60 זה ה-70 החדש: NVIDIA מכריזה על Geforce RTX 2060

כנס CES 2019 בלאס וגאס נפתח עם ותצוגה של שלל התפתחויות בטכנולוגיות הקיימות שהציגה בשנה שעברה. כרטיס מסך להמונים, או בשמו המלא 2060, הוכרז בתור גולת הכותרת

לאלו מכם שחיכו לכרטיס מסך RTX זול יותר מאלו הקיימים והלא-כל-כך נגישים, הנה זה בא. מנכ"ל NVIDIA ג'ן-סן הוואנג מכריז על "ה-RTX הזול" שבחבורה, RTX 2060.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


על הבמה הורץ המשחק Battlefield V עם שלל טכנולוגיות דוגמת DXR בקצב פריימים לשניה מכובד למדי. לאחר הרצת הדמו הוכרזה פיסת החומרה החדשה. כזאת שבדרך כלל אנו רגילים לקבל מספר חודשים לאחר הצגה של ספינת דגל חדשה.

60 זה ה-70 החדש היא לא אמרה לשווא. ידוע כי עם RTX מגיע גם מחיר רציני וכרטיס המסך החדש למעשה בא להחליף את קטגוריית המחיר והביצועים שהכרנו עד כה עם GTX 1070 עם הבטחה לביצועי GTX 1070 Ti מצד .

המחיר? 349 דולר, זהה לזה של GTX 1070 כך שאנחנו מקבלים שיפור קל ביחס של עלות לתועלת. בהתחשב בזה שעברו מעל לשנתיים מהשקת GTX 1070, זה כנראה פחות ממה שרבים מבקשים.


בכל הנוגע לפרטים הטכניים של כרטיס המסך הזה, אנו יודעים שהוא מכיל 6GB של גרפי מסוג GDDR6 על בקר 192 ביט וכמות נכבדת למדי של 1,920 מעבדי CUDA. לא הוצגו גרסאות נוספות של הכרטיס בנפחים נמוכים יותר או עם סוגי שונים, ועל כל נאלץ להמתין כדי לשמוע עוד.

לא הייתה התיחסות ספציפית למחיר גרסת מייסדים כי יתכן וגרסת המייסדים תעלה כמו גרסאות צד ג' של שלל יצרניות. המחיר, אחרי הכל הוא הגבוה ביותר שראינו בשנים האחרונות לכרטיס מסך מבית בעל סיומת 60. כרטיס המסך GTX 1060 6GB הושק ב-249 דולר לפני מעל לשנתיים.

כרטיס המסך הזה יהיה זמין לציבור החל מה-15 לחודש. אנו כמובן נביא בפניכם כיסוי טכני מלא והשוואות מול הדור הקודם ואחיו הגדולים של ה-RTX 2060.



avatar
TECH AMATEUR
TECH AMATEUR

הניידים עם RTX2060 יותר מעניינים ביצועים של GTX 1070 TI בנייד החל מ6000 ש"ח אחלה עסקה…

הנייד עם RTX2060 /2070/2080 החל מ28/1 בחניות…

למי שמעוניין עדיף לחכות במיוחד לדגמי DELL G5/G7

nachum37
nachum37

יש היום דל Vostro עם 1060 ב4450 שח, לא 6000.

nachum37
nachum37

לאט לאט Nvidia דוחפת את המחיר של גיימינג "אמיתי" כלפי מעלה. מי שרצה בעבר לשחק במשחקים המודרניים של תקופתו, ברזולוציה הטבעית של המסך הממוצע, בהגדרות "רגילות" – ללא Tuning מיותר, היה צריך להשקיע כ 200$. היום זה נהיה כ 300$. ככה זה כשאין תחרות אמיתית.

ea80
ea80

לגמרה פעם היית קונה את הכרטיס הכי חזק בשוק גג 500 דולר היום LOW TIER מעל 300 דולר מוגזם לגמרה מקווה שAMD יתנו פתרון ועוד יותר מקווה שאינטל תכנס למשחק העניין ישתנה אפילו יותר ולטובה….

נינגה
נינגה

יש לי את הrtx 2070
לפי דעתי לא צריך מעבר
בישראל זה יעלה יותר יקר בהרבה אז היתי ממליץ לקנות מי אמזון ולשלם למכס מאשר לקנות בישראל אני קניתי את הכרטיס מסך בישראל

omertgm
omertgm

ממשיך את מגמת עלית המחירים ומסלק עוד ועוד כרטיסים של AMD שכבר לא נמצאת בכלל במגרש של הגדולים.

וכאילו כולם אומרים תודה על הכרטיס הזה שהוא לא עוד יותר יקר כי גם ב 400$ היו קונים.

פשוט אפס תחרות..

ea80
ea80
ציטוט של omertgm

ממשיך את מגמת עלית המחירים ומסלק עוד ועוד כרטיסים של AMD שכבר לא נמצאת בכלל במגרש של הגדולים.

וכאילו כולם אומרים תודה על הכרטיס הזה שהוא לא עוד יותר יקר כי גם ב 400$ היו קונים.

פשוט אפס תחרות..

 קניתי וגה 56 יד שנייה מחיר מעולה יותר טוב מ ה2060 החדש של נוידיה תבדוק אותי….השגתי אותו במחיר MSRP של ה2060 איך הם לא במגרש של הגדולים לא הבנתי…הכרטיס אומנם נקנה ב2018 אבל הוא בתכלס בן שנתיים אם אני לא טועה…דברי אולי ישמעו כמי שתוקף אבל אני לא אני רק מציין עובדה כנגד תגובתך :) 

omertgm
omertgm
ציטוט של ea80

 קניתי וגה 56 יד שנייה מחיר מעולה יותר טוב מ ה2060 החדש של נוידיה תבדוק אותי….השגתי אותו במחיר MSRP של ה2060 איך הם לא במגרש של הגדולים לא הבנתי…הכרטיס אומנם נקנה ב2018 אבל הוא בתכלס בן שנתיים אם אני לא טועה…דברי אולי ישמעו כמי שתוקף אבל אני לא אני רק מציין עובדה כנגד תגובתך :) 

כשמוצר לשוק הביניים של NV חזק מהכרטיס הכי מהיר של AMD, יעיל טרמלית ומבחינת צריכת חשמל ופיצ'רים והכל זול יותר.

וכשהמוצר הכי מהיר של NV מהיר בכ-73% מהכי מהיר של AMD.

כשלשניהם יש גישה לאותו תהליך ייצור בשל מאוד שהגיע לנצילות סיליקון גבוהה אבל הפער בין שניהם כל כך גדול ומשמעותי אז כן, הם לא במגרש של הגדולה (ביחיד, כי זה שוק מונופולי הלכה למעשה).
הם לא קיימים ולא מנסים להציג אלטרנטיבה- לדעתי זה לא מעניין אותם במיוחד.
למעשה 2060 מעיף את AMD גם מרוב שוק הביניים וקובע שהסטנדרט- הן למחיר והן לביצועים- עבור FHD או 1440P הוא 350-400$ בביצועי 1080GTX. לא פחות.
AMD נשארים בתחתית שוק הביניים עם 590 המוזר והשאריות של VEGA (שיאלצו להימכר במחיר עלות) ושבתקווה יהיו הניסיון האחרון שלהם עם HBM לשוק הגימינג.

ואם קנית יד2 אשריך, החלטה טובה רק אל תשווה בין מחיר כרטיס יד2 שהושק לפני כשנתיים לבין כרטיס דנדש עם טכנולוגיה מהפכנית בפוטנציה שרק יצא. אם משהו, זה רק מבליט כמה AMD לא קיימים בשוק הגבוה.

coch
coch
ציטוט של omertgm

למעשה 2060 מעיף את AMD גם מרוב שוק הביניים וקובע שהסטנדרט- הן למחיר והן לביצועים- עבור FHD או 1440P הוא 350-400$ בביצועי 1080GTX. לא פחות.

 

תלוי גם בביקושים וגם ב NV. זכור לך מצב ש 1070 פורסם במחיר x כאשר הושק, ונמכר במחיר לא דומה אפילו ? אני יודע כי אני קניתי

אותו במחיר השקה בגל הראשון.

 

אם המצב יהיה שהכרטיס הזה יהיה במחיר שפירסמו פלוס 10% תוספת גג, אז האמת שהוא הופך את כל הכרטיסים ללא רלוונטיים.

החל מ 590, 580, 1060, 1070, 1070Ti, 1080 וכו'. מבחינת יחס של מחיר\ביצועים הוא קוטש את כולם מלמטה ומלמעלה.

 

הבעיה שלי איתו, זה הזיכרון -> אנחנו נכנסים לתקופה של שנה חדשה. משחקים חדשים שעובדים יותר ויותר כבד. 

 

אני חושב שהכרטיס הכי משתלם לקנות עכשיו כחבילה אחת לטווח בינוני-ארוך זה ה 1080TI. משומש\חדש\במבצע. 

ea80
ea80
ציטוט של djelectric

כן, תבדוק אותו, לחלוטין חלש מVEGA56

relative-performance_2560-1440.png

(מה? זה רפרנס 2060? חז… חזק כמו וגה 64? פאק…)

 

VEGA56 הושק באוגוסט 2017 והיה זמין במדפים באיזור אוקטובר רק. באותה התקופה GTX 1080 עלה חדש 2200 שקלים, GTX 1070 חדש עלה 1850 שקלים. בתקופת הפוסט קריפטו לאחרונה כמובן אפשר למצוא אותם בחצי ופחות

אח שלי ככה לא בודקים כרטיס מסך…אתה רוצה לבדוק כרטיס מסך תפעיל אותו על משחק לא תוכנת בנץ כולם מזמן יודעים שזה נכון …קניתי וגה יש שניה ב1220 שקל הבאתי אותו מארהב לארהב והמחיר כולל שילוח…שאני רושם פה אני מאוד משתדל לא להביא שטויות אבל אני שמח שמנסים לפקפק זה מעלה לי הדרייב עושה לי כיף בכל הגוף :)

ea80
ea80
ציטוט של omertgm

כשמוצר לשוק הביניים של NV חזק מהכרטיס הכי מהיר של AMD VEGA64, יעיל טרמלית ומבחינת צריכת חשמל ופיצ'רים והכל זול יותר.

וכשהמוצר הכי מהיר של NV מהיר בכ-73% מהכי מהיר של AMD.

כשלשניהם יש גישה לאותו תהליך ייצור בשל מאוד שהגיע לנצילות סיליקון גבוהה אבל הפער בין שניהם כל כך גדול ומשמעותי אז כן, הם לא במגרש של הגדולה (ביחיד, כי זה שוק מונופולי הלכה למעשה).
הם לא קיימים ולא מנסים להציג אלטרנטיבה- לדעתי זה לא מעניין אותם במיוחד.
למעשה 2060 מעיף את AMD גם מרוב שוק הביניים וקובע שהסטנדרט- הן למחיר והן לביצועים- עבור FHD או 1440P הוא 350-400$ בביצועי 1080GTX. לא פחות.
AMD נשארים בתחתית שוק הביניים עם 590 המוזר והשאריות של vega (שיאלצו להימכר במחיר עלות) ושבתקווה יהיו הניסיון האחרון שלהם עם HBM לשוק הגימינג.

ואם קנית יד2 אשריך, החלטה טובה רק אל תשווה בין מחיר כרטיס יד2 שהושק לפני כשנתיים לבין כרטיס דנדש עם טכנולוגיה מהפכנית בפוטנציה שרק יצא. אם משהו, זה רק מבליט כמה AMD לא קיימים בשוק הגבוה.

בהמשך למה שכתבתי למתרברב מלמעלה….אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT…. הוא מגיע ליצועים של 2060 תבדקו בנצים על משחקים לא תוכנות בנץ כולנו יודעים שדיוק זה בחינה משחק על כרטיס X ו-Y ולא תוכנות כמו 3DMARK וכדומה…עכשיו אין לי בעיה שתקנו 2060 אבל למה כאשר אתה יכול לקנות משהו יותר זול ותקבל יותר?

ea80
ea80
ציטוט של coch

 

תלוי גם בביקושים וגם ב NV. זכור לך מצב ש 1070 פורסם במחיר x כאשר הושק, ונמכר במחיר לא דומה אפילו ? אני יודע כי אני קניתי

אותו במחיר השקה בגל הראשון.

 

אם המצב יהיה שהכרטיס הזה יהיה במחיר שפירסמו פלוס 10% תוספת גג, אז האמת שהוא הופך את כל הכרטיסים ללא רלוונטיים.

החל מ 590, 580, 1060, 1070, 1070Ti, 1080 וכו'. מבחינת יחס של מחיר\ביצועים הוא קוטש את כולם מלמטה ומלמעלה.

 

הבעיה שלי איתו, זה הזיכרון -> אנחנו נכנסים לתקופה של שנה חדשה. משחקים חדשים שעובדים יותר ויותר כבד. 

 

אני חושב שהכרטיס הכי משתלם לקנות עכשיו כחבילה אחת לטווח בינוני-ארוך זה ה 1080TI. משומש\חדש\במבצע. 

מסכים לגמרה הסיבה היחידה שלא קניתי את ה-1080 והלכתי על VEGA 56 בגלל שיש לי מסך FREESYNC

נחכה ונראה שיעדכנו את הדרייברים שלהם איך התמיכה ואז יש מצב טוב שאייבא גם 1080TI לארץ ;)

omertgm
ציטוט של ea80

אתה פשוט טועה, לא ברור אם בתמימות או כהטרלה.
מדובר על ממוצע של כ-20 משחקים ממנועי משחק שונים.
יתכן ואתה מנסה לשכנע את עצמך עם בנצ'ים ממשחקים ספציפיים בהגדרות ספציפיות למה בחרת נכון.
הוא אולי, אחרי המודיפיקציה האגרסיבית שעשית ושלא רלוונטים ל 99% מהאנשם, מגיע לרמת הרפרנס ללא OC של 2060.
זה עוד יותר מעיד עד כמה הם לא שווים ושה-2060 חזק יותר. וזה למרות שיש לו פחות זיכרון והוא לא HBM2 שאתה בטח מאוד מבסוט עליו.

omertgm
omertgm
ציטוט של ea80

בהמשך למה שכתבתי למתרברב מלמעלה….אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT…. הוא מגיע ליצועים של 2060 תבדקו בנצים על משחקים לא תוכנות בנץ כולנו יודעים שדיוק זה בחינה משחק על כרטיס X ו-Y ולא תוכנות כמו 3DMARK וכדומה…עכשיו אין לי בעיה שתקנו 2060 אבל למה כאשר אתה יכול לקנות משהו יותר זול ותקבל יותר? בקשר לשוק הגבוה…לא רשמתי שום דבר על שוק גבוה נמוך בהקשר השרשור התחיל בזה שאמרתי שעדיף וגה 56 (גם לא 64) על ה2060 שנותן אותם ביצועים ביותר כסף

אתה פשוט טועה.
מדובר על ממוצע של כ-20 משחקים ממנועי משחק שונים.
יתכן ואתה מנסה לשכנע את עצמך עם בנצ'ים ממשחקים ספציפיים בהגדרות ספציפיות למה בחרת נכון.
הוא אולי, אחרי המודיפיקציה האגרסיבית שעשית ושלא רלוונטים ל 99% מהאנשם, מגיע לרמת הרפרנס ללא OC של 2060.
זה עוד יותר מעיד עד כמה הם לא שווים ושה-2060 חזק יותר. וזה למרות שיש לו פחות זיכרון והוא לא HBM2 שאתה בטח מאוד מבסוט עליו.

omertgm
omertgm
ציטוט של ea80

בהמשך למה שכתבתי למתרברב מלמעלה….אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT…. הוא מגיע ליצועים של 2060 תבדקו בנצים על משחקים לא תוכנות בנץ כולנו יודעים שדיוק זה בחינה משחק על כרטיס X ו-Y ולא תוכנות כמו 3DMARK וכדומה…עכשיו אין לי בעיה שתקנו 2060 אבל למה כאשר אתה יכול לקנות משהו יותר זול ותקבל יותר? בקשר לשוק הגבוה…לא רשמתי שום דבר על שוק גבוה נמוך בהקשר השרשור התחיל בזה שאמרתי שעדיף וגה 56 (גם לא 64) על ה2060 שנותן אותם ביצועים ביותר כסף

אתה פשוט טועה.
מדובר על ממוצע של כ-20 משחקים ממנועי משחק שונים.
יתכן ואתה מנסה לשכנע את עצמך עם בנצ'ים ממשחקים ספציפיים בהגדרות ספציפיות למה בחרת נכון.
הוא אולי, אחרי המודיפיקציה האגרסיבית שעשית ושלא רלוונטים ל 99% מהאנשם, מגיע לרמת הרפרנס ללא OC של 2060.
זה עוד יותר מעיד עד כמה הם לא שווים ושה-2060 חזק יותר. וזה למרות שיש לו פחות זיכרון והוא לא HBM2 שאתה בטח מאוד מבסוט עליו.

omertgm
omertgm
ציטוט של ea80

בהמשך למה שכתבתי למתרברב מלמעלה….אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT…. הוא מגיע ליצועים של 2060 תבדקו בנצים על משחקים לא תוכנות בנץ כולנו יודעים שדיוק זה בחינה משחק על כרטיס X ו-Y ולא תוכנות כמו 3DMARK וכדומה…עכשיו אין לי בעיה שתקנו 2060 אבל למה כאשר אתה יכול לקנות משהו יותר זול ותקבל יותר? בקשר לשוק הגבוה…לא רשמתי שום דבר על שוק גבוה נמוך בהקשר השרשור התחיל בזה שאמרתי שעדיף וגה 56 (גם לא 64) על ה2060 שנותן אותם ביצועים ביותר כסף

אתה פשוט טועה.
מדובר על ממוצע של כ-20 משחקים ממנועי משחק שונים.
יתכן ואתה מנסה לשכנע את עצמך עם בנצ'ים ממשחקים ספציפיים בהגדרות ספציפיות למה בחרת נכון.
הוא אולי, אחרי המודיפיקציה האגרסיבית שעשית ושלא רלוונטים ל 99% מהאנשם, מגיע לרמת הרפרנס ללא OC של 2060.
זה עוד יותר מעיד עד כמה הם לא שווים ושה-2060 חזק יותר. וזה למרות שיש לו פחות זיכרון והוא לא HBM2 שאתה בטח מאוד מבסוט עליו.

exeaction
exeaction

אולי סדרה 11xx שעולה בשמועות תשמור על רמת המחירים בין הדורות ביחס ל10xx.
אחרת, סדרת rtx מציעה הרבה יותר מהקודמת, ואם נזכר אינבידיה אמרה שהדורות ימכרו זה לצד זה אז התמחור הגבוה של 2060 ביחס ל1060 הוא הגיוני.
ומין הסתם הגורם המשפיע ביותר הוא תחרות וזה ללא כל צל של ספק

ea80
ea80
ציטוט של omertgm

אתה פשוט טועה.
מדובר על ממוצע של כ-20 משחקים ממנועי משחק שונים.
יתכן ואתה מנסה לשכנע את עצמך עם בנצ'ים ממשחקים ספציפיים בהגדרות ספציפיות למה בחרת נכון.
הוא אולי, אחרי המודיפיקציה האגרסיבית שעשית ושלא רלוונטים ל 99% מהאנשם, מגיע לרמת הרפרנס ללא OC של 2060.
זה עוד יותר מעיד עד כמה הם לא שווים ושה-2060 חזק יותר. וזה למרות שיש לו פחות זיכרון והוא לא HBM2 שאתה בטח מאוד מבסוט עליו.

תראה אני הבאתי סרטונים שמראים את הטענה שלי ומצדיקים אותה אתה קובע שעשיתי מודיפיקציה רצינית… על מה אתה מדבר שינוי ביוס? האצה שלקחה לי פחות מדקה… הכרטיס עלה לי 1220 שקל עם משלוח יד שניה נכון כקגע זה נראה לי שווה יותר מ2060 שאני לא אקנה… כי אם כבר אקנה נוידיה זה יהיה 1080TI(נראה מה יהיה במרץ ואז אחליט) שורה תחתונה אחרי כל מה שאמרתי והבאתי סרטונים להוכיח דברי עדין לדעתי ה-56 עדיף על 2060 שוב תן לי לינקים משהו שעדיף 2060 אני אגיד ואללה אתה צודק בינתיים אף אחד לא עשה דבר כזה .דרך אגב שיהיו 2060 יד שניה במחיר נמוך מהוגה 56 אני לגמרה אצדיק את הטענה…הטענה שלי היא מחיר פר ביצועים מלכתחילה שלדעתי הוגה עדיף מה זה משנה שהוא שנתיים הפרש שוב הוא יותר זול עם זכרון גדול יותר ומהיר יותר ובאני די בטוח שברזולוציה גבןה מ1080P כמה שיותר עדיף

omertgm
omertgm

"אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT"
את זה אתה רשמת.. כנראה מישהו אחר ביצע את החלפת הביוס (או לפחות טוען ככה) – זה לא משנה וזה עדין מדיפיקציה אגרסיבית שלא לרללנטית לרוב המוחלט של האנשים. אגב, אין הגיון לבצע את הפעולה הזו מבחינת OC – הגברת את התדר בכוח ומעטפת ההספק (power limit) עם ביוס של כרטיס יותר חזק ובמקביל להוריד את המתח מה שחונק את הליבה ולא מאפשר להחזיק את התדר. אבל שיהיה לך בכיף, מה שחשוב זה ההרגשה ונראה ששכנעת את עצמך כהוגן. תתחדש!
 

מעבר לזה, ההשוואה שלך ל-2060 לא רלוונטית.

תשווה VEGA56 יד2 ל 1070/107TI/1080 יד2 אם עלות\תועלת זה המדד שלך. יש להם גם אותה כמות זיכרון…

ea80
ea80
ציטוט של omertgm

"אכן קניתי אותו יד שניה הכרטיס עובד עם ביוס של 64 ובנוסף עשיתי עליו UNDERVOLT"
את זה אתה רשמת.. כנראה מישהו אחר ביצע את החלפת הביוס (או לפחות טוען ככה) – זה לא משנה וזה עדין מודיפיקציה אגרסיבית שלא רלוונטית לרוב המוחלט של האנשים. אגב, אין הגיון לבצע את הפעולה הזו מבחינת OC – הגברת את התדר בכוח ומעטפת ההספק (power limit) עם ביוס של כרטיס יותר חזק ובמקביל להוריד את המתח מה שחונק את הליבה ולא מאפשר להחזיק את התדר. אבל שיהיה לך בכיף, מה שחשוב זה ההרגשה ונראה ששכנעת את עצמך כהוגן. תתחדש!
 

מעבר לזה, ההשוואה שלך ל-2060 מבחינת המחיר לא רלוונטית מהסיבה הפשוטה שהוא חדש, רק הושק ועם אחריות והכל.

תתחיל בלהשוות VEGA56 יד2 ל 1070/107TI/1080 יד2. יש להם גם אותה כמות זיכרון

מה שתגיד אני לא אתווכח יותר מידי…לגבי דבריך "הגברת את התדר בכוח ומעטפת ההספק יותר חזק ובמקביל להוריד את המתח מה שחונק את הליבה ולא מאפשר להחזיק את התדר" יש לך פה טעות… הרבה עושים את זה כנס ליוטיוב תווכח…AMD כרטיסים עם הרבה הפתעות :) לאנשים שאוהבים להתעסק בשביל למצוא הפתעות ;) 

coch
coch
ציטוט של ea80

תראה אני הבאתי סרטונים שמראים את הטענה שלי

 

האמת שזה לא נכון. בחלק מהסרטון אפשרי לקחת משחקים שמכרו 5000 עותקים ש V56 נותן 10 פריימים יותר מהשאר, ועוד 3-4 משחקים

שחצו את המיליון והירוקים עם היד העליונה. מה שעומר אמר לך ובצדק, זה שנתת לינק של כמה משחקים וממוצע משהו שתלוי גם בעוד דברים.

בגדול הטענה ש V56 חוצה את ה 2060 היא טענה לא רלוונטית. אתה צריך להסתכל גם על המחיר ביחס לביצועים וגם על נתונים יבשים של

ביקורת ניטרלית : שאם תלך ברגע זה לחפש ביקורת באתר אמין, אז 2060 בתצורת ה refrence ללא OC דומה בביצועים הכי הרבה ל 1080.

וטוב משני כרטיסי ה vega. לצערי זה המצב, פירסמת נתונים מוטעים.

ea80
ea80
ציטוט של coch

 

האמת שזה לא נכון. בחלק מהסרטון אפשרי לקחת משחקים שמכרו 5000 עותקים ש V56 נותן 10 פריימים יותר מהשאר, ועוד 3-4 משחקים

שחצו את המיליון והירוקים עם היד העליונה. מה שעומר אמר לך ובצדק, זה שנתת לינק של כמה משחקים וממוצע משהו שתלוי גם בעוד דברים.

בגדול הטענה ש V56 חוצה את ה 2060 היא טענה לא רלוונטית. אתה צריך להסתכל גם על המחיר ביחס לביצועים וגם על נתונים יבשים של

ביקורת ניטרלית : שאם תלך ברגע זה לחפש ביקורת באתר אמין, אז 2060 בתצורת ה refrence ללא OC דומה בביצועים הכי הרבה ל 1080.

וטוב משני כרטיסי ה vega. לצערי זה המצב, פירסמת נתונים מוטעים.

את האמת הייתי יכול לקצר את השירשור הזה בהרבה …רק בזה אני מודה… תסתכלו טוב בסרטון 

 

 

עכשיו רק תגידו לי דבר אחד ,הכרטיס הזה בן שנתיים(וגה 56 ) (ועזבו לרגע את כל השירשור תמחקו הכל) וה2060 שווים מבחינת ביצועים פלוס מינוס או שאחד אשכרה שם בכיס את השני? שאלה אחרונה! OMER אני אשמח אם תענה לי גם ולא בשביל הויכוח(היום אנחנו לא מסכימים מחר כן נסכים אחד עם  השני הכל בסדר)

coch
coch

אפשר להתווכח מול סרטוני יוטיוב, מפה ע דהודעה חדשה. אני מעדיף לתת לך ציטוט מ guru3d אחד האתרים היותר ותיקים שמתעסקים

בביקורות מספיק זמן, אמינים, ונטולי דיעות אישיות. מהביקורת על 2060 : 

 

Performance wise you are looking at the GTX 1070 (Ti) / 1080 on raw shader perf, added benefits are of course the RT and Tensor cores. If you stick to the aforementioned resolutions your games will run at proper framerates with the very best image quality. The 6 GB graphics memory is sufficient here. In terms of multi-GPU setups, NVIDIA does not allow SLI for the RTX 2060 and 2070 series.

 

במילים אחרות, כרטיס עם ביצועים של 1080 בערך. יופי, עכשיו בוא נעבור הלאה לנקודות שהעלת.

 

V56 יצא כתמחרה ישיר ב 1070. הכרטיס יצא באיחור של בן שנה וחצי לשנה ו 8 חודשים תלוי ב region אליו אתה משווה. הוא מעולם

לא תומחר בסכומים האלה עד שהגענו למצב שהוא מעל שנה ועשרה חודשים בשוק. 

 

ומפה השאלה שלי : האם אתה מבין ש 2060 נותן ביצועים יבשים ללא OC של 1080 +- ומתומחר על הנייר בעשרות אחוזים

פחות ממה ש V56 אי פעם תומחר ? 

 

השאלה השנייה : האם אתה מודע לכך שאם כבר להשוות ראש – בראש מבחינת גיימינג מודרני, אתה צריך להשוות את ה 2060

ל V64 ? יש לך מושג מה היה המחיר שלו בהשקה ?

 

בבקשה תעשה שיעורי בית, כי אין פה עניין להיגרר לויכוח של AMD מול NV ולמי יש יותר גדול. 

 

החסרון באמת של 2060 בגלל הביצועים היפים שלו, זה ה 6GB.

ea80
ea80
ציטוט של coch

אפשר להתווכח מול סרטוני יוטיוב, מפה עד הודעה חדשה. אני מעדיף לתת לך ציטוט מ guru3d אחד האתרים היותר ותיקים שמתעסקים

בביקורות מספיק זמן, אמינים, ונטולי דיעות אישיות. מהביקורת על 2060 : 

 

Performance wise you are looking at the GTX 1070 (Ti) / 1080 on raw shader perf, added benefits are of course the RT and Tensor cores. If you stick to the aforementioned resolutions your games will run at proper framerates with the very best image quality. The 6 GB graphics memory is sufficient here. In terms of multi-GPU setups, NVIDIA does not allow SLI for the RTX 2060 and 2070 series.

 

במילים אחרות, כרטיס עם ביצועים של 1080 בערך. יופי, עכשיו בוא נעבור הלאה לנקודות שהעלת.

משתנה ממשחק למשחק מבחינת אופטימיזציה, דרייברים, מנועים וכן הלאה בהפרשים זניחים.

 

V56 יצא כתמחרה ישיר ב 1070. הכרטיס יצא באיחור של בן שנה וחצי לשנה ו 8 חודשים תלוי ב region אליו אתה משווה. הוא מעולם

לא תומחר בסכומים האלה עד שהגענו למצב שהוא מעל שנה ועשרה חודשים בשוק. 

 

ומפה השאלה שלי : האם אתה מבין ש 2060 נותן ביצועים יבשים ללא OC של 1080 +- ומתומחר על הנייר בעשרות אחוזים

פחות ממה ש V56 אי פעם תומחר ? 

 

השאלה השנייה : האם אתה מודע לכך שאם כבר להשוות ראש – בראש מבחינת גיימינג מודרני, אתה צריך להשוות את ה 2060

ל V64 ? יש לך מושג מה היה המחיר שלו בהשקה ?

 

בבקשה תעשה שיעורי בית, כי אין פה עניין להיגרר לויכוח של AMD מול NV ולמי יש יותר גדול. 

 

החסרון באמת של 2060 בגלל הביצועים היפים שלו, זה ה 6GB.

מפה השאלה שלי : האם אתה מבין ש 2060 נותן ביצועים יבשים ללא OC של 1080 +- ומתומחר על הנייר בעשרות אחוזים

פחות ממה ש V56 אי פעם תומחר ? מבחינת תמחור MSRP לא אמרתי שזה לא נכון יד שניה יש על מה להתווכח

 

 

השאלה השנייה : האם אתה מודע לכך שאם כבר להשוות ראש – בראש מבחינת גיימינג מודרני, אתה צריך להשוות את ה 2060

ל V64 ? יש לך מושג מה היה המחיר שלו בהשקה ? גם על זה אני מסכים ואתה/אתם צודקים

 

omertgm
omertgm
ציטוט של ea80

את האמת הייתי יכול לקצר את השירשור הזה בהרבה …רק בזה אני מודה… תסתכלו טוב בסרטון 

 

עכשיו רק תגידו לי דבר אחד ,הכרטיס הזה בן שנתיים(וגה 56 ) (ועזבו לרגע את כל השירשור תמחקו הכל) וה2060 שווים מבחינת ביצועים פלוס מינוס או שאחד אשכרה שם בכיס את השני? שאלה אחרונה! OMER אני אשמח אם תענה לי גם ולא בשביל הויכוח(היום אנחנו לא מסכימים מחר כן נסכים אחד עם  השני הכל בסדר) שמתי את הסרטון הזה כי הבנצים שלו הם מהסטרימירים האובייקטיבים ביותר ואני בטוח שרובנו נסכים על זה וחוץ מזה הסרטון ממש ממש צעיר (פחות 24 שעות לדעתי)

הסתכלתי סרטון, מה מצאת בו?
הוא משבח את 2060 למעט זה שהוא יקר מדי אצלו בדרום אפריקה. הגיוני, הוא רק הושק והם גרים בסוף העולם, כמו ישראל..

תשובה: 2060 לא שווה ל VEGA56.
2060 הרבה יותר חזק.
הוא שם אותו בכיס הקטן.

ea80
ea80
ציטוט של omertgm

הסתכלתי סרטון, מה מצאת בו?
הוא משבח את 2060 למעט זה שהוא יקר מדי אצלו בדרום אפריקה. הגיוני, הוא רק הושק והם גרים בסוף העולם, כמו ישראל..

תשובה: 2060 לא שווה ל VEGA56.
2060 הרבה יותר חזק.
הוא שם אותו בכיס הקטן.

אוקי..לא מה שאני ראיתי בטבלאות כנראה אני צריך ללכת לרופא עיניים….אני בטוח שהביצועים לא כאלה רחוקים …בכל מקרה חכה נראה תמחיר של הכרטיס כשאר ימכר יש לי הגשה שיעלה 450 דולר פלוס מינוס אבל בסדר מקבל את כל דברייך אתה צודק…היי אם העלבתי אותך איכשהו במשך השרשור אני מצטער ומקווה שבשירשור הבא ניהיה סבבה