הטריק המדליק הבא של Alexa: להבדיל בין קולות של משתמשים שונים

אחרי עוד טירוף קניות מוצלח שהוסיף לה מיליוני לקוחות חדשים, העוזרת החכמה של עומדת ללמוד טריק חדש שיאפשר לה לספק שירות אישי יותר לכל אחד ואחד מהם

בזמן שבאפל החליטו לדחות את השקת ה-HomePod הביתי החכם שלהם לתחילת שנת 2018, במקום השקה מתוכננת במרכז תקופת הקניות של סוף השנה האזרחית – באמאזון ממשיכים לעשות הכל על מנת לוודא שכתר העולם הביתי החכם נותר אצלם על אף התחרות המתגברת.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


לאחר מכירות שיא של מוצרי Echo בהיקף של "מיליוני יחידות" במהלך הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי, לפי הצהרה רשמית של אמאזון עצמה, ועם תוכנית להמשך הרחבת הזמינות הרשמית לאוסטרליה וניו-זילנד בקרוב – השידרוג המשמעותי הבא של נשמע מעניין במיוחד, ואמור להעניק לעוזרת הדיגיטלית החכמה אפשרות להבדיל בין קולותיהם של משתמשים שונים, ולפעול בהתאם להעדפותיהם האישיות.

הפופולריות של ממשיכה לצבור עוצמה – והיא גם לומדת עוד ועוד יכולות חדשות

היכולת ללמוד ולהבין בין עד עשרה משתמשים שונים במכשיר Echo אחד בודד עבור שירותיה האישיים של , תחת הכינוי 'Your Voice', הושקה כבר בחודש שעבר עם יכולות התאמה של חיוג קולי, חדשות ומוזיקה לקולו של כל צרכן – אך הקפיצה הגדולה קדימה אמורה להגיע בתחילת שנת 2018 כשטכנולוגיה זו תהפוך זמינה גם למפתחים חיצוניים שונים דרך המיזם שנקרא Skills.

עם תוספת אפשרות ההפרדה בין משתמשים נוכל לראות ביצוע חיובים אוטומטיים לחשבונות שונים במסגרת רכישות, התאמה לפרופילים של אוטומציה ביתית בקלות רבה יותר, קבלת המלצת מדוייקות ומועילות יותר לצפייה והאזנה וגם שימושים רבים במסגרת יישומי בידור וגיימינג שונים עם יותר ממשתמש אחד פעיל – משהו שבאמאזון מעוניינים לדחוף קדימה במלוא המרץ במסגרת המשך התרחבות הפלטפורמה שיצרו.


העתיד של הוא משחקים אינטרקטיביים לכלל דיירי הבית? עם היכולת לזהות ולהבדיל בין קולות צרכנים שתהיה זמינה לכל המפתחים, זה בהחלט נראה אפשרי ואפילו מתבקש

כל העניין נשמע מסקרן בהחלט, אם כי אנחנו ממשיכים להמתין קודם כל ליום שבו Alexa ומוצרי ה-Echo יהפכו לזמינים בארץ בצורה רשמית (ביחד עם Home והרמקול החכם של , אם אפשר) – ומי יודע, אולי אפילו בעברית. האם 2018 תהיה השנה בה זה יקרה? נחזיק אצבעות.