אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
לצערינו הרב מאתמול 18.9.02 הפיגועים המשיכו לאחר הפסקה גדולה וחבל שהיא לא נימשכה לנצח! אתמול היהפיגוע בצומת אום אל פחם שאם שמעתי נכון רק אדם אחד מת אבל האדם האחד הזה היה חשוב מאוד למישהו אחר אז ככה שזה לא רק! היום 19.9.02 היה פיגוע בתל אביב ברחוב אלמבי באוטובוס שאני לא ימסור את שמו! ומתו נכון לעכשיו 5 אנשים ואחד במצב מאוד מאוד קשה! היו גם המון פצועים בסביביות ה50! היגע הזמן שאני נכניס לערבים בגדול כי הפעם הם הגזימו לגמרי אנחנו היינו איתם שקטים אבל הם הפירו את זה ואם אני הייתי ראש הממשלה הייתי ניכנס בהם קשות! ואם עוד מחר יהיה פיגוע חס וחלילה טפו טפו טפו אז הם ישלמו את המכיר ביוקר רב!!! רק לזכר ההרוגים בפיגעים האחרונים יהיה זיכרם ברוך!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
HEY PEOPLE I had to share this with you guys, THIS IS UNBELIEVABLE !!! > :cwm10: :cwm21: :cwm23: :mad: :smiley4: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2825248,00.html and the police asks us to trust it and follow the law !!! :boid: i knew that AND IM STILL PISSSSED :2gunsfiring_v1:
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2790676,00.html המשחק הזה בחיים לא יצא, חחח.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בחברת התקליטים הגדולה בעולם מקווים שהצעד התקדימי יחזיר את הציבור לחנויות. הזכיינית בישראל: המחירים בארץ לא יירדו שוב, ישראל מפגרת אחרי כולם. אידיוטים. http://news.walla.co.il/?w=/202/437550
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://finance.walla.co.il/?w=//570292#section1 כמה זמן לדעתכם יקח מכניסת הרפורמה ועד שיתחילו להתיצב המחירים בארץ (על הסף הנמוך) כיום יש מצב של מעין קרטל והמחירים לחלפים מקוריים הם בשמיים
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תקראו, לא כולם צדיקים... כתבה מעניינת שהיתה היום בידיעות אחרונות (4.10.06) עמוד 16. ואחרי זה, רוצים שיהיו פלסטינים שישתפו איתנו פעולה, פשוט בושה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני פשוט לא מצליח להבין האם יש משהו מטומטם מספיק שיאמין לזה. 1)רבני הציונות הדתית:לאחרונה כל מני מפלגות וגורמים מתקיפים את הבית היהודי ע"י כך שהם תוקפים רבנים בציבור הדתי-לאומי שאין להם קשר למפלגה. לרב דב ליאור אין שום קשר לבית היהודי. יש לו איזה קשר עקיף כ"המנהיג הרוחני של תקומה" אבל זה עם כל הכבוד כבר לא קשר. דוגמא:תתארו לכם שהייתי תוקף את הליכוד בכך שהייתי לוקח אמירה של חבר ליכוד לשעבר (למשל צחי הנגבי) ולטעון שהוא מדיר נשים. זה נראה לכם אומר משהו בנוגע לליכוד??? (לדוגמא). 2)חברי הרשימה:שאין בה "עשבים שוטים"? למה לא תוקפים את הליכוד על פייגלין ואת שלי יחימוביץ על מירב מיכאלי ויריב הופנהיימר?. לא שמעתי שום טענה ש"שלי היא מרכז והיא נחמדה מאוד אבל הרשימה שלה מלאה בשמאל ק…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3487353,00.html
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שהייתי נער (1993-1997) הייתי מעריץ גדול של איירון מיידן אפילו הייתי בהופעה שלהם בארץ :ylsuper: בשנים האחרונות לא שמעתי אותם ... אז שתי שאלות : 1.למה ברוס דיקנסון עזב אותם ? 2.יש סכוי שהוא יחזור ? ( יש לו עדיין יכולת להיות סולן ? כלומר מבחינה ווקאלית ? )
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בתקופה הקרובה מדינת ישראל תציין 30 שנה למחמת יום הכיפורים. אחת המלחמות הקשות השנויות במחלוקת בתולדות צה"ל ומדינת ישראל. אני ממליץ לכולם לעשות הפסקה עם המחשב, חברים, משפחה וללמוד מהתוכניות הרבות המשודרות בטלויזיה על אותה מלחמה. ערוץ 1: "קו השבר" סדרת ראיונות על חשבון נפש ישראלי 30 שנה אחרי מלחמת יום הכיפורים. ארי שביט, מבכירי המראיינים בארץ, בשיחות עומק עם ישראלים הבוחנים כיצד עיצבה המלחמה את דרכם מאז ועד היום. מידי ערב בין ראש השנה ליום כיפור נביא ראיונות עם: הרמטכ"ל משה "בוגי" יעלון, הרב יואל בן נון ממקימי גוש אמונים, רון פונדק - ממכונני הסכמי אוסלו, רונית מטלון-סופרת, אמנון דנקנר-עורך מעריב ושר האוצר בנימין נתניהו. ערוץ 1: המלחמה שלי"- משדר מיוחד בשני חלקים. הסיפורים…
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3398299,00.html
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פורסמה ידיע על התרגום העברי באתר הזה: http://www.veritaserum.com/ "Hebrew translator privy to some HPDH plot info" הידיע סך הכל אומרת שהמתרגמת לעברית של הספרים של הארי פוטר יודעת משהו, אבל אם תשימו לב לתמונה שמופיע ליד הכתבה לא רואים תמונה רגילה של הספרים, רואים את הדמויות בעלות אף מוארך, לא יודע מה איתכם אבל אני אף פעם לא ראיתי כריכה כזו לאף ספר בישראל,לספרים בעברית פה יש את אותה כריכה כמו בארה"ב , אז מה גורם להם לחשוב שזו הכריכה פה? הם ציירו דמויות בעלות אף מוארך כאילו זה ההארי פוטר של היהודים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הכתבה ככה הפלסטינאים מתכוונים לשחרר את רב המרצחים ברגותי... ע"י הפיכתו לראש ממשלת פלסטין (שלא קיימת) , וכיו"ב שיחרורו ביד הישראלים מכיוון שישי לו חסינות ע"פ המשפט הבינלאומי....
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
יום חג :alcoholic: :alcoholic: :alcoholic: :alcoholic: :biggrimjackbox: :beerchug: :beerchug: :biggringift: :biggringift: :funn: :funn: :funn: יאללה הפועל [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3355077,00.html פשוט LOL! :lol: זאת משטרה זאת?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השבוע שמתי לב לתוספת חדשה במטה חיל האוויר. במסדרון של המעליות - הותקנה טלוויזית פלאזמה בגודל לא מבוטל. במסדרון - לא חדר דיונים - לא לשכה - מסדרון. ומה הטלוויזיה מציגה - קליפ של להקת חיל האוויר כמובן. שתוכל להתרשם בזמן שאתה מחכה למעלית. בזבוז כסף מנקר עיניים ומיותר לחלוטין. זה השומן של השומן שאפשר לקצץ (ונזכיר שהטלוויזיה היא תוספת חדשה) במצב הכלכלי הלא מזהיר של המדינה ותושביה. חוסר אחריות וחוסר רגישות משווע. מקומם.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3311635,00.html נראה מה היו טענותיו של אלמרט
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה זה התחיל ביום חמישי שעבר לפעמים יש לי דבר מוזר כזה לפתוח טלוויזיה לכמה דקות ולקוות שיש משהו סביר לראות בדרך כלל אין משהו כזה שלא לדבר על משהו באמת טוב אבל ביום חמישי שעבר נתקלתי ב"בלדרים " ראיתי ומאוד אהבתי במקום "מוכרי יומנים" בראלטי דרג ז מדברים אם בלדרים ישראלים שנתפסו ובני המשפחה אנשים מעניינים שניסו "לעשות קופה" התוכנית הייתה עשויה טוב והדבר היחיד שהציק זה הפרסומות למזלי יש לי כרטיס טלוויזיה אז עצרתי את השידור ובזמן פרסומות פשוט דילגתי לפי הבנתי היום היה השידור האחרון וחבל דרך אגב זה היה בערוץ 10 בכל מקרה זה מוכיח שכן אפשר עדיין ליצר סדרות איכות בארץ ולא רק זבל מסחרי
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משהוא אולי יודע איך קוראים לסרט שהראו אתמול(שישי) בערב בערוץ 10
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באחד הפורומים של תפוז - פורום וידויים - נתגלה כי אחד המנהלים ("טאי") הוא לא גבר אלא אשה בת 40, אשר סחטה ממשתמשים שונים כל מיני דברים. מסתבר שהדשא של השכן לא ירוק יותר. ynet
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//898628 ממש מגעיל אותי הבן אדם הזה רוכב על מיסכנים כל הזמן אבל שצריך לעזור להם באמת זורק זין ואני רוצה להוסיף עובדי קבלן הם עובדים לא איזה בטלנים שמקבלים קיצבאות ככה שבטח מגיעה להם הכבוד והתנאים ההוגנים וזה שאפילו פרץ זורק אותם לכלבים זה מעיד איזה חרא מדינה יש לנו (אני נתתי תקול לליברמן שלא הבטיח הרבה בתחום החברתי) אבל מאוד מעצבן אותי ליראות איזה שקרים גדולים מפיצים חברי הכנסת במדינה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כתבה קצת הזויה אבל די משקפת את העתיד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3414980,00.html (זה לא נכון,כן)
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


