Digit-Life פרסמו מאמר מקיף על סאונד תלת-מימדי במשחקי מחשב, המאמר כולל בין השאר רקע תיאורתי, ההבדלים בין 3D Sound ל Surround, טכנולוגיות שונות לישום צליל תלת מימדי, וסקירות של פתרונות הסאונד המובילים כיום עבור המחשב האישי ובניהם EAX, A3D, Sensaura וה Soundstorm של nVidia. כמו כן מוצג במאמר סקירה ראשונית של טכנולוגיית ה EAX4.0 ויתרונותיה על הטכנולוגיות הישנות יותר. המאמר הזה מומלץ לכל חובב סאונד בפרט או חומרה בכלל, אך בעיקר עבור אלו שרוצים לדעת כיצד להפיק את הסאונד הריאלסטי ביותר מהמערכת שלהם.
טושיבה מוציאה נייד עם HD-DVD
2 דקות קריאה
865PE, הביקורות כבר מתחילות לצוץ
1 דקות קריאה
חלונות 10 שועטת קדימה עם נתח שוק של שישה אחוזים
2 דקות קריאה