המחשב האישי במרכז: דרישות החומרה של Gears of War 5 נחשפו • HWzone
גיימינג

המחשב האישי במרכז: דרישות החומרה של Gears of War 5 נחשפו

סדרת הפעולה של מבצעת קאמבק – כשהפעם עולם ה- לא אמור להרגיש מקופח לשם שינוי

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


סדרת Gears of War מתכוננת במרץ לחזרה שלה אל מרכז הבמה, הפעם עם השם Gears 5 (ללא התוספת של המילים 'of War'), עם גיבורה ראשית חדשה – ועם רצון להוכיח שהמשחקיות הטקטית המוכרת של המותג עדיין רלוונטית כפי שהייתה בימי הזוהר שלו אי שם בדור הקונסולות הקודם.

Gears 5 יושק רשמית בתוך כשבוע, ב-10 בספטמבר, עבור קונסולות ה- השונות ועבור מחשבים מבוססי 10 במקביל, בדומה למה שקרה לפני שלוש שנים בהשקה של Gears of War 4 – אך הפעם במפתחת The Coalition ובמפיצה מעוניינים להבטיח לנו כי גרסת המחשב תהיה ראויה ומלוטשת כבר מתחילת הדרך, ללא כל הבעיות הטכניות שאיפיינו את הפרק הקודם בעולם ה- ויצרו לא מעט כעס בקרב המעריצים. לא תוספת מומלצת לסדרה אשר צריכה להתמודד עם אתגר בדמות נסיון לעניין שחקנים חדשים למרות  העובדה שרוב משחקיה כלל לא הושקו לשוק ה- עד היום.

חוזרים להילחם בגזע 'הארבה'

Gears 5 יושק עבור מחשבים אישיים עם יותר מ-35 הגדרות גראפיות שונות שניתנות להתאמה אישית, תמיכה בכל קצבי רענון התצוגה ללא הגבלות, אפשרות להגדרה מחדש של כלל כפתורי השליטה בעכבר ומקלדת, תמיכה מובנית במסכי 32:9 אולטרה-רחבים, תמיכה ברזולוציות תצוגה גבוהות במיוחד – וגם עם חבילת טקסטורות ברזולוציה גבוהה במיוחד שאותה יוכלו השחקנים להוריד חינם אם ירצו בכך.

פירוט דרישות המערכת עבור הפרק החדש. יש סיבה לאופטימיות

היוצרים שיתפו פעולה באופן צמוד עם חברת במסגרת הפיתוח, ותודות לכך יציעו תמיכה גם במספר גדול במיוחד של ליבות ונימי עיבוד עבור מעבדי ה-Ryzen הביתיים העדכניים, יציעו תמיכה בטכנולוגיית ה-Asynchronous Compute בכרטיסי בארכיטקטורת ו- ויציעו תמיכה ב-FidelityFX לשיפור איכות התמונה מבלי לפגוע בביצועים.

במיקרוסופט סיפקו שלוש רמות שונות של דרישות מערכתיות עם חלוקה נוחה בין AMD ל- (ואינטל בצמוד לה), כאשר מערכת חלונות 10 מעודכנת ו-80GB של שטח אחסון פנוי הם הבסיס, ביחד עם 8GB של RAM ומעבד FX משושה ליבות או מעבד Core i3 כפול ליבות מדור ה-Skylake ומעלה, וכרטיסי מסך עם 2GB של זכרון גראפי מדגם R9 280, RX 560, GTX 760 או GTX 1050. דרישות צנועות וסבירות בהחלט עבור שלהי שנת 2019 – אם כי לא ממש ברור איזו חוויית משחק הן מיועדות לספק לשחקנים בפועל.

הדרישות האידיאליות העליונות להפעלת המשחק כוללות זכרון RAM של 16GB או יותר, שימוש בכונן SSD עם 100GB של נפח אחסון פנוי (כנראה עבור התוספת של חבילת הטקסטורות המדוברת ברזולוציה גבוהה במיוחד), מעבד Ryzen 7 מתומן ליבות מכל אחד משלושת הדורות או מעבד Core i7 מדור ה-Skylake ומעלה – וכרטיס גראפי עם 8GB של זכרון גראפי מדגם VII או מדגם 2080. הקצה העליון של כל מה שזמין כיום בשוק, ללא צל של ספק.

האם Gears 5 יפעל באופן מיטבי על חומרה מבית בלבד, או שידע לנצל בצורה מיטבית כל רכיש מודרני שתזרקו עליו? בקרוב מאוד נדע

מתכננים לנסות את Gears 5 בהקדם האפשרי או שלא מתעניינים במותג בשום פנים ואופן? ספרו לנו בתגובות!


תגיות
Back to top button
Close
Close