צפו: Unreal Engine 4 סולל את הדרך לגרפיקה מציאותית

חברת Epic מציגה טכנלוגיית החלקת קצוות מתקדמת במנוע שלה ומציגה יכולות גרפיקה מרהיבות

ב-Epic עסוקים היום מאוד בעיקר בשני דברים. האחד הוא כבד של משחק ה-Unreal Tournament הבא, והשני הוא קידום של המנוע הגרפי החדש של החברה, ה-Unreal Engine 4.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


המנוע הגרפי הקודם שלה, ה-Unreal Engine 3, נכלל ברשימת המנועים הגרפיים הפופולריים ביותר בתעשיית המשחקים מעולם עם מעל ל-400 כותרים שעושים בו שימוש. את הפופולריות הוא צבר בזכות נגישות של מפתחים. רשיון השימוש זול וכלי הפיתוח נוחים וקלים ללמידה. נראה שבאותה הדרך צועד גם המנוע הגרפי החדש, כשהוא מקבל עניין רב בתעשיית המשחקים.

בדוגמה חדשה ששיחררה Epic, היא מציגה חדשה של Anti-Aliasing (החלקת קצוות משוננים), דבר שהיה חסר עד כה במנוע והציב מפתחות משחקים רבות תחת אתגר עם Unreal Engine 3. שמו של סוג ה-AA הזה הוא Temporal AA. ב-Epic מבטיחים כי זאת דרך יעילה ולא כבדה להחיל אפקט שיחליק קצוות משוננים.

ההדגמה נראית מבטיחה למדי בכל הקשור לשימוש בטכנולוגיה. זאת, כמובן בנוסף למאפייני הגרפיקה האחרים שמציע המנוע החדש כמו טקסטורות ברזולוציה גבוהה, ותאורה מציאותית במיוחד.


משתמשים שעובדים עם ערכת הפיתוח של Unreal Engine 4 נפעמים מיכולת המנוע לייצר תמונה מציאותית בזכות חישובי תאורה שעולם הגיימינג לא זכה לראות הרבה מהם. לפניכם דוגמאות למקומות שנוצרו על ידי מפתחים שעובדים עם המנוע.

תמונה שווה אלף מילים. באמצעות מחשבים שאינם נחשבים למתקדמים במיוחד, יכולים מפתחי Unreal Engine 4 להגיע לרמת מציאותיות בזמן אמת שעליה יכלה התעשייה רק לחלום לפני כמה שנים.

כיום מפתחות משחקים עומדות בתור אצל Epic כדי לקבל את הרשיון ולפתח את המשחק הבא שלהן על בסיס המנוע החדש, ובאופן רשמי הוכזרו כבר מעל ל-60 משחקים שישתמשו בו.