפוח שבא עם חליפת בר מצווה שחורה וחרב?
אני מת להיכנס למחשב ולחנוק אותו, הוא מעלה ת'סעיף.
לא ראיתי.. לא הייתי מחובבי הז'אנר.
הבנתי..
זה מה שלא ידעתי איזה חלק שלו פגיע עכשיו אני מבין, אני הולך לחפש רק כאלה 😀
ראיתי את שני הסוגים..
הורגים אותם בצורה שונה?
תודה לשניכם על המידע :xyxthumbs:
מישהו יודע מתי מחר הבטא נגמרת?
מניח שבאותה השעה שהיא התחילה-17:00
נראה שהבטא הוארכה ביום אבל עדיין לא כתוב שעה
http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/forums/discussion/15/beta-technical-test-details
Well pre-order canceled, final conclusion, its gonna suck…
Was fun for a few hours after that it got tiring.
As i understand there gamemodes will be the maps so you can expect 4-5 different online maps each with its own gamemod.
That explains why we only got drop zone and walker assault uplink, its half of all of the map options.
Easily expect paid DLC for more maps/mods and overall the game is not worth 60$, 20$ maybe, 60$ never in this state.
גם אני לא מתכוון לקנות כרגע, אני לא אסבול מלחכות אפילו שנה כדי שזה יהיה בחצי מחיר (60 יורו לדעתי זו שחיטה גם אם המשחק נראה מושקע גראפית).
נמתין..
LMFAO.
60$ למשחק…לדעתי מעולם לא היה (או יהיה) משחק שמצדיק 60$!
אבל בכיף אני מוכן לזרוק על המשחק הזה 40$…בכל זאת מדובר בפאקינג STAR WARS 😉
הבעיה שזה EA. לעולם לא נראה את זה ב- 40$.
אני גם מוכן להשבע שיהיה micro transactions. הם התחילו את זה עם BF4 על ידי מכירה של battlepacks ופה יהיה להם פלטפורמה טובה יותר של מכירת קסטומיזציה וקלפים
אילן רוב הפעמים אני מסכים איתך אבל הפעם לא,
לפי דעתי לא יהיה מקובל וזה יהיה רע למשחק אם תוכל לקנות קלפים בכסף ׳׳אמיתי׳׳ ואני אסביר,
היית רוצה לשלם במקרה שהצעת על המשחק 40 דולרים ואז כשהיית נכנס למשחק היית רואה מישהו עם גט-פק ואז היה מתברר לך שבשביל לקנות את הגט-פק צריך לשלם עוד 5 דולר בנסוף ל-40 ששילמת כבר?
אני אישית לא.
Ilan is correct, this business module has been here since Bad Company 2 in the form of Kit Shortcuts, and extended to a point where you can even buy battlepacks in BF4, micro transactions in a 60$ (60EURO in our case aherm!) game… but whatever makes money right?!?
Its a shitty business module but c'est la vie, personally i ain't gonna pay 60$ for this game. Maybe if its on sale for 40$ maybe then ill use a proxy to get it for 30$, maybe… if i am really really bored.
בלי קשר לaliasing . זה לא מציג גם את שאר הגרפיקה על איכות של רזולציה גבוהה ביותר ?
למי שבטעות חשב אחרת – EA פירסמה את הSEASON PASS למשחק (50 דולר/יורו – או קצת פחות עם VPN) לארבע חבילות DLC.
בנוסף הושקה גירסת אולטימייט במחיר של 120 דולר/יורו (או פחות עם VPN) שכוללת את גירסת הדלוקס והSEASON PASS.
URL="https://twitter.com/EAStarWars/status/653732475718385664"]no voip confirmed[/URL]
מיום ליום רק מוצאים למה לא כדאי לקנות את המשחק
בעקרון כן, אבל זה בא גם עם זה שאתה מקטין את התמונה חזרה ל- 1920×1080 (תלוי בהגדרות של ה- DSR כמה זה ישפיע על התמונה. יש לך הגדרה smoothness לשחק איתה)
ו…
מיום ליום רק מוצאים למה לא כדאי לקנות את המשחק
RIGHT][COLOR=#333333]smoothnes
ומה בקשר ל
בשולחן עבודה אני עם רזולציה FHD . רק במשחק בוחר יותר רזולציה
לאחוזי ה-smoothness אין קשר לביצועים.
לטובת הבדיקה, תגדיר לרגע את שולחן העבודה על 2560×1440 ובדוק את ההשפעה של האחוזים על איכות התמונה המתקבלת. אחרכך תחזיר ל-FHD מה הסיפור…
תודה. ה33 אחוז מרגיש טוב. גם שמזיזים את הדפדפן
url]https://www.youtube.com/watch?v
Yea i seen that video yesterday, glad i cancelled the pre-order during the Beta/Demo run, i would admit i had the pre-order for the Deluxe edition.
I paid 10$ for 2 emotes… the shame does not fade, at least to redeem i cancelled it.
On a happier note, i got Rocket League and its about 2.5x more fun then battlefront 😀