לא לסיפתח כזה ייחלו בסמסונג עבור מכשיר הדגל החדש שלהם
יומיים בלבד אחרי הדיווחים המפתיעים משהו על כך שבסמסונג מעכבים משלוחים עבור ה-Galaxy Note 7 בשוק הביתי שלהם בגלל כמה דיווחים על בעיות טכניות שגרמו לסוללות לקצר ואף לפיצוץ – האירוע הזה הופך לכדור שלג גדול שעשוי להשפיע מהותית על חברת הענק, עם הכרזה על ריקול (החזרת מוצר לחנויות) בינלאומי של הפאבלט, במטרה להחליף סוללות תקולות שמהוות סכנה פוטנציאלית למשתמשים.
לפי הדיווחים העדכניים, בסמסונג אספו מידע על כ-35 מקרים בהם סוללות המכשיר התלקחו, מה שמהווה רמת סיכון סטטיסטית נמוכה לדבריהם (מכשיר אחד מתוך 42,000 הוא בעל פוטנציאל בעייתי לכאורה, בהתאם לכמות היחידות שנמכרו עד כה) – אך לא מונע מהם להפסיק את מכירות ה-Note 7 לאלתר, ולהכין תיקונים עבור דגמים בעייתיים שכבר הגיעו לידי הצרכנים.
טרם ברור כיצד בדיוק יתנהלו החזרות המכשיר לחנויות ולספקיות באופן מעשי ברחבי העולם – אך לנו כאן בישראל יש הזדמנות "להודות" על כך שהמכירה המקומית אפילו לא החלה, אם כי כעת סביר להניח שההשקה הרשמית שתוכננה ליום שלישי בשבוע הבא (ה-6 בספטמבר) תידחה למשך זמן מה, לצורך בחינה ותיקון של המלאים.
כמו תמיד, אנחנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן אתכם בכל הפרטים שאתם צריכים לדעת. בינתיים, אתם מוזמנים לספר לנו האם אתם בכל זאת מתכננים לרכוש לעצמכם את ה-Note 7, או שהסאגה הזו גורמת לכם לשקול את העניין מחדש.