כותר ההמשך ללהיט משנת 2012 מגיע בקרוב, ומתיימר להציע סגנון וגישה שונים למלחמה בחייזרים
לפעמים כל מה שצריך הוא נקודת מבט רעננה, וזה כנראה בדיוק מה שסייע ל-XCOM: Enemy Unknown של סטודיו Firaxis לקחת את המותג העייף, שהחל את דרכו בשוק משחקי המחשב בתחילת שנות התשעים, ולהחזיר אותו למקומו המיועד כאחד מהפופולריים והמוערכים ביותר בקטגוריית משחקי האסטרטגיה.
כעת, נותרנו לנו כחודשיים עד שנגלה האם להצלחה משנת 2012 (שאת התנופה שלה המשיכו חבילת הרחבה בשנת 2013 ועיבודים לגירסאות מובייל שונות) יש פוטנציאל לשיחזור גם בשנת 2016 – עם XCOM 2, שבו החייזרים הם השליטים ומה שנותר מגוף ה-XCOM הוא מספר מועט של לוחמי גרילה שמנסים להחזיר את השליטה בכדור הארץ למין האנושי.
XCOM 2 יתמוך גם במודים פי ידיהם של השחקנים, אשר עשויים לסייע לו לשמור על רלוונטיות הרבה אחרי ההשקה – במידה והכלים ליצירתם יהיו מתקדים ונוחים מספיק
הסביבות, האויבים, אפשרויות ההתאמה האישית וגם סגנון המשחק ב-XCOM 2 מבטיחים להיות שונים באופן מורגש ממה שקיבלנו ב-Enemy Unknown ו-Enemy Within, זאת בהתאם לשינוי העלילתי המהותי, והנה מספר סרטוני משחקיות חדשים שהגיעו אל הרשת ומנסים להמחיש זאת.
בנוסף, ב-Firaxis פירסמו את דרישות המערכת המתונות יחסית עבור הכותר החדש, עם מעבד מרובע ליבות בתדר 3GHz (אנחנו מניחים שגם דגמים של אינטל וגם דגמים של AMD רלוונטיים כאן), כרטיס מסך מדגם Radeon HD 7970 או GeForce GTX 770, זכרון RAM של 8GB ומערכת חלונות 7 או חלונות 8 בגירסת 64 ביט שאמורים יחד להספיק לחוויית משחק מיטבית בהגדרות גראפיות גבוהות. אז האם אתם מוכנים להיכנס שוב לנעליו של המפקד האלמוני, ולהציל את כדור הארץ?
8 גיגה זכרון זה מתון יחסית?
"מעבד מרובע ליבות בתדר 3GHz" קשה לי להאמין שהמעבד שלי עם שעון 2.93 לא יקח את המשחק בקלילות על העדפות מקסימליות…נחיה ונראה 🙂
מוכנים להציל את האנושות משיעבוד ע"י שיעבוד שלכם מרצון למשחק?
אני לא.
איך יכול להיות שהחייזרים השתלטו? אני כיסחתי להם את הצורה ב-XCOM הראשון