עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2976722,00.html

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  2. ציטוט מהכתבה :"במשרד השיכון מתעקשים לבנות שכונה בקצה המצוק של מכתש רמון. הממשלה הכריזה על המכתש כערך לאומי לשימור; הוא מועמד להכרזה כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו; מומחים מזהירים מפני הרס אקולוגי ונופי אם תותר בנייה בקרבת המצוק וגם תוכניות המתאר הארציות מתנגדות למהלך. אבל הוועדה המחוזית אישרה והתוכנית מתקדמת " הייתי שם , מקום יפה. לא מבין למה ליבנות דווקא שם שיש בנגב כול כך הרבה שטחים לבנייה. לא מבין את ההגיון שעומד מאחורי זה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3577096,00.html

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  3. Started by J.allmighty,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2745181,00.html הגיע הזמן לסגור את הערוץ הזה לחלוטין, אין שימוש = פחות אגרה

    • 7 תגובות
    • 950 צפיות
  4. Started by בני סלע,

    יום העצמאות ה-60 למדינה קרוב מתמיד, ולחגיגות הרבות הוקצבו 100 מיליון שקל. בין השאר מתוכננים פרויקטים שיישארו עמנו הרבה אחרי שהזיקוקים, קרני הלייזר והריקודים יסתיימו, ובהם גני שעשועים בשכונות מצוקה, פינות פיקניק המתאימות לשימושם של בעלי מוגבלויות, שביל אופניים מתל-אביב לירושלים ושביל סובב כנרת. לכתבה >>> http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478571,00.html מה דעתכם על התוכנית?יש לכם רעיון מקורי כיצד יש לחגוג את היום-הולדת למדינה היפה שלנו?כיצד חגגתם את יום העצמאות האחרון?

    • 3 תגובות
    • 950 צפיות
  5. Started by Mesatla,

    http://www.youtube.com/watch?v=yqsX70v8b60 ep1 ep2http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=HlrU3rYBpUQ ep3 Just awesome

  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3168866,00.html אני בטוח שזה לא המקרה הראשון...

    • 2 תגובות
    • 949 צפיות
  7. Started by blabla2002,

    סוף סוף להקה טובה מגיע לארץ, אבל מוזר שאורנג היא זו שמביא אותם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3337869,00.html

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  8. http://news.walla.co.il/?w=//458353 לאן הגענו...הנה דוגמא טובה להשפעת התעמולה הפלשטינית בעולם

  9. http://www.dailytech.com/US+Canada+Offer+Big+Subsidies+to+Lowerincome+Families+to+Ditch+Old+Autos/article12234.htm ואצלנו? תמשיכו לחלום ולסוע בפונטו הישנה.

    • 6 תגובות
    • 948 צפיות
  10. Started by אלימלך אגוז,

    http://news.walla.co.il/?w=//1124639 אני אומר להכריז מלחמה על חמאסטן ולהיכנס בכל הכח.

  11. http://www.mako.co.il/music-24/eliraz-articles/Article-4b3eb337cee3821004.htm :lol:

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  12. איפה אפשר לרכוש כרטיס? כמה בדר"כ הוא עולה? צריך לבקר לפחות במשחק נבחרת אחד

    • 6 תגובות
    • 947 צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3576818,00.html . סיכום הכתבה, למי שאין כוח לקרוא "יגבו חברות הכבלים והלוויין תשלום חודשי קבוע", "מעבר לתשלום החודשי הקבוע...", "במסגרת חוק ההסדרים מוצע כי חברות הכבלים והלוויין יוכלו לקבוע בעצמן, ללא פיקוח משרד התקשורת, את התשלום הקבוע.", "יוכלו הכבלים והלוויין לשדר פרסומות". הנה, בבקשה. שוב דופקים אותנו. רק תתכופפו.

    • 2 תגובות
    • 947 צפיות
  14. מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382252,00.html מעניין כמה תעלה החבילה הזאת יחד עם התשתית(גנבים!!! :pissed: ) בעיקרון בזק כבר כרגע בשלבים אחרונים של ניסוי בחבילה של 8Mbit\800 .. (בטח יעלה הון תועפות, ככה שזה לא ממש רלוונטי). כיום יש 5MBPS עם קצב העאלה של 512KB. עולה 200¤ היום, כולל מע''מ ספק+תשתית. (כ625KBPS לשניה הורדה, ו64KBPS העאלה). (לשוק הביתי...)

    • 6 תגובות
    • 946 צפיות
  15. Started by stone cold,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289053,00.html אולי האירופים יתחילו להבין אם מי יש להם עסק סוף סוף בליר מבין אבל הרבה מהציבור שם לא ואני מקווה שהם יתחילו לקבל אינדיקציה נגד איזה נבלות אנחנו נילחמים

    • 9 תגובות
    • 946 צפיות
  16. Started by stone cold,

    http://computers.walla.co.il/?w=/4000/875809

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  17. Started by Dark_Phantom,

    כידוע לכם בימים הקרובים מתכוננים שוב העובדים הציבורים להשבית את המשק בפעם המי יודע כמה. הפעם מבטיחים לנו שביתה שלא ראינו כדוגמתה. אישית עליי העניין קצת נמאס. אני מבין שהשביתות הן חלק מהמאבק של ציבור העובדים בשירות המדינה, שנאבקים על שכרם ועל מקום עבודתם- אבל כמה אפשר? עם כל שביתה נוספת המשק סופג הפסדים אדירים שגורמים לגירעון בתקציב וכלכלה רעועה. האם זה שווה את המחיר? לאחרונה נוכחנו לדעת עד כמה מגזר יחסית קטן של ציבור העובדים(עובדי נמל) יכול לשתק תעשיינים וייצואנים, לגרום להפסדי ענק למשק ולעורר בלאגן אחד גדול. לעובדים הציבורים במדינה יש כוח. הם מנצלים את הכוח הזה כדי להלחם על זכויותיהם אבל איך הם שונים מהעובדים במגזר הפרטי? למה העובדים במגזר הפרטי לא שובתים, לא עושים מהומ…

  18. http://news.walla.co.il/?w=//505656 לפני זה חשבתי שלא כדאי שיהיו נישואין אזרחיים בארץ, אבל עכשיו דעתי מתחילה להשתנות. או זה, או להעיף את כל העלק "רבנים" האלה, ופשוט לשחוט אותם. מה זה צריך להיות השטויות האלה?! הם לא נראים לו כמו יהודים?! יש לנו כאן מדינה נאצית. עושים פה אשכרה סלקציות... עריכה: תוקן הלינק שלא עבד.

  19. Started by maverick,

    (ynet) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2812504,00.html

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  20. כמה צפוי. הפסטיבל הגדול בפארק הירקון שהיה אומור להתקיים בסוף ספטמבר בוטל בגלל " בעיות טכניות"... right. המארגנים מבטיחים שהם יבואו שנה הבאה אבל ברור בקשר למיוז זאת סתם הבטחה ריקה... שנה הבאה כבר אמור להיות אלבום חדש ואני לא חושב שהם ירצו להתחיל עם מסע הפרסום בישראל. איזה חור חסר תרבות המדינה הזאת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3418743,00.html

    • 6 תגובות
    • 945 צפיות
  21. Started by maverick,

    ערפאת "התעצבן" על היועץ והשליך לעברו מיקרופון. התקרית המביכה אירעה אמש בישיבה של המועצה המהפכנית של הפתח ברמאללה. הקורבן: יועץ הביטחון נאסר יוסף שלא נשאר חייב והשליך על עראפת עט. הסיבה לויכוח היא ביקורת שמתח יוסף על פעילות כוחות הביטחון הפלסטינים (ynet) אם רצינו עוד הוכחה לסניליות של היו"ר.

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  22. איזה משחק ענק של הצהובים בנוקיה, פשוט תענוג לעיניים. סוף סוף משחק על רמה, משחק יורוליג אסלי. אני מקווה שמכבי ישכילו להמשיך ולדרוס בבית, ובחוץ אפשר להסתפק בניצחונות. חשוב לשמור על יציבות לאורך זמן, ולנצל את הבית החלש שקיבלנו. מעניין כמה אחוזי רייטינג גרף ערוץ 10. מישהו כאן ראה את המשחק? או שיש צדיק אחד בסדום?

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  23. Started by Mesatla,

    זה כמו סרטון הסברה של חייזרים על הכוכב שלנו זה לא שזה לא ידוע זה פשוט סרטון הסברה מאוד יפה

    • 1 תגובה
    • 944 צפיות
  24. לא מזמן נכנסתי לאתר של סאוות' פארק וכל הפרקים היו פתוחים לי...גם החדשים...עכשיו רק האחרון וברסט קנסר ומטה....נגיד הפרק עם אובמה שכבר היה לי פתוח וראיתי אותו!אני בא לצפות בו נגיד והוא מראה כאילו עוד לא העלו אותו לאויר...ויש שם תאריך מתיי מעלים אותו(זה כתוב באדום)אבל איך זה הגיוני אם כבר צפיתי בפרק הזה?

    • 2 תגובות
    • 944 צפיות
  25. Started by 00000,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3439036,00.html

    • 0 תגובות
    • 944 צפיות

דיונים חדשים בפורומים