הקיפוד הכחול של סגה זוכה לטריילר קולנועי מחודש – ומצליח לכבוש את הקהל אחרי הסיבוב הראשון הזוועתי לפני חצי שנה
ליצור סרט קולנוע מוצלח וגם מצליח בהתבסס על מותג מעולם הגיימינג זו משימה לא קלה בכלל, ויעידו על כך עשרות כשלונות צורמים מאוד לצד הצלחות בודדות (האחרונה, ואולי הגדולה שבהן, הגיעה דווקא השנה – Detective Pikachu). מי שלמדו זאת על בשרם היו אולפני פרמאונט ואנשי חברת סגה (Sega), אשר מקווים להפוך את סוניק הקיפוד לכוכב סרטי קולנוע חדש – והחליטו להעניק לו מראה שונה לרגל הטרנספורמציה הזו.
הסאגה הזו החלה בסוף חודש אפריל השנה, כשטריילר ראשון עבור הסרט Sonic the Hedgehog הופץ ב-YouTube והפך ויראלי באופן מיידי – אם כי באופן שלילי למדי, כאשר עשרות אלפי מעריצים של הדמות הפופולרית מעולם משחקי הוידאו מפרסמים תגובות נזעמות אודות המראה "האנושי" שניתן לקיפוד הזריז, שלא רק אינו נאמן למקור אלא גם מעורר תחושות בהלה של ממש עבור חלק בשל אפקט ה-Uncanny Valley הנודע.
הטריילר החדש זכה לכמעט 14 מיליון צפיות עד כה, בתוך פחות מיממה אחת – וב-712,000 דירוגים חיוביים לעומת 11,000 דירוגים שליליים בלבד
התגובות הקיצוניות עבור הקדימון הביאו את האולפנים להכריז על דחייה בהשקת הסרט לאחר פחות משלושה ימים, במטרה לבצע עיצוב מחדש של הדמות כך שתהיה קצת יותר מוכרת וקצת פחות מרתיעה. חצי שנה עברה מאז – ועתה אנחנו זוכים לראות את התוצר הסופי אשר הופך לויראלי בשנית, כך מסתמן, אם כי הפעם באופן נעים וחיובי הרבה יותר.
הטריילר המחודש של Sonic the Hedgehog ערוך ונראה טוב יותר מקודמו (איך אפשר לסרב לג'ים קארי בדמותו של הנבל התיאטרלי דוקטור רובוטניק?), אך בעיקר כולל גרסה תלת מימדית של סוניק שזהה כמעט לגמרי למראה אותו אנחנו מכירים מעשרות המשחקים בהם הופיע – כחול יותר, עם עיניים גדולות הרבה יותר ובעיקר ללא שיניים אנושיות בולטות מדי בכל סצינה.
ב-Paramount מחקו כל זכר לטריילר המקורי ברגע ההשקה של הגרסה המעודכנת – אך הרשת לא שוכחת כלום, כמובן, וגם עכשיו אתם יכולים לקבל בקלות השוואה ישירה בין הזוועתון מחודש אפריל לחידוש
התגובות ב-YouTube וברחבי הרשת לטריילר המשופר הן חיוביות באופן גורף, בניגוד מוחלט לתגובות עבור הטריילר המקורי – ומוכיחות כי לקהל יש סיבה טובה להביע את דעתו ברשת באופן חד וברור, משום שלקול הזה יש השפעה, גם בהיבטים 'שוליים' באופן יחסי.
האם התגובות החמימות אומרות שהיצירה ההוליוודית המתקרבת, שהפקתה מוערכת ביותר מ-90 מיליון דולר, תוכל להפוך ללהיט מסחרי? ב-14 בפברואר נוכל לגלות את התשובה.