השילוב המושלם? Battlefield V עשוי להיות הראשון שיכלול תמיכה ב-DXR וגם DLSS

כותר הפעולה הפופולרי עשוי להיות השני שיזכה לתמיכה במנגנון החלקת הקצוות החדשני מבית – בתוספת לעקיבת הקרניים שכבר מובנית בו

שנת 2018 היוותה סיפתח קטנטן ליכולות הטכנולוגיות החדשות בתחום הגיימינג שהפכו למציאות תודות לליבות ה-Turing של – והשנה הנוכחית עתידה להיות תקופת המבחן האמיתית, אשר תכריע האם הן כאן בכדי להישאר או שלא הבשילו מספיק בכדי להצטרף למיינסטרים.

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


שתי הטכנולוגיות העיקריות המדוברות הן DXR, עקיבת קרניים כחלק מתקן ה-DirectX 12, ו-DLSS שמהווה שיטה חדשה ואפקטיביות במיוחד לביצוע החלקת קצוות של פוליגונים במרחב, או Anti-Aliasing – ואת שתיהן ראינו עד עתה לחוד בשני משחקים בולטים: Battlefield V עבור הראשונה ו-Final Fantasy XV עבור השניה.

שני מוצרי הדגל שפותחו בשיתוף פעולה עם ממשיכים להתפתח ולהשתדרג, כך נראה

במסגרת הדלפות שחשפו את כל הנתונים הטכניים אודות דגם ה-GeForce RTX 2060 המסקרן שבדרך, קיבלנו גם נתוני ביצועים במשחק V – כאשר באופן מפתיע לצד מספרים תחת הגדרת ה-DXR שמוסיפה השתקפויות ריאליסטיות קיבלנו גם נתונים תחת DXR יחד עם החלקת DLSS, שאינה נתמכת בכותר באופן רשמי כיום. האם זו הדלפה בלתי מכוונת אודות העדכון המשמעותי הבא של היצירה לבית DICE ו- שתהפוך אותה לנער הפוסטר הראשי של דור ה-Turing?

DLSS מיועדת להיות שיטת ה-AA היעילה מכולן – ולשמחתנו נראה כי התמיכה לא תהיה מוגבלת רק לרזולוציות גבוהות במיוחד כפי שחשבנו עד עתה

מה שמפתיע לא פחות מעצם התוספת הטכנולוגית הוא הביצועים עצמם תחת השילוב בין DXR ל-DLSS, שנמצאים במרחק אחוזים בודדים מביצועי ה-RTX 2060 במשחק ללא שימוש באף אחת מהיכולות – זאת משום שה-DXR גוזלת מהביצועים הכלליים ואילו ה-DLSS מאפשרת שיפור יחסי שלהם ביחס לכל שאר טכניקות ה-Anti-Aliasing הזמינות, לכאורה ללא פגיעה מורגשת באיכות התוצר הויזואלי הסופי.


יש רשימות של עשרות כותרים הצפויים לספק תמיכה ב-DLSS או ב-DXR בתקופה הקרובה, אך מעטים בלבד צפויים להציע את צמד היכולות במקביל – כך שב- V אמור לבלוט בכל אופן, בהנחה שהמידע שקיבלנו הוא אכן מדוייק ומהימן

האם ניתן לצפות להכרזה על התמיכה של V בטכנולוגיית ה-DLSS, במגוון רזולוציות תצוגה לעומת Final Fantasy XV (התומך ב-DLSS אך ורק ברזולוציית כיום), כבר במעמד ההכרזה על ה- 2060 עצמו בעוד כמה ימים? כנראה שבקרוב נדע. צפו לעדכונים!