צפו: ככה נראה משחק אסטרטגיה בזמן אמת בעידן ה-DirectX 12

את Stardock האמריקאית אתם מכירים (במידה ואתם מכירים) בעיקר תודות למשחקי האסטרטגיה-סימולציה החלליים המורכבים והמאתגרים שלהם, כגון סדרת Galactic Civilizations ו-Sins of a Solar Empire. עם זאת, כעת יש למפתחת השאפתנית מוצר חדש ומסקרן מאוד בקנה – Ashes of Singularity, משחק האסטרטגיה בזמן אמת הראשון (למיטב ידיעתנו, בכל אופן) שמבוסס על מנוע ה-Nitrous Engine, והראשון שכולל תמיכה בתקן העיבוד הגראפי העתידי DirectX 12.

asosngasosng1

כש-Total War ו-StarCraft נפגשים

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


המשחק החדש,אשר מפותח בשיתוף עם סטודיו Oxide Games (מפתחי ה-Nitrous Engine שהוזכר לעיל), נראה כמעין ממשיך רוחני ל-Supreme Commander ומציע קרבות ענק אפופי מדע בדיוני מהעתיד הרחוק, בהשתתפות אלפי יחידות שנמצאות על המסך בו זמנית – ונהנות מכל המאפיינים והיכולות החדשות של 12. התוצאה, מיותר לציין, נראית מרשימה במיוחד – אם כי היא גם עדיין רחוקה מלהיות מוצר מוגמר בשלב זה.

לא רק DX12 – גם ממשק תכנות היישומים הגראפי המתקדם של AMD, ה-Mantle, לוקח חלק בחגיגה של מנוע ה-Nitrous ושל Ashes of Singularity

האם מדובר בניצן ראשון בדרך לקאמבק של ז'אנר ה-RTS? אנחנו בהחלט מקווים שהתשובה היא כן.


Ashes of Singularity מיועד להגיע אל מדפי החנויות בתחילת השנה הבאה (בגירסת PC, כמובן), כאשר במקביל המפתחים מתכננים להביא את הכותר אל פלטפורמת ה-Early Access של בקיץ הקרוב.