עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by yanushka,

    טוב, כל אחד יתן פה את המלצותיו לטור היומי, שאלותיו לגבי המשחק וכ'ו, וכך נראה מיהו ה- O0(ככה בשביל הספורט): אז הניחוש שלי לתוכנייה של היום הוא: 68. אינטר-מילאן, X דרבי קשה 64. עירוני אשקלון - הפועל תל-אביב (4+), 2 בטח שנצחון להפועל 48. פאלרמו - רומא, 2 סיכוי לזכייה של *10.35 http://www.winnerp.net/winnerp/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=16 ------------------------------------------------------------------------------------------- אפשר גם להמר אבל..ח'ברה, לא להגזים- זה ממש ממכר. http://img223.exs.cx/img223/6317/16nn.jpg (ליגת אלופות,אופ"א השבוע: נפלתי על ולנסיה, איזה ביאוס )

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  2. http://news.walla.co.il/?w=//884101 מה עוד הם ימציאו ?

    • 8 תגובות
    • 914 צפיות
  3. http://news.walla.co.il/?w=//415348 טרם ידוע אם מדובר בתאונה/רשלנות או פיגוע טרור. לפי וואלה! מספר הנפגעים קטן.

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  4. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743033,00.html באיזה מין מדינה אנחנו גרים. יש אנשים שיושבים בכלא על פחות. בן אדם כזה צריך לקבל עונש מינימום של 10 שנים.... בקליפורניה הוא היה כבר בכלא למאסר עולם כי שם אחרי 3 עבירות פליליות זה מאסר עולם בלי קשר לחומרת העבירות. בשביל הבן אדם הזה זאת העבירה הפלילית השביעית ולפני שנתיים הוא הורשע באותו עבירה.....

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  5. Started by darkman,

    לא נעים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2893153,00.html מעניין האם זה ככה בכול המכוניות

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  6. Started by M7a,

    עוד לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל! אני קורא מפה לכולם להלחם בכל הכוח נגד חבורת הנשים המכוערות ששונאות את היהודים ואת מדינת ישראל הם קוראות לעצמן נשות ווטש מגיעות למחסומי צה"ל, מקללות ומהליבות את חיילי צה"ל הגיבורים מחלקות תה חם לפלשתינאים בימים קרים ולחייל שמקדיש את חייו לשמירת אורך חיים תקין בלב המדינה איפה שאני ואתה ואת (וגם אותן אוכרות ישראל) גרים וגרות, שקר לו וקשה לו והוא עייף ורטוב היא יורקת עליו! גם בימים קשים שבלב המדינה שלנו מתים אנשים חפים מפשע בפיגועי התאבדות אכזריים הן מרשות לעצמן לבוא למחסומים ולהמשיך לעליב את אותו החייל שגם ככה מרגיש רע כאילו שנכשל במשימתו. אני רק רוצה שכולם ידעו שהן שקרניות ואת כל הסיפורים שלהן הם מנפחות, פלסטינאי שעוכב במחסום לצורך בדי…

    • 6 תגובות
    • 912 צפיות
  7. הכותרת מדברת בעד עצמה ^^

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  8. Started by Guy King,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3353532,00.html Kotbim "mekabelet" vlo "mekabel"

    • 1 תגובה
    • 905 צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3265236,00.html נימאס מהם

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  10. Started by IG,

    שבוע שעבר יצא לי להבין מה משמעות המושג- בחדשות סוף השבוע של ערוץ 2 הופיע "תחקיר" על איך חוקרים תאונות בחיל האויר. ריאיינו כל מיני טייסים ותא"לים (בעיקר את רלכ"א) והציגו אותם כחוקרי תאונות. כמו כן, הראו איזה סימולטור ש"מזינים אליו את הנתונים והוא מתנהג כמו מטוס"... ב"מקרה" אני "קצת" מעורב בכל הסיפור של החקירות, וזו האמת (שאפשר לפרסם): תא"לים, במקרה הטוב, רואים מצגת שמסכמת את החקירה. החקירות מתבצעות במעבדות ע"י עתודאים (איפה ה"אלוף" שטרן ימח שמו של הכלב?), שעובדים קשה כדי למצוא למה ואיך קרתה התאונה... רס"ן עופר שהציגו בתור מפקד אגף מעבדת חקירות (או משהו כזה)- זה שדיבר בערך 4 מילים- הוא מפקד האגף שעושה את כל העבודה... הוא עשה ל"כתב" הדגנראט סיור במשך איזה 3 שעות אצלנ…

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  11. Started by maverick,

    (ynet)http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2837267,00.html

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  12. הפעם בכפר ראמה שבגליל http://news.walla.co.il/?w=//900033

  13. אמנם כולם יודעים שיש קשר ישיר בין חברות הליסינג, קבוצות השווי והמחירונים, אבל לא תיארתי לעצמי שזה נעשה בצורה כ"כ בוטה. לינק לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3648016,00.html

    • 0 תגובות
    • 901 צפיות
  14. מתי החלה הפוליטיזציה של הג'יהאד? כיצד עלינו להבין את הצלחת הגירסה הטרוריסטית שלו? לוראן כהן מתחקה אחר הקרקע שאיפשרה את צמיחת התיאוריות של הפונדמנטליזם האיסלאמי המודרני http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3737031,00.html

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  15. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282566,00.html We know it, Now they know it too.

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2876083,00.html

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3397632,00.html שיאללה קרעה אותי מצחוק...

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  18. Started by Alduin,

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=543935&contrassID=1&subContrassID=1&sbSubContrassID=0 פשוט בושה לדעתי. ככה נראים חברי הכנסת שלנו. אדם מצביע פעמיים, עובר על החוק וכמובן שאין לסמוך על ועדת הכנסת שתסיר לו את החסינות. תראו את תגובת סניגוריו של גורלובסקי: "על פי טענת סניגוריו של גורולובסקי, עו"ד יעקב וינרוט ועו"ד גרשון גונטובניק, על פעולתו של גורולובסקי חלה ה"חסינות המהותית", כיוון שהפעולה נעשתה "במסגרת תפקידו כחבר כנסת". צריך להסיר לגורלובסקי את החסינות? מי חרג מסמכותו, בג"ץ או ועדת הכנסת? מה דעתכם?

    • 9 תגובות
    • 898 צפיות
  19. ראיתי אבל הסוף לא מובן סתם בא מישו המציא סרט נתן לי ליראות שעה וחצי ובסוף כלום לא מובן...

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  20. http://channelsurfing.net/ ולבחור בקישור: 2009 Australian Tennis Open - Rod Laver Arena 12:00AM EST 1/23

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  21. ומנגד מתוך http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=378397&path=22 לי זה נראה ממש מגוכח שהם מכחישים רשמית קשר בין הסרטן שחלו אחוז ניקר מהאנשים שצללו בקישון לבין הקישון עצמו. זה יותר מ10% ודברים כאלו לא קורים סתם. מי שיתעמק בידיעה יראה שהם תומכים כספית בחלק מן החיילים החולים, אך רק בחלקם. ולמקרה אישי: אני גר בחיפה, ולפני כ3 שנים היו לנו מין שיעורי ימאות בקישון. ההורים שלי והורים של עוד תלמידים התנגדו לכך ולכן אנחנו לא השתתפנו בהם ובפעמים שלא הבזרנו נשארנו בבית ספר. ההנהלה לא ממש שמחה מכך ואף ניסתה לשלוח לנו כל מיני דעות מומחים האומרים כי המים טהורים כמים מינרלים. רק בסוף השנה בוטל השיעור בגלל זיהום אשר לטענתם הוא קרה רק עכשיו ועד אז הכל היה בסדר. אחר כך גם …

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  22. Started by 00000,

    אוקיי זה סרט כנראה בשחור לבן - זוכר שהוא היה בעברית ובערוץ 1. בהתחלה כמה אנשים צועקים על פוליטיקאי שכנראה מקבל שבץ, לפתע הוא מתעורר באיזו עיירה דימיונית/עיירת פיתוח והוא וחברו מצטרפים לחיות עם תושבי העיר. בסוף כל תקופה מגיעה איזו משאית להביא לתושבים מוצרים שהם ביקשו וככה הם מתקיימים. בסוף הסרט העיירה נשרפת, הפוליטיקאי מתעורר באמבולנס ומגלה שזה היה חלום. לא נראה לי שדיבבו את הסרט הזה, לכן נראה לי שהוא היה ישראלי. מישהו יכול לכוון אותי?[br]פורסם בתאריך: 24.02.2009 בשעה 00:06:02 עברתי בויקיפדיה על כל הסרטים הישראליים ומצאתי! המון המון זמן.הסרט הוא של אפרים קישון ונקרא "השועל בלול התרנגולות". שידרו אותו בערוץ 1 כשהייתי קטן יותר. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A9%D7%95…

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  23. http://mixer.nana.co.il/Article/?ArticleID=85745&sid=49 קפיצת מדרגה נוספת, שימו לב הפעם הם אפילו לא משתמשים בפרוטוקולים של בני ציון.

  24. Started by MOFRA,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3234743,00.html אח של חבר שלי מהטכניון עבר את השלב הראשון עכשיו הוא צריך לעבור רק ראיון ואז הוא באו"ם

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  25. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3629123,00.html

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות

דיונים חדשים בפורומים