לאחר תקופת המתנה ארוכה למדי, שיחררה אינטל דרייבר חדש בגרסת בטא מוקדמת, אשר מיועד לערכת השבבים G965 ומציע לראשונה תמיכה בהאצת חומרה בכל הנוגע לתאורה ועיבוד התנועה במשחקים.
ה-GMA X3100, כרטיס המסך המובנה של החברה, המשולב בערכת ה-G965, מציע תמיכה בהאצת החומרה (Hardware T&L) כבר מיומו הראשון בשוק, אך הדרייברים היו אלה שהגבילו ובעצם לא אפשרו את השימוש בכלים אלה. הדרייבר החדש מציע מגוון של שיפורים בכל הנוגע להצגה וחישוב של הגרפיקה ואפקטי התאורה השונים. אינטל הציגה אותו לראשונה ב-GDC 2007. אומנם רשימת המשחקים שנתמכים על ידי הדרייבר קטנה יחסית, ומכילה רק כ-9 משחקים, אך רשימה זו צפויה להתרחב ולגדול עם הזמן.
הדרייבר החדש מציע, נכון לעכשיו, תמיכה אך ורק במערכת ההפעלה XP, אך החברה מסרה כי גירסה שתתמוך במערכת ההפעלה ויסטה תגיע בשבועות הקרובים. עוד חיסרון גדול הוא התמיכה ב-Shader Model 2.0 בלבד, למרות התמיכה החומרתית של ה-GMA X3100 ב-Shader Model 3.0, אך שוב, גם כאן, אינטל מיהרה להצהיר כי גירסה חדשה צפויה לצאת עד סוף חודש אוגוסט השנה, והיא תאפשר תמיכה מלאה במערכות ההפעלה השונות מבית מיקרוסופט ותמיכה ב-Shader Model 3.0.
אומנם זוהי בשורה משמחת לבעלי ערכת השבבים G965 שכן לרוב הם אינם גיימרים ומוכנים להתפשר על חווית משחק מינימלית. אך בכל זאת, נראה כי למרות מאמציה של אינטל לשיפור וייעול חווית המשחק של כרטיסי המסך המובנים מתוצרתה, משתמשים ימשיכו לחכות לדרייבר הוגן שלא מספק תמיכה חלקית או מגביל את הכרטיס בכל צורה שהיא.