adplus-dvertising

ההחלטה לבצע התרחבות בינלאומית מהירה ומפתיעה מוכיחה עצמה עבור פלטפורמת הסטרימינג הפופולרית

התרחבות אל 130 מדינות חדשות ברחבי הגלובוס ללא התראה מוקדמת ובבת אחת בהחלט עשויה להיות מתכון לאסון עבור כל חברה באשר היא, אך נטפליקס (Netflix) ממשיכה להוכיח כי היא יודעת מה היא עושה – וגם קוצרת את פירות ההצלחה של המהלך אותו החלה בשנת 2016.

כל האנליסטים חזו צמיחה בלתי מבוטלת של שירות סטרימינג הוידאו הפופולרי מכולם בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2018, בהתאם להשקעתם של מיליארדי דולרים ביצירת תכנים עצמיים איכותיים ובהתאמתם לעשרות שפות ול-190 מדינות שבהם הפלטפורמה זמינה – אך הנתונים המעשיים בכל זאת הפתיעו לטובה, עם תוספת של 7.4 מיליון לקוחות כולל 2 מיליון בשוק האמריקאי הוותיק והמפותח, בערך 16 אחוזים מעל לצפי של המשקיעים.

נטפליקס עדיין מפסידה מאות מיליוני דולרים בכל רבעון, ראוי לזכור – אך גם במצב כזה נראה כי רוב יועצי ההשקעות ממש לא מודאגים אודות עתידה ואיתנותה

גם ההכנסות והרווחים למנייה של נטפליקס עמדו בציפיות, ועם 125 מיליון משתמשים רשומים משלמים ברחבי העולם נראה כי נותרו מעט מאוד אנשים שעדיין מתייחסים בסקפטיות לתופעה – מה שהביא לעלייה נוספת בערך המניות, שיא חדש ושווי שוק כולל שמתקרב מאוד ל-150 מיליארד דולר (!), כמעט כמו זה של תאגיד דיסני העצום אשר נמצא בעיצומו של מירוץ חימוש ליצירת שירות סטרימינג וידאו מתחרה משלו.

השוק הבינלאומי מחוץ לצפון אמריקה הפך רשמית לקטר הצמיחה המרכזי של השירות

נטפליקס מצפה לחצות רף מרשים של 130 מיליון צרכנים משלמים במהלך הרבעון הנוכחי, ואנחנו מאחלים לה להמשיך ולמנף את המומנטום החיובי שלה – ומקווים כי הוא ישמש בתור תזכורת והמחשה לכל שאר המתחרות על כך שהתרחבות בינלאומיות והשקעה בכלל השווקים, גדולים כקטנים (כן, כמו זה הישראלי) היא הדרך הנכונה ביותר אל ההצלחה.

דיסני, פייסבוק, גוגל ואפל הן רק כמה מהשמות הגדולים שנחשבים מתחרים עתידיים פוטנציאליים של נטפליקס – ואנחנו מקווים שכולן ישקיעו גם בישראל
  1. smootskin

    הם מפסידים מאות מליוני דולרים בכל רבעון? ואיך בדיוק הם מחזיקים מעמד ואיפה בדיוק ההצלחה כאן?

    21/04/2018 בשעה 22:02