מיזם הקניות כחול-לבן מבית גוגל מוסיף לצבור תאוצה עם כל שנה נוספת
עכשיו, שש שנים אחרי שהמיזם יצא לדרכו בפעם הראשונה, נראה כי אפשר לקרוא לזה חג מקומי רשמי: אירוע ה-Shopping IL חוזר במהדורת 2021 שלו, עם כמות חסרת תקדים של חנויות משתתפות המתקרבות לרף של 3,000 ומקיפות כמעט כל תחום צרכני שניתן לחשוב עליו.
48 שעות של מבצעים שמהווים את נקודת הפתיחה של חודש נובמבר העמוס כבר החלו להם וימשיכו עד לסוף היום מחר (יום רביעי, ה-10 בנובמבר) – אז יתחלפו מיידית בחגיגה המפלצתית מהמזרח הרחוק במסגרת יום הרווקים הסיני, שזוכה להתייחסות מוגדלת גם במערב בשנה זו כולל מאמאזון בכבודה ובעצמה.
כמו בשנים הקודמות, גם הפעם אין רגולציה מעשית למבצעי Shopping IL כאשר בחלק מן החנויות המשתתפות ניתן למצוא מספר מינימלי של מוצרים משתתפים בעוד שאחרות פצחו בחיתוכי מחירים מקיפים במיוחד לכאורה – אך בכל מצב נמליץ בחום לבצע סקר שוק ובחינה מקדימה לפני הרכישה, על מנת לוודא שהמחירים המוזלים הם אכן המשתלמים ביותר וכאלו שלא היו זמינים בעבר, ולא רק הצהרה ריקה.
בכדי להפוך את מלאכת החיפוש לנוחה ונגישה מעט יותר, היוזמת המרכזית מאחורי הפרויקט גוגל מציעה אתר המרכז בו את כל הגורמים המשתתפים בחלוקה לפי קטגוריות כלליות, וכמו כן משתפת פעולה עם האתר Zap על מנת להקל על השוואת המחירים של המוצרים השונים. יש גם איזור ייעודי עבור יזמים, יוצרים ובעלי עסקים שמייצרים את מוצריהם כאן בארץ, לטובת אלו שמעוניינים ללכת עד הסוף עם הפרגון הישראלי שלהם.
מצאתם דילים ראויים לשמם במסגרת המיזם? בואו לשתף עם כולם בתגובות כבר עכשיו!