למנוע ה-Unreal Engine הרביעי נצטרך עוד לחכות
רבים הגיעו למסיבת העיתונאים שערכה חברת Epic בכנס ה-GDC (כנס פיתוח משחקים) בציפייה לראות את המנוע החדש שלה, Unreal Engine 4. עם זאת ל-Epic היו תוכניות אחרות והיא בחרה דווקא להציג את העתיד של המנוע הנוכחי שלה, Unreal Engine 3, כפי שהיא רואה אותו. את מנוע ה-Unreal Engine 4 הציגה החברה רק למפתחי משחקים בדלתיים סגורות, הרחק מעיניהם של העיתונאים הסקרנים.
ההצגה הראשונה היית של מנוע ה-Unreal Engine 3 שרץ בתוך דפדפן אינטרנט ומונע על-ידי האצת חומרה שסופקה באמצעות גרסה 11.2 של פלאש. ראינו הדגמה טכנולוגית של Epic Citadel, משחק התפקידים Dungeon Defenders ואפילו את Unreal Tournament 3 רץ דרך ממשק הדפדפן.
"זה לא הפארמוויל של אבא שלכם", אמר מארק ריין שהציג את ההדגמות, "אלה סביבות אמינות, תלת מימדיות יפיפיות".
לסיום, קינחה חברת Epic עם הדגמה טכנולוגית הידועה בשם Samaritan המדגימה את השדרוגים העתידיים של מנוע ה-Unreal השלישי. מר. ריין החזיק בידיו כרטיס מסך של NVIDIA מבוסס ליבת Kepler, בעודו מסביר כי הפעם ההדגמה הטכנולוגית רצה על כרטיס מסך אחד כזה בלבד, זאת בזמן שבפעם הקודמת נדרשו שלושה כרטיסי GTX580 ומערך Tri-SLI על מנת להריץ את ההדגמה הטכנולוגית כמו שצריך.
נוסטלגיה
פעם לפני שנים , כל כך אהבתי את המשחק שלהם , הייתי חולה עליו , אני עוד זוכר שאת המשחק הראשון שלהם היה לי על דיסק מקורי ושיחקתי בו כמה פעמים כל פעם מחדש עד שבסוף אהבתי גם את ה-Unreal Tournament למיניהם .
דווקא הייתי רוצה שיוציאו איזה Tournament חדש ומחודש , הייתי משחק בו בכיף 🙂
כרטיס אחד במקום 3??
אז מה זה אומר, שדור ה- GTX6XX חזק פי 3 מהדור הנוכחי?? לא נראה לי שקופצים פי 3 בדור אחד! זה לא משתלם להם.
@Amit Shani זה סתם כדיי ליצור הייפ
"אויש שנה שעברה נדרשו לנו שלושה GTX580" נדרשו? לא, הם פשוט יכלו להשתמש בשלושה והשנה בחרו להשתמש באחד ועדיין לקבל תוצאות מעולות.
ל-1
יכול להיות, מה שיכול עוד יותר להיות סביר היא האפשרות שיש פה התחכמות שהיא בעצם הכוונה לכך שעשו שינויים בצריכת כח העיבוד הגראפי שהמשחק דרש, ועכשיו גם כדי לקדם מכירות לNVIDIA ובייחוד לKEPLER החדשים, עשה ריין חלטורה.
Unreal Engine 4
אני מפחד לראות את Unreal Engine 4 חח