אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
משהו מרענן שלא קשור לבחירות לשם שינוי, ספא על טהרת הבירה הוקם בצ'כיה http://news.walla.co.il/?w=//880958 יודעים לבלות הצ'כים האלה... בקרוב אמבטיות גולדסטאר וסאונת מכבי בארץ ;D
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עכשיו ראיתי את הסרט, ובאמת סרט מאוד מעניין ואיכותי, מראה את המציאות ההפוכה של ריו דה ז'נרו בשנות ה60, עיר חופש, שמש ובחורות אקזוטיות מתגלה כמקום של פשע סמים ומוות. הסרט בנוי בצורה טובה מאוד, עם משחק מעולה של כל הדמויות, עלילה מעניינת וסוחפת, תענוג לצפיה. לא סתם הוא זכה כסרט הזר הכי טוב של השנה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ynet ממש התחרפנו בזמן באחרון בכל מיני כתבות מוזרות. הפעם על הפרק - "נוכלים בע"מ - 30 דרכים לשלוח יד לקופה". בכתבה הזו מסבירים על הדרכים הנפוצות להעלים הכנסות. לדעתי זה מוזר שמסבירים לנו איך לעשות את זה!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809975,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה שווה תכאב לא? http://news.walla.co.il/?w=//524206
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://seconddraft.org./streaming/pallywood.wmv אומנם קצת ארוך אבל שווה את זה. סוף סוף מישהו חושף את האמת.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3349098,00.html נראה מה יהיה בסוף. בכול מקרה לא נראה שיש עוד זמן רב לגלות .
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עוד הפלצה רדודה של הרב-עובדיה. ידוע לכולנו עד כמה הוא מטורף אך עד כמה בור?... http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/722/776.html תרבות גילוח הראש וחבישת המטפחת כלל אינה יהודית במקורה אלא הרבה יותר מאוחרת, מתקופת מסעות הצלב. האבירים, במסעות הצלב, לא גילו רוח אבירית אמיתית כאשר הם, כמו ברברים מוכי טירוף, בזזו ושדדו ותקפו אזרחים ואנסו נשים, מהם פחדו הנשים יהודיות ולא רצו להיטמא על ידם ולכן גילחו את ראשיהן בכדי להראות מכוערות בעיניי הפורעים וכך להינצל מאונס, ואח"כ לבשו פיאה נכרית. אין שום קשר בין גילוח ראש או חבישת פיאה למסורת היהודית והרב-עובדייה כנראה שוב שכח לקחת את התרופה שלו וממשיך בשלו - הפצת שקרים, שנאה הדדית, שוביניזם ואטימות.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עובדים בשיטת מצליח. מי שיש לו מספיק זמן פנוי להסתובב בבתי משפט במקום ללכת לעבודה בבוקר - יש לו סיכוי לצאת זכאי. http://news.walla.co.il/?w=/10/2566655
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://mixer.nana.co.il/Article/?ArticleID=85720&sid=49 בתגובה מר דידי, או איך שלא קוראים לו, אומר "מעניין, לא ידעתי".
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
67 שנה אחרי שהנאצים מחקו את סוביבור, יצאו הארכיאולוג יורם חימי וכתב "עובדה" בן שני לחשוף את המחנה שתחתיו קבורים כ-200 אלף יהודים. http://www.undersobibor.org/ פשוט אי אפשר לתאר את גודל הזוועה. זה מעבר לכול דימיון אנושי.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2882384,00.html
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ביום שבת בבוקר צפיתי בחדשות בערוץ הראשון ובין היתר הופיע שם אדם, אשר טען כי הוא היה נוכח בקרב הגדול שהיה בחברון ואף היה בכוח המסתער. אותו אדם הופיע כאשר פניו מוסתרות (האולפן היה חשוך) וזאת בטענה כי הוא מכוחות הביטחון ולא רוצה שיזהו אותו אך הסכים להשתמש בשמו המלא. במשך כמה דקות הוא "חשף" את הזוועה שהייתה שם תוך תיאורים מצמררים על כדורים שורקים, אנשים נופלים וחלקי אדם כתוצאה מהקרב הקשה. מבלי להתבלבל הוא גם סיפק לנו "דרמה" כאשר סיפר לנו מה היו מילותיו האחרונות של אל"מ דרור וינברג ז"ל לחייליו לפני ההסתערות ואיך לחם באומץ לב. לאחר כמה זמן התגלה כל הסיפור כשקר. אותו אדם, לאחר שעלו חשדות נגדו, הודה במשטרה כי הוא בדה את כל הסיפור בכדי לקבל פירסום. אני שואל את עצמי: איזה אדם עלוב …
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
באיזה עוד מדינה קורים דברים כאלה, להפריע לראש המדינה ולצעוק שצריך לשחרר מחבלים! בוגדת! מחבלת! להרוג! במדינה נורמלית זה לא היה קורה! בכל מדינה אחרת היו מכניסים אותה לכלא! אה!!!!!! במדינה נורמלית היו לוקחים לה את האזרחות!! ולחשוב במדינה הזאת היא אחר כך גם יכולה להצביע לבחירות!!! אה!! לרצוח! להרוג!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4383521,00.html - - - נערך: - - - ^זה היה מה שאני שומע כל פעם שאומרים לי במדינה אחרת זה לא היה קורה ^
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
:o "צ'רלטון החלה לשלוח אנשים מטעמה לבתי קפה שכונתיים, פאבים ומכוני כושר. דורשת מהם תשלום עבור שידורי המונדיאל ומשאירה מכתבי התראה והצעה לרכישת רשיון " במילה אחת זונות! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258887,00.html
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הבחור מת ב2003 מלוקמיה והוא היה סכיזופרני ואהב חיות Suck a Cheetah's Dick Taste A Panda's Ass http://www.youtube.com/watch?v=LXMCVlkrefk&feature=related Cut The Mullet Johny Depp I Whipped Spiderman's Ass My Keyboard Got Damaged והאהוב עלי ;D- The Chicken Cow והכי מצחיק - Suck My Dog's Dick http://www.youtube.com/watch?v=C2sdUyHg2UE
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני יודע שזה קצת ישן אבל לא ראיתי ת'רד על זה אז החלטתי לפתוח אחד... מה אתם חושבים על זה? (דעתי: אמריקנים הוכיחו שוב שהם האומה הכי טיפשה..)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האתר הידוע לשמצה Indymedia Israel פירסם לאחרונה קריקטוריה של מישהו בריזילאי פרו פלשתיני, קריקטוריה שמראה את אריאל שרון מתנשק עם הילטר. אני שואל, איפה הגבול של הבוגדים האלה?! http://indymedia.org.il/imc/webcast/73524.html
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נימני עזב את (ענאה ערף?) ועובר לירושלים. כן כן כולם רודפים אחרי נימני. עיסקת השבויים עם החיזבאללה, פיגועים קשים ביהודים בטורקיה, אנטישמיות בפרלמנט הגרמני ובסוף נימני עובר לירושלים. שוד ושבר זעקת האלוף. היכן נימני כעת ? (אני משער שהוא משתין באיזה מסעדה) מי יודע ? האם הגיע לירושלים והחל להתאמן לקראת האימון של האימון של האימון ? והאם החוזה סגור ? כנסו עכשיו לאתר החדש www.where is nimi ? .who the fuck care ? . co.il היום כבר הספיק מלינאק להזכיר לנו שהוא מגיע לירושלים ודרש מהנוסעים לבירה לפנות מקום בכביש בשביל נימני. הגיע הזמן להפסיק עם הבדיחה הזו של נימני. עוד פעם אחת נשמע אותך ברדיו ואתה .....
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדיוק עכשיו סיימתי לצפות בסדרה החדשה ששודרה היום ביס סטארס 2 (ערוץ 13) אולי יום אחד אני יהיה מורה שיהפוך לברון סמים לפי דעתי תוכנית נחמדה ששווה עוד פרק לצפייה.. ;D מה אתם אומרים על התוכנית? (רק שלא תצא גירסה ישראלית)
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שלא יודע ברק הציב לאולמרט אולטימטום אם אולמרט לא יצא לנבצרות\חופשה\ התפטרות מפלגת העבודה תצא מהממשלה לערכתי קדימה ידחקו באולמרט לוותר על התפקיד בבחירות קרובות אם יהיו קדימה כנראה תיפול ובגדול אם אולמרט נישאר המנהיג
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למעלה מ-25 אלף בני אדם נהרגו ברעש האדמה שאירע אתמול בדרום אסיה, שעוצמתו היתה 7.6 בסולם ריכטר. שאוקת סולטאן, דוברו של נשיא פקיסטאן, פרווז מושארף, אמר הלילה בראיון לרשת CNN, כי מדובר ב"חורבן הגדול בתולדות פקיסטן" ואישר כי כ-40 אלף בני אדם נפצעו. "כפרים רבים נמחו מעל פני האדמה", אמר סולטאן. http://news.walla.co.il/?w=//791365
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
(ynet)http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2837431,00.html עוד מעט גם יאסרו עלינו לנשום.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום , ראיתי סרט ככה שגנרל אחד בצבא ארה"ב עשה איזה טעות ואז שלחו אותו לבית כלא צבאי , ושם הוא כאילו הוביל את האסירים שהם כולם חיילים למרידה כביכול במנהל הכלא , ויש עוד כמה בעלילה למי שלא ראה וירצה לראות תיאור של הסוף שעלול להרוס אבל יעזור בזיהוי: הגנרל הזה מת בסוף כדי למנוע את השתלטות האסירים על בית הכלא אני רק צריך את השם שלו באנגלית תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3483845,00.html
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
by Michael Béhé The politicians, journalists and intellectuals of Lebanon have, of late, been experiencing the shock of their lives. They knew full well that Hezbollah had created an independent state in our country, a state including all the ministers and parallel institutions, duplicating those of Lebanon. What they did not know - and are discovering with this war, and what has petrified them with surprise and terror -- is the extent of this phagocytosis. In fact, our country had become an extension of Iran, and our so-called political power also served as a political and military cover for the Islamists of Teheran. We suddenly discovered that Teheran had stocked more t…
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


