דיונים חדשים בפורומים
-
פריצת נגן אנדרואיד
י.ר. ·איזה קוד מקישים במצב מפתח בנגן והנגן נפרץ (לא פריצת קוד להיכנס לנגן אלא פריצה שיהיה מיני סמארטפון) בנגן מסוג Q6 של חברת iplatinum או כל שיטה אחרת לפרוץ אותו או לכל הפחות פריצה שיהיה ניתן להתקין אפליקציות ממקור אחר מאשר החנות המותקנת ופתיחת קובץ apk ואם אפשר גם שיהיה אפשר ללחוץ על הפעלת הwifi וזה לא מיד יתכבה
-
מחשב למתכנת AI עד 6500 ש"ח
roi777 ·הי, אני מהנדס תוכנה בין עבודות ורוצה להישאר עם ידיים בקוד ולהתפתח בAI. בניית סוכנים, ופיתוח בAI וכדומה בנוסף לשימוש בכלי GenAI כמו Cursor ו-Claude. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 6,500 ש"ח (עדיף לא לחרוג) 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? פיתוח בAI כמפורט בתחילת ההודעה. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (
-
מחפש לפטופ 15.6" חדש עד 2,000 ש"ח - דגש מטורף על עמידות פיזית של הצירים והשלדה (לא טינקפד)
IVA ·שלום לכולם מחפש המלצה למחשב נייד חדש בלבד, עבור שימוש כללי ובסיסי (עבודה בעיקר בדפדפן, כתיבה, צפייה ביוטיוב וסרטים). החלק המאתגר - דרישות פיזיות וארגונומיות: גודל מסך: חובה 15.6 אינץ'. מקלדת: חובה מקלדת מלאה (כולל NumPad בצד). מה לא לקנות: לפטופים מסדרת ThinkPad מחוץ לתחום (עושים לי כאבי מפרקים בגלל המבנה שלהם). האויב המרכזי: האחיינים שלי. הם פותחים את הלפטופ בצורה אגרסיבית מהפינות (יוצר אפקט פיתול). במחשב הקודם הפלסטיקה פשוט "התפוצצה" מבפנים החוצה באזור מקש ה-"-" ובתחתית המסך ליד הציר הימני
-
מחשב בניה עצמית קורס כל הזמן
yagelk ·בניתי מחשב עם המפרט הזה: מעבד (CPU): Intel Core Ultra 5 245K קירור מעבד: Thermalright Peerless Assassin 120 SE. זיכרון (RAM): 32GB Corsair Vengeance 6400MHz CL36. מסך: MSI MAG 275UPD כונן ראשי(מערכת): כונן NVME WD Blue SN580 2TB כונני משנה: כונן SSD נוסף בנפח 1TB Samsung 870 evo כונן SSD נוסף בנפח 500GB Samsung 840 לוח אם: MSI H810M GAMING WIFI6E. מארז: Fractal Design Core 3000. ספק כוח (PSU): Antec NE550W מערכת: Windows 11 PRO המחשב כל הזמן קורס לא משנה מה עדכנתי ומה התקנתי. לרוב ה
-
רק הוט משתמשת בפרוטוקול IPOE ?
iveco ·אני רוצה לבנות ראוטר PC אבל פרוטוקול PPPOE משתמש בליבה אחת וה IPOE משתמש בכל הליבות והוא גם פחות כבד , אמרו לי שגם 019 משתמשת בזה אבל הם מוגבלים ל 1 גיגה אני אישית הייתי מחובר לסלקום והם משתמשים ב PPPOE או שיש להם גם IPOE ?


