מיקרוסופט מציגה את Gmail Man – "הדוור של גוגל" שינסה לשכנע אתכם מדוע אופיס 365 עדיפה
בסוף יוני השיקה מיקרוסופט את אופיס 365 (Office 365) בקול תרועה רמה – חבילת שירותים מבוססי ענן המיועדת לשוק הארגוני ומציעה גישה למגוון התוכנות הפופולריות של החברה כמו Outlook, Office ועוד, כולם נגישים דרך שירותי הענן ובתשלום חודשים שמתחיל ב-6 דולר לחודש.
אחד מהשירותים אותם כללה מיקרוסופט הוא תיבת דואר בנפח של 25GB, ועל השאלה (המיידית) "למה זה טוב כשיש את Gmail?" השיבו בחברה בעזרת פירוט של יתרונות התיבה שלהם אל מול השירות המתחרה מבית גוגל – כשהסעיף הבולט מכולם הצהיר "באופיס 365 אין פרסומות, אנחנו לא סורקים את המידע בתיבת הדואר שלכם, בניגוד לשירותי חינם".
גוגל הודתה זה מכבר כי היא סורקת את המידע בחשבונות הג'ימייל (באופן אוטומטי לחלוטין, ללא התערבות גורם אנושי לדבריה) בכדי ליצור פרסומות "טובות יותר" אשר מותאמות אישית לכל משתמש.
כעת נראה שבמיקרוסופט רוצים להדגים לנו את "השיטה" של גוגל, ועל הדרך להוכיח לנו מדוע עדיף לנו להחליף צד ולעבור לאופיס 365.
איך עושים זאת? עם סרטון וידאו חביב ומבדר, כמובן!
סרטון שעלה לרשת מציג את Gmail Man – הדוור החביב שקורא את המכתבים שלכם ויודע את כל הסודות המביכים שלכם, ואפילו לא חושב שיש איזושהי בעיה בכל הסיפור, כאשר כל המאורעות מוצגים בתור "החוויה ההפוכה מזו שתקבלו באופיס 365".
'מלחמת סרטונים' חדשה בפתח? |
ההערכות הן שהסרטון הוצג בפני באי כנס ה-Microsoft Global Exchange שהחל ב-20 ביולי, ומשם מצא את דרכו לרשת (ולא ממש ברור האם במיקרוסופט היו מעוניינים שזה יקרה או לא).
שאלות לגבי הסרטון שהופנו למיקרוסופט נתקלו ב"אין תגובה" ופנים חתומות, אך סגנונו של הסרטון, כולל שם החברה הפיקטיבית שבסרטון, Contoso Ltd., שמופיע בשלל סרטונים מבית מיקרוסופט – לא משאירים יותר מדי מקום לספק.
על פניו, מדובר בסרטון הומוריסטי אך בוטה למדי, שמציג את גוגל ושירות הג'ימייל שלה באור שלילי עד מאוד (מוצדק או לא – תשפטו בעצמכם), ואנחנו בהחלט מצפים לראות מה תהיה תגובתה של גוגל לעניין.
עד שזה יקרה, צפיה נעימה:
עדכון: עם או בלי קשר למלחמה המתהווה בינה לבין מיקרוסופט (והסרטון שלמעלה), גם גוגל מציגה קמפיין חדש וחינני שנועד לעזור לכם לשכנע גם את העקשנים שבחבריכם לעבור לשירות הג'ימייל של החברה.
ואו ואו… חתיכת מהלומה…
חח אם מיקרוסופט חושבים שהם הולכים לצאת מזה בלי פגע הם טועים..
יש בזה משהו
קשה לדעת מי שומר על המידע שנאסף בגוגל.
יחד עם גוגל אנליטיקס ואולי עוד דברים הם יודעים עלינו המון.
http://www.themarker.com/wallstreet/1.578775
נכון או לא נכון
זה פשוט מגעיל… למעשה, הפרסומת שלהם יותר דוחה אותי מהם ממושכת. חוק מספר 1 בספר שלי הוא:
אם מישהו מנסה למשוך אותך אליו על ידי ציון החסרונות של המתחרים שלו, תתרחק.
פשוט מגעיל…
אה, והילדה מההתחלה ממש מעצבנת 🙂