משאית הקירור של Scythe

5 תגובות

יצרנית גופי הקירור היפנית מביאה לנו פצצת קירור חדשה – קבלו את ה-OROCHI.

גוף הקירור החדש, שבהחלט ראוי לתואר "משאית", מגיע אלינו מאותה היצרנית שהביאה לנו את ה-Ninja וה-Infinity אשר זכו אצלנו לשבחים, ובהחלט שומר על מסורת הגודל המפלצתי, ובתקווה גם על ביצועי הקירור המשובחים בהם נודעו מוצרי החברה עד כה. 

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


מבחינה טכנית, שובר גוף הקירור שיאי משקל ושוקל כ-1155 גרם, ולכך יש להוסיף משקל נוסף של כ-130 גרם, משקלו של המאוורר המצורף. גובהו של גוף הקירור עומד על 155 מילימטרים, רוחבו 120 מ"מ ואורכו 194 מ"מ. גודלו של המאוורר המגיע מצורף לגוף הקירור הוא 140 מילימטר, בהחלט מכובד ביחס למאווררים המגיעים עם גופי קירור מסורתיים (דוגמת ה-Big Typhoon מבית Thermaltake) בגודל 120 מילימטר. טרם רכישת גוף קירור כה גדול מומלץ בחום לבדוק שהוא אכן מתאים למארז בו יותקן, שכן Scythe בעצמה מזהירה שגודלו של גוף הקירור עלול להוות בעיה בנסיון להרכיבו במארז קטן מדי.

כעת אנו מגיעים לפרט המעניין ביותר, ההופך גוף קירור זה לייחודי באמת: מבסיס גוף הקירור המתחבר למעבד (יהיה זה אשר יהיה – גוף הקירור תומך בכל התושבות הקיימות של ו-AMD) יוצאים חמישה צינורות חום המתפצלים לעשרה צינורות נפרדים. כאשר גוף הקירור מורכב במארז, ניתן לכוונו לחלקו האחורי של המארז, או כלפי מעלה, תוך שהוא זורק אוויר חם אל כיוון ספק הכוח ומשם אל מחוץ למארז. למעשה, בזווית מסוימת ניתן אפילו להרכיבו כך שיקרר הן את המעבד והן את הגשר הצפוני – בהחלט מכובד אם כי מדובר בתכונה נפוצה בקרב גופי מודרניים.