עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by RayZ,

    יועצו של שרון: תשכחו מ"שטחים תמורת שלום" אייל ארד, יועצו הקרוב של אריאל שרון, שוחח עם כתבים בריטים והסביר להם את מצעו המדיני של ראש הממשלה, שפרש מהליכוד. הוא מדבר על "ניפוץ החלום של הליכוד" ומסביר שהפלסטינים לא מחפשים שטחים, כי אם עצמאות. "מפת הדרכים החליפה את הנוסחה השקרית של שטחים תמורת שלום בנוסחה מציאותית יותר - ביטחון תמורת עצמאות". כך זה נשמע באנגלית ynet הכתבה המלאה של ynet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3173592,00.html אז איפה אפשר למקם את שרון? בימין? בשמאל? ... באמצע? ??? אבל זה בטח סתם סיסמאות "גבורה" בשביל הבחירות..

    • 4 תגובות
    • 883 צפיות
  2. Started by amir85,

    אושרה הפחתה של 5% משכר רה"מ והשרים ועדת הכספים אישרה הפחתה של כ-1,850 שקלים משכרם החודשי של השרים ושל כ-2,000 שקלים משכר רה"מ, עד סוף 2010. החיסכון לקופת המדינה: כמיליון שקל. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3749125,00.html האוצר יחשוף את שכר כל עובדי המגזר הציבורי ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ יחימוביץ, לפיה הדו"ח השנתי של הממונה על השכר יכלול את שכר עובדי המדינה בכל קשת הדרגות, כולל אנשי מערכת הביטחון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3749275,00.html אישית נראה לי שקיצוץ שכר חברי הכנסת זאת הצגה כי הכסף הגדול בכנסת לא הולך על המשכורת אלא על ההטבות. אבל השקיפות במגזר הציבורי היא ברוכה, אם כי אני לא נראה לי שיש צורך להגביל את השכר…

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3428907,00.html אני חושב שזה רעיון מצוין לתת מס קטן ולהלבין תהורדות שגם ככה מאוד נפוצות וצריך המון משבים לצמצם אותן

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  4. Started by Artist,

    על רקע הטענות שעל מדינת ישראל לסגת מיהודה ושומרון בגלל חשש מרוב ערבי, דבר שכבר גרם (ביחד עם כמה חקירות) לשרון לסגת מחבל עזה, ישנם טענות כי ה "שד הדמוגרפי" הוא יציר ידי הלמ"ס הפלסטיני שגורם לציבור בישראל לקבל החלטות כאילו חרב תלויה על צווארו בדמות הרחם של האישה הערביה. לעיונכם: http://www.youtube.com/watch?v=xRreaRHTN7g&feature=related http://www.jsc1.org/?CategoryID=321&ArticleID=182 בנוסף, לפי נתוני הלמ"ס שלנו יש ירידה דרמטית בפריון של המגזר הערבי בתחומי ישראל החל משנת 2000, כנראה בגלל מודרניזציה וקיצוץ קצבאות ילדים נשים רוכשות השכלה לפני הנישואים ולכן מתחתנות בגיל מאוחר יותר.

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  5. Started by zam,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3361185,00.html אז חזרנו למנהרות. וכנראה הפלשטינים אהבו את הרעיון. האם אין פתרון לגילוי מנהרות? מה עם מכשירים ססמיים למחקרים גיאולוגיים, אין כאלו שיכולים לתת מענה? אולי מכשירים דמויי סונאר או משהו בסגנון, אולי מכשירי תהודה? חייב להיות איזה משהו.

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3553258,00.html שלחו לי את זה הבוקר במייל... ואני כאדם שלא מתענין בפלוטיקיה, אבל מאוד מתענין לאן הכסף שלוקחים לי כל חודש מהכיס הולך, מרים גבה. לא מספיק שאני מממן את חברי הכנסת והשטרמלים מבני ברק, עכשיו אני מגלה שהמדינה מעבירה כל חודש מעל 80 מליון דולר לרשות הפלסטינית? אה כאילו ששחכנו- ברשות לא משלמים מיסים, לא משלמים על החשמל והמים ( שישראל מספקת) והכל בא על חשבון האזרח הישראלי הקטן שמשלם ביוקר כדי לכסות את ההפסדים . לאן הגענו?

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  7. אז אולמרט הולך על 4 שנים ומעלה :lol: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3299749,00.html אני מסכים עם המגיב הראשון(בקשר ללך הביתה.. עד לעמי אילון כי אין לי מושג מיהו, אבל בהזדמנות אני אחפש עליו מידע). מה דעתכם?

  8. (maariv)השאלה נשאלת היא: מה נחשב צעד "סביר" בכדי לשמור על ביטחון המדינה והאם וענונו עדין מהווה סיכון לבטחון המדינה? http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/645/758.html

    • 8 תגובות
    • 882 צפיות
  9. http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=13383 GM וחברת FORD בהפסדי עתק... GM מאז שנת 2004 ועד היום החברה הפסידה 72 מיליארד דולר!!!! אז לא ממש הכל וורד בתעשיית הרכב האמריקאית...

  10. http://news.walla.co.il/?w=//858977 אומנם קשה לי להאמין שזה באמת יקרה... זה אכן יכול להיות טוב, כי אני כבר אתגייס כשזה קצר ב4 חודשים אומנם אני לא יודע מה יקרה עם תוכניות מיוחדות (גאמא או שחקים שאליהם אני מקווה להתקבל) כי הם לא ירצו לקצר את השירות בתוכניות כאלה, כי ההכשרה עולה להם הרבה כסף... מה אתם חושבים? הפעם באמת יעשו את זה, או שכרגיל, סתם מדברים הרבה ושום דבר לא יקרה?

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  11. http://news.walla.co.il/?w=//1105365 אני מופתע מהמקומות שהפשע במדינה הזאת יכול להגיע אליהם.

    • 8 תגובות
    • 881 צפיות
  12. Started by Yehudaa,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3866210,00.html מה לעזאזאל נכנס לה לראש להקליט את אולמרט כדרך קבע ? אם כך היה אז מאחל לה להגיע לנווה תרצה כמה שיותר מהר .

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  13. Started by Nemesis,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3434433,00.html אחרי כל הטררם התקשורתי, וההתנגדות של לובי חברות הליסינג ציבור העובדים וגופים שונים, האוצר קיבל את ליטרת הבשר שלו. השינויים יחסית להצעה המקורית של האוצר זניחים לחלוטין.

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  14. "יו"ר מועצת המנהלים של פול חברות הביטוח, משה שטאובר, פנה בסוף השבוע למפקח על הביטוח ידין ענתבי בבקשה להכפיל את תעריפי הביטוח המקובלים בפול (שהיא חברת הביטוח המבטחת את הרכבים). שטאובר כותב כי "לאור הגידול החד (55%) במספר ההרוגים בתאונות הדרכים ברכב הדו גלגלי ובחומרת התביעות שמוגשת לפול יש לאשר העלאה מיידית של התעריפים. על פי ההערכות האקטואריות ההפסדים גדלים משנה לשנה אבל פרמיות הביטוח השנתיות הנגבות נמוכות מהפרמיות הסבירות". לדבריו, לא ניתן לסבסד את הפסדי הפול ויש לצמצם את הסבסוד באמצעות שיטת תמחור חדשה. נכון להיום גובה הפרמיות נקבע בלעדית על ידי הפיקוח באוצר. הפסדי פול חברות הביטוח נאמדים כיום ב-140-150 מיליון שקל לשנה. את המחצית הראשונה של 2005 סיים הפול בהפסד של 100 מיל…

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  15. טוב קודם כל בבקשה תיכתבו אזהרות ברורות לפני ספוילרים (אין ספוילרים כרגע זה רק לדוגמה) טוב אז ככה אחרי שראיתי את כל העונות בוויגר הרבה פרקים בסידרות אחרות החלטתי ליראות תסרטים בתור חובב STAR WARS הרבה יותר מSTAR TRAK אני לא מצפה ליותר מידי ואני עוד מאלה שאוהבים תטרילוגיה הישנה בכל מיקרה ראיתי תסרט הראשון ופה כתבתי תביקורת הקטנה שלי- בהתחלת הסרט היתרשמתי מאוד מחלק מהאפקטים ביגלל שהסרט מאוד ישן אומנם יש אפקטים דפוקים אבל יש אפקטים שפועלים טוב גם היום חוץ מיזה השחקנים עצמם סבירים וויליאם סטנר די מאכזב -זה לא שהוא לא טוב פשוט בבוסטון ליגל הוא הרבה יותר טוב העלילה משעממת מאוד וזה מה שפגע מאוד בסרט לדעתי אבל אני מעריך שלקחו חלק מהרעיונות של העלילה בישביל הרעיונות לגזע הבורג…

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  16. כמו שאתם יודעים שרון מתכנן, או לפחות כך הוא אומר פינוי ישובים יהודהים מעזה. מה דעתכם על המהלך?

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  17. נימאס לי לישמוע תמיד את הלהקות הישנות-מטליקה(לפני הניתוח לשינוי מין) GUNS (לפני הפירוק) IRON (בזמנים הטובים) נירוונה(לפני הכדור בראש)וכו למישהו יש שמות של להקות טובות היום ושמות של דיסקים מומלצים כל מה שיש ברדיו וטלויזיה היום זה זונות שחושבות שהן כוכבות פופ -להקות מיתרוממים-ורפרים כאילו מהרחוב ואני מחפש להקות רוק חצי כבד טובות יש כאלה היום?

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  18. http://www.youtube.com/watch?v=f7G99zJrGqo http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3813764,00.html

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  19. Started by anastasia,

    אם יש הישג אחד, שישראל צריכה להיות "גאה" בו הוא תחום הפשיעה. הן בזירה המקומית והן בבינ"ל אנחנו חזק בתמונה. פרשת מעילת הכספים בבנק הפועלים היום מספקת לנו עובדה אחת: האמריקאים צדקו בכך שאמרו שישראל הופכת לגן עדן למלביני הון. http://www.nrg.co.il/online/1/ART/879/973.html מילה למעריב: חבל שלא הזכרתם את החיפוש שעשתה משטרת ישראל במשרדים של ולדימיר גוסינסקי. אז מה אם הוא מבעלי העיתון? מן הצד השני אנחנו עומדים להסגיר לארה"ב את אחד מסוחרי הסמים הגדולים ביותר בתולדותינו וגם בתולדותיהם (לפי טענתם). ובזירה המקומית: היום המשטרה גילתה שעבריינים ניסו לחסל עבריין בכיר באמצעות טיל לאו. אז מה אם יהרגו כמה חפים מפשע בדרך. ודרך אגב, אחת כבר נהרגה במהלך המרדף המשטרתי (שהוכחש ע"י המשטרה) אחר…

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  20. שלום לכולם! אנא הגיבו מה לדעתכם תשנה צה"ל האם יפסיקו הטילים לעבר ישראל???

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  21. http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/948/989.html

  22. "לשחר גולן נמאס מדואר הזבל שסתם את תיבתו, והוא החליט לנקוט בפעולת נקם מקורית. הוא הזמין לביתו נציגת מכירות של Starwebz החיפנית, ביקש להסיר את כתובתו מרשימת התפוצה של החברה ותיעד את המפגש בווידאו" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2917723,00.html ענק!!

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  23. http://news.walla.co.il/?w=//873939 ציפי לבני כניראה לא מבינה שבישביל רוסיה אנחנו כמו איזה פינצר

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  24. המדינה הזאת הלכה לקיבינימט ולא סיפרו לאף אחד ... " במדינת ישראל רק מי שהופך שולחן מנצח. כך עשו הערבים באינתיפאדה וקיבלו רשות טרור על מגש של כסף, כך פעלו החרדים במאה שערים ומשטרת ישראל התקפלה. הגיע הזמן להפנים ולהבין: באהבה לא מנצחים מאבק! בחיבוקים לא משיגים דבר. רק בכוח ננצח! " http://news.walla.co.il/?w=/1/1523649 איזה ימים עצובים :'( איזה סרט רע ...

  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256614,00.html

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות

דיונים חדשים בפורומים