אחרי הכנות ארוכות, מיזם ה-Partner TV יושק עם עלות של פחות מ-100 שקלים לכל התכנים, כולל אלו של נטפליקס
לאחר מעל לעשור של דואופול בלתי מתפשר, נראה כי סוף סוף ניתן להכריז על מהפכה בשוק שירותי הטלוויזיה הישראלי. פריחתו של עולם השידורים הדיגיטליים המקוונים, כניסה של מתחרים מחו"ל ועוד הביאו ללידתה של תחרות משמעותית בתחום בתקופה האחרונה, ואנחנו מקווים מאוד שהצטרפותה של פרטנר למירוץ רק תקבע את הרעיון: יש טלוויזיה בישראל גם בפחות ממאה ש"ח.
שירות הפרטנר TV החדש יציע לכל הצרכנים באשר הם ממיר ייעודי (מבוסס מערכת אנדרואיד ועם גישה לאפליקציות חנות ה-Play Store השונות) עם כמה עשרות ערוצים, במחיר חודשי קבוע אשר יתחיל ב-70 ש"ח בלבד – 30 ש"ח פחות מהשירות המתחרה סלקום TV אשר הפך לסיפור הצלחה לא קטן.
בין הערוצים בשירות החדש ניתן למצוא את ערוצי 'עידן פלוס' החופשיים, ערוצי חדשות מהעולם כגון Fox News, CNN ו-Fox Business, ערוצי ילדים ונוער כמו ערוץ הילדים (המקורי), ערוץ לוגי, ערוץ בייבי וכן ערוץ בידור עתידי חדש שיציע תכנים של חברת טדי הפקות, ערוצים בינלאומיים פופולריים כמו נשיונל ג'יאוגרפיק, AMC ו-Viceland, ערוצי ספורט השונים של חברת ערוץ הספורט (בתשלום נוסף) ואפילו ערוץ בשם Ginx שמוקדש כולו לגיימינג.
ההצעה הבסיסית של פרטנר תכלול 30 ערוצי שידור, שהם פחות מהכמות והמבחן שאותם מציעה סלקום בתחום, אך היתרון המרכזי של המתחרה החדשה מגיע, כך נראה, תודות לשיתוף הפעולה היוקרתי עם נטפליקס (Netflix) – כאשר חבילה בעלות של 90 ש"ח בחודש תספק למשתמשים גם גישה מובנית לכל הסדרות והסרטים שזמינים למשתמשים הישראלים בפלטפורמה הפופולרית, בתוספת שמהווה הוזלה יחסית של כ-10 שקלים ביחס למחיר שאותו מציעה נטפליקס עצמה.
פרטנר TV תחל להפיץ את ממיריה ושירותיה ל-5,000 לקוחות שביצעו רישום מוקדם לשירות לקראת סוף החודש הנוכחי, כאשר הרשמה חופשית ורחבה תגיע בעוד מספר חודשים, ולמרות שלא כדאי ולא ניתן להכריז בינתיים שהשירות שלה מתשלם וטוב יותר מזה של המתחרות – עצם הכניסה לשוק מהווה בשורה חשובה של תחרות מתפתחת, כאשר יחד עם נטפליקס עצמה, סלקום TV וגם סמארט של Triple C שהחלה לפעול לפני כחודש (עם תג מחיר התחלתי של 50 ש"ח בלבד עבור חבילת 22 ערוצים) מדובר במשקל נגדי מהותי אל מול ההצעות הסטנדרטיות מבית הוט ויס, שנושאות גם כיום תג מחיר של מעל ל-200 ש"ח מחוץ לעסקאות דאבל או טריפל למיניהן.
התשובה של צמד השחקניות הוותיקות עתידה להיות שירותי טלוויזיה דיגיטליים מוזלים משלהן תחת מיתוג חדש ושונה שימנע את הקיצוץ במחיר לשירותים המוכרים הקיימים, וסביר להניח כי בעתיד הלא רחוק נוכל לראות עוד מספק חברות שקופצות על עגלת הטרנד הזה ומשיקות שירותים מקוונים שיספקו לנו אלפי שעות של בהייה מהנה במחיר הגיוני וקורץ.
https://www.youtube.com/watch?v=-z2KQ03T1ak
המתעניינים יוכלו לצפות בכל מהלך ההשקה הרשמית של השירות החדש בסרטון להלן, מתוך הערוץ הרשמי של פרטנר ב-YouTube
אז מה היא ההצעה הטובה, היעילה והמשתלמת ביותר מנקודת המבט שלכם? זה הזמן להכריע.