מנוע ה-Unreal Engine 4 הוא אחד ממנועי המשחק הפופולריים ביותר בשוק כרגע, הן בשל השושלת המפוארת שמתוכה הוא מגיע, הן בשל מודל שימוש יעיל ומשתלם ליוצרים – אבל בעיקר בשל עוצמה, חדשניות ויכולת ליצירת תוכן מגוון באופן כמעט בלתי מוגבל.
את הנקודה האחרונה מעביר היטב משתמש בשם Koola שמהווה פרסונה מוכרת בקרב קהילת המפתחים שמתבססים על Unreal Engine 4. במספר תמונות (וסרטון של חצי דקה) חדשות הוא מציג שימוש בתוסף ה-Substance שפותח עבור המנוע, בכדי ליצור סביבה שבאמת מגדירה מחדש את המושג 'פוטו-ריאליזם'.
מדהים לחשוב על כך שהכלי שמשמש כבסיס עבור כותר מצוייר ומצועצע כמו Fortnite, שימש גם ליצירתן של התמונות האלו
סצינת חוף הים המלאה בחול רטוב ואבנים שקועות שמשקפים את קרני השמש נראית כל כך מרשימה, שגם כאשר נאמר בפירוש כי מדובר ביצירה ממחושבת קשה להאמין שזה באמת המצב. אם חשבתם שלאיכות הויזואלית במשחקים אין כבר לאין להתקדם – זו קריאה לחשוב שוב.
עוד סרטון הדגמה של היוצר המוכשר, אשר כבר קיבל מלגה ממפתחת המנוע Epic Games במטרה לסייע לו להמשיך וליצור תכנים מרשימים בהתבסס על הטכנולוגיה
מדהים!
רק מקווה שישקיעו גם במשחקיות בעתיד ולא יוציאו עוד "קריסיס" מנקר עיניים..
אין כל כך קשר בין הדמואים האלה למשחקים אמיתיים.
זה בערך כמו להגיד שTOY STORY 3 חוזה את עתיד הגרפיקה במשחקים.
זה מרונדר בזמן אמת או שזה cgi?
הסטילס נראה עוצר נשימה, אבל כשזה מגיע לוידאו ורואים תזוזה מרגישים באוביקטים, משום מה הסלעים זזים, בתזוזת מצלמה הסלעים לא אמורים כלל לזוז, רק הצל שלהם, שם יש מקום לעבודה אבל מעבר לכך, שאפו!! באמת שזו יצירת מופת גרפית.