חברת הענק עשויה להציג בקרוב את הדור הבא של ה-Echo – בשביל לשמור על כוחה מול המתחרות החדשות והמאתגרות שלה
הרמקול החכם המקורי של אמאזון עבור הבית שלכם, ה-Echo, ממשיך לעשות חיל ולהימכר בהיקפים מרשימים גם שנתיים אחרי שהוצג במקור, אם לשפוט לפי נתח השוק הכללי של אמאזון והפופולריות שלו בחנויות המקוונות שלה – אך זה לא אומר שאין כאן צורך להתכונן לעתיד ולהשתפר.
לפי דיווח טרי של engadget, בחברה נמצאים עתה בשלבים מתקדמים של פיתוח הדור השני עבור הרמקול שהחל את שגעון העוזרות החכמות הביתיות – במטרה להמשיך ולפרוח אל מול ה-Google Home ומוצרים אחרים שעתידים להתחיל לצבור תאוצה.
הדור השני של ה-Amazon Echo עתיד להתמקד בראש ובראשונה בשידרוג המראה והמימדים החיצוניים, עם מעטפת שתהיה נמוכה וצרה משמעותית מזו הנוכחית, שהיא הגדולה ביותר מבין כל הרמקולים החכמים אותם פגשנו. בדיווח מתארים זאת בתור "ארבעה מכשירי Echo Dot שהצמידו יחד אחד על גבי השני", בתוספת לגימור דמוי בד שיחליף את האלמנטים הפלסטיקיים של ה-Echo הנוכחי.
שיפור משמעותי צפוי גם עבור החומרה שבפנים, כאשר באמאזון ישלבו מספר רמקולים נפרדים לתדרים גבוהים עם סאב-וופר אחד לתדרים הנמוכים, במקום טוויטר בודד וסאב-וופר בודד בדגם העכשווי, לקבלת מנעד ניגון רחב ונגוון יותר. יהיו גם שיפורים כלשהם למערך הרמקולים של המכשיר, שככל הנראה יאפשרו לו להבין פקודות ממרחקים גדולים יותר, ממספר משתמשים שונים וגם בסביבה רועשת יחסית.
היינו שמחים לראות את אמאזון מקצצת לא רק את המימדים הפיזיים, אלא גם את המחיר של ה-Echo העתידי, מרמה של 180 דולר כיום (שזוכה להוזלות תכופות, יש לציין) לרמה שקרובה יותר ל-100 דולר ולרמקול החכם מבית גוגל. עם זה, לא מן הנמנע שההשקה המתקרבת של ה-HomePod היוקרתי שישא תג מחיר של לא פחות מ-350 תעשה את הפעולה ההפוכה – ותגרום גם ליצרניות אחרות לנסות ולמתג את מוצריהן עבור עולם הפרימיום, בתג מחיר גבוה ויומרני יותר. נקווה להתגשמות האפשרות הראשונה – או לכל הפחות להתמקדות באותו תג מחיר עדכני שכבר מוכר לנו.
יש לכם בעיה עם אמזון או משהו? זאת כבר כתבה שניה על אמזון עם טעויות בשם של החברה. בכתבה הקודמת שמתם תמונה של הרמקול שלהם וכתבתם שהוא של אפל, והפעם אתם כותבים על אמאזון ומצפים שגוגל יורידו את המחיר של הרמקול?