שירות ה-YouTube Red בתשלום חודשי מקווה למשוך אליו נרשמים חדשים עם סדרה מקורית שבמרכזה אפליקציית ההיכרויות הנודעת
רוב חברות הענק בתחום הטכנולוגיה כבר מודעות היטב לכך שתוכן הוא המפתח להצלחה בעידן המודרני, ופועלות במרץ בכדי לעצור לעצמן כמה שיותר מאותו תוכן איכותי וייחודי לפני שיהיה מאוחר מדי.
לצד השקעות הענק המתוכננות עליהן כבר שמענו מצד נטפליקס (80 סרטים חדשים ב-2018), Hulu (השקעה של 2.5 מיליארד דולר והשקת שבע סדרות מקוריות חדשות בחצי השנה הקרובה) ואפילו פייסבוק ואפל (השקעה של מיליארד דולר בתוכניות מקור כל אחת) – אנחנו רואים גם את גוגל מנסה לקדם את עסקי התוכן שלה במרץ – גם עם התרחבות של שירות ה-YouTube TV שלה וגם עם יצירת תוכניות נוספות עבור שירות ה-YouTube Red, שמנסה להתבסס על כוכבים מוכרים של הפלטפורמה ולהפוך אותם למנוע הכנסות חודשיות גדול.
גוגל כבר הכריזה על חידוש לשש סדרות שונות עבור YouTube Red והזמנת שש סדרות חדשות לפני כמה חודשים (יחד עם הכרזה על חצי מיליארד צפיות דרך הפלטפורמה בתשלום), ועתה היא מכריזה על אחת נוספת שנשמעת מוזרה עד מאוד: Swipe Right, או במילים אחרות 'מה קורה כשמחליטים לצאת לפגישות עם 252 מושאי אהבה פוטנציאליים שנמצאו דרך אפליקציית ההיכרויות טינדר (Tinder).
הסדרה החדשה, שתושק במהלך השנה הבאה, תעקוב אחרי אשה רווקה שבגיל 35 מחליטה לעשות צעד קיצוני ולהתבסס על טינדר בכדי לצאת לרצף ארוך מאוד של דייטים עד למציאת בן הזוג האולטימטיבי, כאשר במקביל אחותה הצעירה והנשואה מספקת לה עצות ואמא שלהן שהתאלמנה מגלה אף היא את נפלאות יקום הדייטינג המודרני. השחקנית קארלי קרייג תשמש בתור הכוכבת הראשית ואחת מהכותבות של הסדרה.
בתקופה בה כמה מהחברות הגדולות ביותר נמצאות במירוץ להשגת כמה שיותר תכני מקור – נראה שכבר אין רעיון או תסריט שהוא מוזר, בסיסי או מסוכן מדי
מתכון ללהיט מפתיע, או פשוט עוד תוספת בשורה ארוכה מאוד של יצירות שיישכחו באותה המהירות בה הגיעו? מוזמנים לספק לנו את ההערכות שלכם בתגובות.