ב-LG מאשרים: תקלה משביתה בחלק ממכשירי ה-G4

7 תגובות

לאחר תלונות ודיווחים במגוון ערוצים ברשת, נראה כי נציגיה של היצרנית הקוריאנית מאשרים את קיומה של בעיה בסמארטפון הפופולרי, אשר מביאה למצב בו הוא נכנס לרצף אתחול שאינו נגמר

חדשות לא ממש חיוביות מגיעות אלינו מכיוונה של LG כעת, כשבחברה מודים רשמית, לכאורה, בקיומה של תקלה חומרתית בסמארטפונים מדגם ה-G4 הנודע, שעלולה לגרום לקריסה שלו ולכניסה למצב של תהליך אתחול תמידי.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


לפי האתר הבריטי techradar, נציגיה של LG החזירו להם תשובה ובה הם מאשרים כי הם מכירים ומודעים לתופעת 'האתחולים האינסופיים' ב-G4 שעליה ניתן למצוא תלונות בשלל פינות ברחבי הרשת, וגם כאן בישראל.

בחברה מצהירים כי הבעיה נוצרת כתוצאה ממגעים רופפים בין רכיבים מסויימים, כשהניחוש שלנו הוא שמדובר בנתק במספר פינים ספציפיים בין רכיבים (אולי בין מכלול זכרון ה- ונפח האחסון ללוח האם), אשר במקרים מסויימים ותחת פקודות מסויימות יכול להביא לקריסה שלא נצפתה מראש ולא ניתן להתגבר עליה ללא התערבות חיצונית.

ביצרנית הקוריאנית מציעים לכל מי שרכשו את המכשיר שלהם ממפעילת סלולר לגשת אל מרכזי השירות שלה, בהם כל מכשיר שנמצא תחת אחריות יקבל תיקון, וכמו כן מציעים לכל מי שרכשו את הסמארטפון שלא דרך מפעילה סלולרית לגשת אל החנות בה ביצעו את הרכישה, או לחילופין לפנות למרכז השירות הרשמי של .


נכון לעכשיו לא ברור מהי שכיחות התקלה, מה התיקון הספציפי שמבצעת LG בכדי לפתור אותה - ומה הפוטנציאל הקיים להופעתה פעם נוספת במכשירים אשר כבר תוקנו ושוחזרו
נכון לעכשיו לא ברור מהי שכיחות התקלה, מה התיקון הספציפי שמבצעת בכדי לפתור אותה – ומה הפוטנציאל הקיים להופעתה פעם נוספת במכשירים אשר כבר תוקנו ושוחזרו

כמה בעיות משמעותיות שניתן למצוא בהכרזה של החברה נוגעות לכך שרק מכשירים אשר נמצאים תחת אחריות יתוקנו (מה שללא ספק עשוי לגרור הרבה צרות בטווח הארוך, כאשר מועדי האחריות יפוגו אך הבעיה עשויה להמשיך ולצוץ), ולכך שלא ברור מה יהיה מצבם של מכשירים אשר נרכשו דרך יבואניות מקביליות ובלתי רשמיות, כשמצויין באופן ברור שתנאי האחריות יהיו שונים מעסק לעסק ולמעשה אין הבטחה לכך שכולם יזכו לתיקון ללא עלות.

כאן בארץ, היבואנית הרשמית רונלייט (LG מובייל ישראל) מצהירה כי תספק תיקון לכל מי שרכשו את הסמארטפון עם אחריות שלה, ואף תעשה מאמצים לשחזור מידע שעשוי היה ללכת לאיבוד במסגרת התקלה. כאמור, המצב בחנויות הרבות שמשווקות מכשירים שיובאו באופן מקבילים הוא פחות ברור, ולצרכנים שביצעו רכישה במקומות אלה מומלץ בהחלט לבצע פנייה על מנת לנסות ולהבין את המצב הספציפי שלהם, במה שנראה כמו בעיה לא נעימה כלל אשר בהחלט לא תוסיף ל- נקודות חיוביות בקרב קהילת האנדרואיד.

נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא הזה – ונעדכן אתכם בהתאם כמובן.