הלהיט הגדול של חברת קאפקום, Monster Hunter World, מקבל תאריך השקה רשמי ל-PC – וגם דרישות מערכתיות והגנת קבצים של Denuvo
כחצי שנה אחרי ההשקה המוצלחת לקונסולות של סוני ומיקרוסופט אשר חשפה את המותג לקהל בינלאומי רחב – גירסת המחשב האישי של המשחק המסקרן Monster Hunter World מקבלת תאריך השקה, והוא ממש מעבר לפינה.
בחברת Capcom הודיעו כי הכותר שסייע לה לרשום את הרבעון הכלכלי המוצלח ביותר בהיסטוריה שלה (ומכר מעל לשמונה מיליון עותקים עד חודש אפריל 2018, אז קיבלנו את העדכון הרשמי האחרון) יושק בפלטפורמת Steam ובחנות היישומים של מיקרוסופט ב-9 באוגוסט 2018, לאחר מספר חודשי דחייה ועבודה מאומצת שמטרתה להבטיח יציבות ובשלות טכנית כמו בגרסאות הקונסולה לכל הפחות – שאכן זכו לשבחים גדולים מהמבקרים (ממוצע ביקורות של 90 מתוך 100 ב-Metacritic) וגם מהגיימרים עצמם.
גרסת ה-PC של המשחק לא תכלול תמיכה במודינג ככל הנראה, לא תכלול תמיכה במשחק משותף בין שחקני המחשבים לשחקני הקונסולות וכן תכלול את הגנת הקבצים של חברת Denuvo – אך לא תחייב חיבור קבוע לרשת האינטרנט, לשמחתנו. כמו כן, ראוי לציין כי בהשקה האיכות הגראפית במחשבים האישיים תהיה זהה לזו שבקונסולות, עם פוטנציאל לעדכונים חינמיים שישדרגו את האיכות הויזואלית בהמשך.
גם דרישות חומרתיות רשמיות להפעלת היצירה כבר קיבלנו – ושם מוגדר מחשב המבוסס מעבד Core i5-4460 של אינטל או FX-63000 של AMD, עם כרטיס מסך GeForce GTX 760 או Radeon R7 260X וזכרון דינאמי של 8GB בתור בסיס להפעלה ברזולוציית 1080p, בקצב 30 פריימים לשנייה ובהגדרות גראפיות נמוכות.
מערכת עם מעבד Core i7-3770, מעבד Core i3-8350 או מעבד Ryzen 5 1500X, זכרון RAM של 8GB וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 1060 או Radeon RX 570 אמורים לאפשר הפעלה בהגדרות גראפיות גבוהות – אך רק ברזולוציית 1080p ובקצב תצוגה של 30 פריימים בשנייה, מה שעשוי להישמע קשוח למדי בהתחשב בכך שתהיה תמיכה של גרסת המחשבים בהפעלה ברזולוציות של עד 4K ובקצב 60 פריימים בשנייה.
Monster Hunter World יתומחר ב-60 דולר, בדומה למחיר המקורי של גרסאות הקונסולה. שוקלים לרכוש אותו, או שהסגנון לא מדבר אליכם? בואו לדבר על זה בתגובות.