משחק הפעולה של יוצרי Dishonored לא דומה בשום צורה למשחק משנת 2006 שנשא את אותו השם בדיוק
מסיבת העיתונאים שערכה המפתחת והמפיצה Bethesda בתערוכת E3 2016, בחודש יוני האחרון, לא הצליחה להתעלות לגבהים המרשימים של ההצגה אותה סיפקה לנו על אותה הבמה בשנה שעברה – ובכל זאת, היא הצליחה להביא לנו את אחת מההכרזות והתצוגות המעניינות ביותר בתערוכה כולה עם המשחק Prey, שקיבל התחלה חדשה ומרעננת כעשור אחרי שהמותג נולד באופן רשמי, באמצעות סטודיו Arkane שיצר גם את סדרת Dishonored המשובחת.
באותה תקופה כל מה שקיבלנו היה טריילר עלילתי עם הרבה מסתורין וסגנון ויזואלי לא רגיל. עכשיו, במסגרת כנס ה-QuakeCon השנתי, אנחנו מקבלים גם הצצה קטנה לדרך שבה Prey המחודש ישחק. הסרטון הקצר מציע אמנם רק מספר שניות של מה שנראה כמו משחקיות בפועל, אך גם זה מסייע לנו להבין את הכיוון הכללי – עם שילוב בין נשקים סטנדרטיים יחסית, גאדג'טים כלשהם וכוחות חוצניים.
הטריילר זכה לדירוג כללי חיובי ב-YouTube, אך רפרוף באיזור התגובות באתר (ובמספר מקורות אחרים ברשת) חושף במהירות מספר בלתי מבוטל של שחקנים אשר מתגעגעים לקונספט הקודם עבור Prey 2, שהוצג בטריילר אחד ויחיד אי שם בשנת 2012 בתור עולם משחק פתוח חוצני בו אתם נכנסים לנעליו של צייד גולגלות מיומן, ונזנח מאז לטובת הגירסה הנוכחית שאנחנו רואים. המפתחים מבטיחים משחקיות שתהיה דומה לכותרי 'Metroidvania' הקלאסיים ותאפשר לחקור את עולם המשחק באופן חופשי לפי בחירתו של השחקן, אך בינתיים נראה שזה לא ממש מרשים את קהל היעד.
Prey נבנה על בסיס הגירסה העדכנית של מנוע ה-CryEngine מהחברה אשר הביאה לנו את משפחת משחקי Crysis, ומיועד להגיע אל החנויות בשנה הבאה – עבור המחשבים האישיים וקונסולות הדור העכשווי של מיקרוסופט וסוני.
חבל מאוד. Prey המקורי היה מעולה.
בטאסדה לוקחים משחקים, משנים אותם מעט…
מכניסים הרבה אקשן, וזהו.. לפעמים זה פשוט לא מספיק..
האנימציות גרועות, הגרפיקה לא מרשימה, ובעיקר הם מכונת שיווק משומנת..
הם לא שווים הרבה..
איפה המשחקיות לא הבנתי