כמו בשנה שעברה, גם השנה בתערוכת Computex, מציגה NZXT גירסאות מוזלות של מארזיה המוכרים, שבנויים מחומרים זולים (אך כבדים) יותר. בנוסף לכך, הציגה החברה מארזים חדשים בהם שמה את הדגש על השקט והביצועים. ויש גם עכבר חביב בתוך כל העסק.
בדוכן של NZXT בשנה שעברה זכינו לראות חידוש ראשון מסוגו בתחום המארזים – חברה שלקחה מארז בעל שם ותיק ואיכותי בשוק, החליפה את האלומיניום היקר שמשמש כחומר המוביל במארז בברזל, שמחירו זול בהרבה, וכך בעצם יצרה מארז הדומה למארז המקורי בעיצובו וברוב תכונותיו, אך הוא זול (וכבד) ממנו בצורה משמעותית. שני המארזים המדוברים הינם מארז ה-Lexa, שעל הבסיס שלו הרכיבה NZXT את מארז ה-Lexa BlackLine הזול יותר.
גם השנה השתמשה NZXT בטריק דומה, ופיתחה דגם זול יותר של מארז ה-Zero שלה, אשר ידוע בעיקר בזכות כמות המאווררים הגדולה הנמצאת בתוכו, המאפשרת זרימת אוויר טובה במטרה לשמור על טמפרטורה נמוכה ככל האפשר (ומכאן שמו – Zero). בנוסף למספר המאווררים הנמצאים בתוך המארז, למארז גם צג LCD הממוקם בחלקו הקדמי ומציג את טמפרטורת המארז והמעבד. אולם, בניגוד למארז המקורי שמשקלו עומד על כ-7 קילוגרמים וחצי כאשר הוא ריק – משקלו של מארז ה-Zero BlackLine, שייוצר מפלדה זולה שאמורה לשמש תחליף לאלומיניום היקר ממנו בנוי המארז, מוערך בכ-15 קילוגרמים. חשוב לציין שבמקרים רבים משקל המארז משחק תפקיד חשוב, למשל במסיבות רשת אליהן יש להביא המחשב – וכמו שכולכם בוודאי יודעים, מארז כבד קשה יותר לשאת.
אל מארז זה יצטרף בעתיד דגם נוסף, גירסה חדשה למארז ה-Zero, שנקראת Zero 2. מארז זה לא צפוי להגיע לשוק בקרוב, והוא נמצא בינתיים בגדר אבטיפוס בלבד. את פנים המארז החדש לא זכינו לראות, אולם ניתן להבחין שהוסר המאוורר מגג המארז – ונעשה שינוי (כנראה קוסמטי בלבד) בחלקו הקדמי.
בנוסף למארזי ה-Zero החדשים, הציגה NZXT גרסאות נוספות למארז ה-Alpha, שאמורות להגיע בצבעי וורד ולבן – לא הצבעים הקלאסיים של החברה. מלבד שינוי צבע המארז בדגמים החדשים, בין הגרסאות החדשות לגרסה הנוכחית של המארז לא קיים הבדל נוסף – שכן NZXT החליטה, כנראה, לנסות להגיע לפלח שוק נוסף המתחבר יותר לצבעים אלו, פלח שוק אליו לא ניסתה החברה לגשת בעבר.
ליין חדש של מארזים
בנוסף לגרסאות מחודשות של מארזי החברה, הסירה NZXT את הלוט מעל שלושה מארזים חדשים, שבכל אחד מהם חידוש המיוחד לו.
בנוסף לגרסאות מחודשות של מארזי החברה, הסירה NZXT את הלוט מעל שלושה מארזים חדשים, שבכל אחד מהם חידוש המיוחד לו.
במארז ה-Khaos שמה החברה דגש על ביצועים ולאו דווקא על שקט. במארז החדש ממוקמים סנפירי אלומיניום בחלקו העליון ובחלקו התחתון במטרה לקרר את פנים המארז ככל שניתן. בנוסף לכך, במארז החדש מספר רב של מאווררי 120 מילימטר (אחד בגב המארז, שניים בחלקו הקדמי ואחד מאחור, וישנה אפשרות להוסיף מאווררים נוספים). ב-Khaos, לראשונה במארזיה של NZXT, ניתן לחבר שני ספקי כוח שידלקו יחדיו עם הפעלת המחשב – אופציה אותה זכינו לראות בעבר גם במארז ה-P190 של חברת Antec. את שני הספקים יש לחבר באמצעות הכבל המצורף למארז כדי ששני הספקים יופעלו עם עליית המחשב.
מארז חדש נוסף אותו הציגה החברה, הינו מארז Full ATX שייקרא Whisper, בו ישנה האפשרות לחבר שני ספקי כוח במקביל. בנוסף לכך, במארז החדש ישנם מקומות לעשרה כוננים קשיחים. בדומה למארז ה-Hush, שהגיע לארץ לפני מספר חודשים, גם במארז ה-Whisper חיפתה NZXT את דלתות המארז בספוג מבודד רעש – במטרה להפוך את המארז לחרישי – אולם ניכר היה כי הספוג המשולב במארז ה-Whisper איכותי יותר. מלבד זאת, צרפה החברה אל המארז מאווררי 120 מילימטר שקטים מהרגיל – והכל במטרה ליצור שקט מוחלט (כראוי לשמו). אל תטעו – פאנל השליטה אשר מופיע עם המארז בתמונות המוסיף לא מעט להיבט החיצוני, איננו מגיע עם המארז מהמפעל, וזהו מוצר משלים של NZXT אותו ניתן לרכוש בנפרד.
לעומת המארזי ה-Khaos וה-Whisper שנחשפו בתערוכה, מארז ה-Guardian 921 אותו חשפה NZXT בתערוכה גם כן, לא חידש ולו בדבר קטן. המארז, שמבחינה חיצונית מזכיר הן את מארז ה-Zero והן את מארז ה-Lexa, עושה שימוש במסך בסיסי ביותר כדי להציג את הטמפרטורה בחלקי המארז השונים. מארז זה צפוי לעשות עליה לארץ כבר בתקופה הקרובה.
ועכבר?
חוץ מהמארזים, אותם מציגה NZXT מדי שנה – וכל פעם מחדש מציגה הפתעות מרעננות בשוק זה – החליטה NZXT השנה להציג גם עכבר חדש, שייקרא Avatar. העכבר החדש מיועד לגיימרים, והוא מזכיר במראה את עכברי הגיימרים מתוצרתן של Razer ומיקרוסופט.
חוץ מהמארזים, אותם מציגה NZXT מדי שנה – וכל פעם מחדש מציגה הפתעות מרעננות בשוק זה – החליטה NZXT השנה להציג גם עכבר חדש, שייקרא Avatar. העכבר החדש מיועד לגיימרים, והוא מזכיר במראה את עכברי הגיימרים מתוצרתן של Razer ומיקרוסופט.
ללא ספק NZXT הפתיעה בתערוכה השנה, והציגה חידושים רבים – בדומה ליצרניות רבות אחרות. ניכר היה כי בכוונתה של החברה להיכנס לשווקים חדשים, ולהגיע לפלחי אוכלוסיה נוספים – אך בו בזמן להשקיע מאמצים רבים בפיתוח מוצרים המותאמים לקהל היעד העיקרי של החברה – משתמשי הקצה העליון.