קמפיין מימון המונים מצליח בצורה מרשימה מאפשר למכשיר החכם שבכיס שלכם לתפקד במקביל גם כטאבלט
עוד מימי ה-Atrix של מוטורולה, אי שם בתחילת העשור, אנחנו רואים שלל נסיונות שונים ומשונים להפוך את הסמארטפון, המכשיר הכי אישי והכי נייד שיש לנו, למשהו שיתן מענה לכל, או כמעט לכל, צרכי המחשוב שיש לנו – משהו שיעניק חוויית שימוש של מסך גדול בהתבסס על מה שהולך איתנו לכל מקום בכיס, בצורה שתהיה איכותית אבל גם זולה ככל הניתן, על מנת שיהיה הגיון בהעדפתה על פני האפשרויות האחרות.
האם עכשיו סוף סוף נמצא הפתרון הטוב ביותר שיאפשר לעשות זאת? הכירו את ה-Superscreen, שעושה חיל בפלטפורמת הקיקסטארטר בימים אלו ממש ומציע להפוך את הסמארטפון שלכם לטאבלט, בצורה אלחוטית ובמחיר שנמוך באופן בלתי מבוטל מרוב האלטרנטיבות שאותם פגשנו בתחום.
המוצר החדש הוא טאבלט עם מסך IPS בגודל 10.1 אינץ' וברזולוציית 2,560×1,600 פיקסלים, עם מעבד מרובע ליבות של Mediatek, זכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט, נפח אחסון מערכתי של 16 ג'יגה-בייט (שמיועד לתפעול פנימי בעיקר), רמקולים סטריאופוניים בהספק של וואט כל אחד, סוללת 22.2 וואט-שעה שאמורה להספיק לכ-12 שעות עבודה וגם קישוריות Bluetooth 4.1 וקישוריות Wi-Fi מובנות, עליהן מתבססת טכנולוגיית הזרמת התמונה הישירה מהמכשיר הראשי.
מדובר בטאבלט מלא לכל דבר ועניין – אך במחיר של 100 דולר בלבד (או 118 דולר כולל משלוח לישראל) מדובר בהצעה משתלמת למדי, כאשר המטרה היא להשתמש באפליקציה ייעודית שתתקינו בסמארטפון שלכם, בין אם הוא מבוסס אנדרואיד ובין אם הוא מריץ iOS, שיאפשר להציג את התמונה שבו בזמני שהות מינימליים במסך הטאבלט המוגדל, עם התאמה טובה עד כמה שניתן לרזולוציה הגבוהה שלו, כשהשליטה נעשית באמצעות מסך המגע הגדול וגם האודיו מופעל דרך צמד הרמקולים העוצמתיים (יחסית) שלו.
הרעיון עשוי היה להישמע כמו יישום מוגזם מדי של טכנולוגיות הזרמת תמונה שכבר קיימות בשוק במכשירים מסויימים, כגון Miracast – אך המחיר המינימלי של ה-Superscreen בהכרח מסייע לו להפוך לאופציה שנשמעת הגיונית וטובה מאוד לשימוש ביתי או בדרכים, גם אם לא לכל התכנים באשר הם: משחקים, למשל, הם משהו שעשוי להיפגע מזמני השהות הקיימים בין התצוגה "האמיתית" במכשיר החכם לתצוגה במסך החיצוני הנפרד, אך צפייה בוידאו או גלישה ברשת אמורים לעבוד ללא שום בעיות משמעותיות במסגרת הקונספט המיוחד הזה.
גיוס הכספים ההמוני עבור המוצר המדליק הזה מהווה כבר עכשיו הצלחה כבירה שלא ניתן להתעלם ממנה – עם כ-1.85 מיליון דולר שגויסו ממעל ל-15,000 משתמשים שבחרו לרכוש לעצמם את המוצר, בין אם ביחידה בודדת ובין אם בסט גדול יותר לשימוש משפחתי או אפילו לשימוש מסחרי (שלושה משתמשים החליטו להשקיע לא פחות מ-10,000 דולר כל אחד בכדי לשמור לעצמם לא פחות מ-100 יחידות של ה-Superscreen, לטובת שיווק מחדש בשוק המקומי שלהם).
כל זה מרשים ביותר עבור 16 ימים שבהם קמפיין הגיוס הזה רץ, ובהשוואה לסכום בסיס של 50,000 דולר בלבד שאותו קיוו להשיג יוצרי המיזם, כאשר עתה אנחנו מחזיקים אצבעות שהסכום הכללי יחצה רף של 2 מיליון דולר ב-13 הימים שעוד נותרו, ובכך יעניק לכל דגמי ה-Superscreen שישווקו גם רמקולים כפולים משופרים, בתוספת לסוללה בקיבולת מוגדלת שמעניקה זמן עבודה משוער של 15 שעות (לעומת 12 שעות במקור) וכבר נוספה אל המוצר. אנחנו מעריכים שהמוצר יעבור את המשוכה הזו ללא בעיות, כבר בימים הקרובים, ומקווים שהיוצרים ימצאו עוד בונוסים להעניק על מנת להבטיח כי ההשקעות ימשיכו להגיע גם לאחר מכן.
אז מה דעתכם על ה-Superscreen – רצים לרכוש אחד בהקדם האפשרי או מוותרים על התענוג? מוזמנים לשתף אותנו.