Quake 4 & Doom 3
Quake 4 v1.2
המשחק Quake 4 עושה שימוש במנוע שפיתחה חברת id עבור המשחק Doom3 שיצא לפני שנה וחצי לשוק. Quake 4 דומה מאוד למשחקיות של Doom3 בשל העובדה ששני המשחקים מבוססים על אותו מנוע גראפי. המנוע הגראפי של שניהם שם דגש מיוחד על עיבודי אור וצל כאשר את רובם של שני המשחקים תבלו בתוך מסדרונות ומחילות חשוכות ובהם אויבים שכנראה שלא מפחדים מהחושך.
אך בדבר אחד שונה Quake 4 מ-Doom3: בעוד ש-Doom נסמך הרבה על אלמנט ההפתעה של האויבים והאויבים בו מגיעים לעיתים רחוקות יחסית, ב-Quake האויבים נפוצים הרבה יותר ונמצאים כמעט בכל חדר או מסדרון בו תעברו – מה שהופך את המשחק לקצבי הרבה יותר. מלבד המשחקיות השונה מעט, שופר גם המנוע הגראפי ועכשיו הינו מאפשר איכות גבוהה יותר ואובייקטים מורכבים יותר. את הבדיקות שלנו ביצענו בהגדרות ברמת ה-Ultra המתאימה לכרטיסי מסך עם 512MB של זכרון.
הפעם ה-X2 5000 לא זקוק להמהרה כדי להביס הן את ה-FX60 והן את ה-EE965, אך הוא נשאר הרחק מאחורי מעבדי ה-Core 2 Duo, כאשר הוא לא מצליח לצמצם את הפער בצורה משמעותית גם לאחר אוברקלוק.
Doom 3
משחק זה, שיצא לפני כשנתיים, מהווה את אחד משני המשחקים החשובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות. המשחק עושה שימוש באפקטים מתקדמים של הצללה ומהווה מדד מצוין לא רק לכרטיסי מסך אלא גם למערכות מחשב כוללות, כאשר הוא רגיש כמעט לכל שינוי שנעשה במערכת, החל מכרטיס מסך ועד לתזמוני הזכרון. משחק זה אומנם ישן מעט אך עדיין מאפשר לנו למדוד ביצועים שכן ישנם לא מעט משחקים המבוססים או יתבססו על מנוע המשחק שלו.
גם במבחן זה אנו לא רואים שום שינוי במגמה, כאשר ה-X2 5000, באוברקלוק, עוקף את ה-FX60 ואת ה-EE965 אך עדיין רחוק מדי ממעבדי ה-Core 2 Duo.