Digit-Life פרסמו מאמר מקיף על סאונד תלת-מימדי במשחקי מחשב, המאמר כולל בין השאר רקע תיאורתי, ההבדלים בין 3D Sound ל Surround, טכנולוגיות שונות לישום צליל תלת מימדי, וסקירות של פתרונות הסאונד המובילים כיום עבור המחשב האישי ובניהם EAX, A3D, Sensaura וה Soundstorm של nVidia. כמו כן מוצג במאמר סקירה ראשונית של טכנולוגיית ה EAX4.0 ויתרונותיה על הטכנולוגיות הישנות יותר. המאמר הזה מומלץ לכל חובב סאונד בפרט או חומרה בכלל, אך בעיקר עבור אלו שרוצים לדעת כיצד להפיק את הסאונד הריאלסטי ביותר מהמערכת שלהם.
טיול במפעל של AMD
2 דקות קריאה
2.8GHz בעוד כמה שבועות?
1 דקות קריאה
AOpen AX4B-533 Tube בביקורת אצל 3dGameMan
2 דקות קריאה
סטים: עכשיו לא רק משחקים
3 דקות קריאה
סדרת ספקים חדשה מבית OCZ – סדרת ה-EvoStream
2 דקות קריאה