זמן הנקמה: דרישות החומרה של Dishonored 2 נחשפו • HWzone
גיימינגוידאוטריילרים

זמן הנקמה: דרישות החומרה של Dishonored 2 נחשפו

היורש לאחד משחקי הפעולה הטובים ביותר בחצי העשור האחרון ידרוש חומרה מתקדמת יותר אם אתם משתמשים במוצריה של AMD

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


מוכנים לעוד קצת פעולה בחיים שלכם, אבל הפעם כזו שמשלבת בין התגנבות, כשפים ונשקים קרים וחמים, ולא רק בין רובים מכל הסוגים והמינים? Dishonored 2 מתקרב להשקה בעוד כשבוע בלבד ויקווה להרשים ולהצליח לא פחות מקודמו.

במפיצה Bethesda Softworks הכריזו כי המשחק הזדהב וחשפו את הדרישות לכותר המסקרן, וגם את היכולות והמאפיינים הגראפיים שמצפים לאנשי ה-PC שישחקו בו. המסקנה – מדובר במשחק שפיתוחו נתמך בידיה של חברת , והוא אינו מתאמץ במיוחד להסתיר זאת.

קורבו חוזר, והפעם יש לו גם שותפה
קורבו חוזר, והפעם יש לו גם שותפה

דרישות המינימום של המשחק כוללות מעבד Core i5-2400 מרובע ליבות של אינטל (לתשומת הלב של כל מי שקיוו להפעילו בהתבסס מעבד כפול ליבה כלשהו) או מעבד FX-8320 מתומן ליבות של AMD, זכרון RAM של 8GB או יותר, נפח זמין של 60GB בכונן האחסון, מערכת חלונות 7, חלונות 8.1 או חלונות 10 בגירסת 64 ביט וכרטיס מסך מדגם GeForce GTX 660 סביר של – או מדגם Radeon HD 7970 עוצמתי משמעותית של .

bth
המחשב שלכם יוכל להתמודד איתו?

הדרישות המומלצות כוללות מעבד Core i7-4770 מרובע ליבות עדכני ומתקדם יותר של אינטל, מעבד FX-8350 מתומן של כאלטרנטיבה, זכרון RAM של 16GB או יותר, מערכת 10 בגירסת 64 ביט בלבד וגם כרטיס מסך מדגם GTX 1060 בגירסת ה-6GB, או כרטיס מסך RX 480 בגירסת ה-8GB שלו.

דרישות המינימום ברוב המשחקים העכשוויים כוללות כרטיס GTX 660 או כרטיס Radeon HD 7870 מקביל לו, אך נראה שבמפתחת Arkane Studios החליטו לעלות רמה, לפחות מהצד של AMD
דרישות המינימום ברוב המשחקים העכשוויים כוללות כרטיס GTX 660 או כרטיס HD 7870 מקביל לו, אך נראה שבמפתחת Arkane Studios החליטו לעלות רמה, לפחות מהצד של AMD

Dishonored 2 יציע שלל מאפיינים טכניים עדכניים לשחקני המחשבים האישיים, כולל מצבי תצוגה בהשתלטות על המסך כולו, חלון ללא שוליים שנראה כמסך מלא או חלון סטנדרטי, תמיכה בהתאמה דינמית של הרזולוציה המוצגת בכל זמן נתון לשמירה על רמת ביצועים אחידה עד כמה שניתן, אפשרות לשינוי מאפיין זווית הצפייה, ה-FOV, בהתאם להעדפות של כל שחקן – וגם מאפיינים בלעדיים לכרטיסיה של חברת כגון החלקת קצוות בטכניקת TXAA, הצללה בטכניקת ה-HBAO שמהיאה עצמים במשחק להגיב באופן אמין יותר לתאורה וההארה שבסצינה, וגם טכנולוגיית ה-Ansel הטרייה שמאפשרת "לביים" ולצלם צילומי מסך מרשימים במיוחד בקלות.

dis3
תמיכה בשינויי רזולוציה דינאמיים אמורה לשפר מהותית את הביצועים במערכות בסיסיות וישנות יחסית

לא ניתן פירוט אודות הגדרות היעד של כל אחד מהפרטים המומלצים, אך מנסיוננו הכותרים אחרים אני מנחשים כי דרישות המינימום מיועדות לאפשר הפעלה בהגדרות גראפיות בינוניות-נמוכות ברזולוציית 1080p ובקצב של 30 פריימים בשנייה, ואילו המומלצות מיועדות לאפשר משחק בהגדרות גבוהות, ב-1080p ובקצב יעד של 60 פריימים בשנייה.

האם יש כאן כותר מלוטש שיהפוך למתמודד משמעותי נוסף על תואר המשחק השנה'? בקרוב מאוד נגלה.


תגיות

4 תגובות

  1. shit, מעניין באילו הגדרות יהיה ניתן לשחק עם מחשב בעל מעבד טוב (I7 חדש) וכרטיס מסך gtx970 על רזולוצייה 1080p ו- FPS של 60 ?

    1. בתכלס 970 אמור להריץ אותו על הגדרות הכי גבוהות בלי שום בעיה… זה כרטיס שעדיין רלוונטי והוא טיפה יותר חזק מ480 של AMD במשחקי DX11

  2. הייתי צריך לחפש בגוגל את המשמעות של "הזדהב" (gone gold). יכולתם להוסיף בסוגריים הסבר קצרצר…

כתיבת תגובה

Back to top button
Close