החומרה של היום, המשחקים של המחר • HWzone
גיימינגכתבות נבחרות

החומרה של היום, המשחקים של המחר

חשיפת המערכת שעליה הודגם המשחק המדובר Cyberpunk 2077 מאחורי דלתיים סגורות מעניקה הצצה לדרישות המערכת הצפויות לנו בעתיד הלא רחוק

קבלו עדכונים לפני כולם בטלגרםקבלו מאיתנו עדכונים לפני כולם - בטלגרםהצטרפו כבר עכשיו לערוץ הטלגרם של הזון


Cyberpunk 2077, המשחק החדש של יוצרי סדרת The Witcher המופתית, היה אחד מהבולטים ביותר בתערוכת לשנת 2018 – למרות שכל מה שזכינו לראות ממנו היה טריילר עלילתי כללי, בעוד שהתוכן העסיסי באמת (הדגמה ממשית ראשונה של המשחקיות) הוצג אך ורק לעיתונאים נבחרים, שלא קיבלו רשות לתעד את אשר ראו עיניהם.

במקום סרטון או אפילו קיבלנו תיאורים מילוליים מבטיחים אודות עולם פתוח עתידני ייחודי שבו מגוון גדול של פעילויות וטשטוש מובהק בין מה שנחשב לטוב ומה שנחשב לרע. אז לאיזו חומרה נזדקק בכדי לחוות את היצירה הזו כשהיא תהיה מוכנה? המידע הנוכחי מצביע על כך שכרטיס GTX 1080 Ti, העוצמתי ביותר שניתן לרכוש כיום תחת המותג, יספיק "רק" להפעלתו ברזולוציה של 1080p.

משחק מזן חדש ידרוש גם חומרה מזן חדש? יתכן שעוד מוקדם לקבוע

לפי המידע הקיים, מערכת שמבוססת על מעבד i7-8700K, זכרון בנפח 32 ג'יגה-בייט וכרטיס GTX 1080 Ti, הספיקה בכדי להריץ את גירסת ההדגמה של Cyberpunk 2077 ברזולוציית FullHD צנועה משהו ובקצב תצוגה של כ-30 פריימים בשנייה – כשגם אז נצפו לכאורה כמה וכמה נקודות בהן היה קרטוע זמני. האם הדור הבא של המשחקים אכן ידרוש חומרה מפלצתית במיוחד בכדי לפעול במלוא הדרו, או שאולי זו פשוט דוגמה טובה לשלב שבו כותר טרם עבר התאמה והתייעלות ראויים? כנראה שהאמת נמצאת אי שם באמצע.

הגיימרים ממשיכים להיות צמאים לראות טיפה מהמשחקיות הצפויה לנו ב-Cyberpunk 2077

במקביל, קיבלנו עדכון על כך שדמו המשחקיות ל-Anthem, המשחק של EA Games ו-BioWare שמבטיח שילוב בין פעולה לתפקידים בעולם פתוח מאסיבי, שדווקא כן הוצג באופן פומבי ואף זמין בתיעוד איכותי ורשמי ברשת – התבסס על מערכת גיימינג אימתנית עם צמד כרטיסי GTX 1080 Ti בכדי להגיע לביצועים הנדרשים.

בניגוד ל-Cyberpunk אשר טרם קיבל תאריך השקה ועשוי להגיע אלינו רק אי שם בשנת 2020, Anthem הוא כותר בשל יותר שכבר קיבל תאריך השקה רשמי לחודש פברואר 2019 – ובכל זאת, נראה כי בכל הנוגע לדרישות העיבוד אנחנו בדרך לעליית מדרגה נוספת בזמן הקרוב, כשרק המערכים המתקדמים ביותר שניתן להעלות על הדעת (ואולי אפילו זה יהיה נכון רק בחלק מהמקרים) יאפשרו לקבל הפעלה ברזולוציות ובקצב תצוגה קבוע של מעל ל-60 פריימים בשנייה לכל הפחות.

נחמד לראות כי BioWare ממשיכה לתמוך במערכים עם זוג – ובחברה גם מבטיחים המשך טיוב ושיפור הביצועים בזמן שנותר על להשקה הרשמית

נקווה כי דור מוצרי עיבוד גראפי חדש יוכל לספק קפיצה גדולה מספיק קדימה בכדי להחזיר את הסטטוס-קוו – כבר בזמן הקרוב, עוד לפני גל היצירות המתקדמות והמאתגרות שמעבר לאופק.


תגיות

4 תגובות

  1. יקח זמן עד שלמספיק אנשים תהיה גישה לחומרה כזאת…
    והמשחקים צריכים שיקנו אותו וישחקו בהם כדי להצדיק את הפיתוח.. לכן קשה לי להאמין ש"הדור הבא" יציג כזה שינוי חד ודרמתי

  2. טוב מאוד, זה מה שגורם לשיפור החומרה. כמו השאלה הפופולרית האם זה יריץ קרייסיס

  3. זכור לי ספיידרמן משנת 2007 ששחקתי אותו עם 7300GT והוא ר על 30FPS מינוס _ (ודווקא נהנתי מכך)

  4. רוב הסיכויים שזה בגלל עדיין צריך לבצע אופטימיזציה גם של המשחק וגם של הדרייברים
    אבל מה שכן אם המשחק יושק לקונסולות הנוכחיות הן יתקשו מאוד להריץ אותו על 1080P
    אבל זה טוב שהחברות דוחפות קדימה את הדרישות. זה בסוף מניע את החידוש בחמורה כאשר תחרות כבר מזמן לא כבר
    לא מהווה גורם התקדמות משמעותי בשוק כרטיסי המסך.

כתיבת תגובה

Back to top button
Close
Close